Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva om en mann hadde skrevet dette? At det hele var motsatt. Da hadde det vært mange sinte damer her inne.

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
VetAlt skrev (3 minutter siden):

Hva om en mann hadde skrevet dette? At det hele var motsatt. Da hadde det vært mange sinte damer her inne.

Bla bla bla 

Anonymkode: b5258...412

• Liker 26
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Vel fortjent! 

Anonymkode: 82001...d83

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Skjønner deg godt! 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Kan ikke noe for det, men godter meg litt.. Humrer litt faktisk..! Min ektemann fikk følelser for sin mye yngre og barnløse kollega. Han valgte å bryte opp ekteskapet og satse på henne.. Det var en stygg skilsmisse, med alt det innebærer. Jeg har endelig funnet meg til rette i min nye bolig og har det bra. Og nå har hun gått fra ham..! Han var vel for gammel, og mye styr med barn med 2 forskjellige ekser, osv. Ikke vet jeg. Men altså, jeg syns det er litt morsomt. Vi kjørte forbi ham i dag, etter hyggelig bursdagsfeiring, og han gikk der og så ut som han syns synd på seg selv. Karma!

Hat meg om dere vil 😄

Ikke noe hat herfra, synes du har lov å kose deg litt... 🤭 Har aldri vært i en lignende situasjon, men har null problem med å se for meg din side av saken. 

Anonymkode: 618d1...3e9

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Kan ikke noe for det, men godter meg litt.. Humrer litt faktisk..! Min ektemann fikk følelser for sin mye yngre og barnløse kollega. Han valgte å bryte opp ekteskapet og satse på henne.. Det var en stygg skilsmisse, med alt det innebærer. Jeg har endelig funnet meg til rette i min nye bolig og har det bra. Og nå har hun gått fra ham..! Han var vel for gammel, og mye styr med barn med 2 forskjellige ekser, osv. Ikke vet jeg. Men altså, jeg syns det er litt morsomt. Vi kjørte forbi ham i dag, etter hyggelig bursdagsfeiring, og han gikk der og så ut som han syns synd på seg selv. Karma!

Hat meg om dere vil 😄

Han eier boligen du dere bodde i? 

Hvor lenge varer et brudd?

Anonymkode: b9a61...525

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han eier boligen du dere bodde i? 

Hvor lenge varer et brudd?

Ja, han kjøpte meg ut. Jeg kjøpte en ny bolig.

Ts

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, han kjøpte meg ut. Jeg kjøpte en ny bolig.

Ts

Gratulerer. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hat meg om dere vil 😄

Helt forståelig følelse. Han knuste deg, og nå tok endelig karmaen han igjen.

Nå er det bare å fortsette og ha det bra i livet, og ikke ta ham tilbake hvis/ når han skjønner hva han kasta bort.

Anonymkode: b6359...eab

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
VetAlt skrev (1 time siden):

Nei

Anonymkode: 69047...97c

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
VetAlt skrev (15 timer siden):

Hvorfor?

Anonymkode: 18032...9c8

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Gratulerer TS 🤩 

• Liker 2
Skrevet

Det er ingen fryd som skadefryd? 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Herlig😄

Anonymkode: fa471...506

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skadefryd er den beste fryd ;) Jeg skjønner deg godt og unner deg følelsen! 👏👏

Anonymkode: 6588d...7dc

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Merkelig oppførsel, ts. Jeg forstår du er såret over å bli dumpet, men det er ikke riktig å fortsette i et forhold der man ikke har det bra, ikke har de riktige følelsene lenger og/eller man har falt for noen andre. Eller mener du at din lykke er viktigere enn hans? Så lenge du elsker han, trumfer det alt? Heldigvis er det ikke lenger slik at vi er stuck i et ekteskap livet ut om vi vil eller ikke. De fleste faller faktisk for flere personer i livet, etter som alle forandrer seg. Hvorfor denne naive troen på at du skal bli elsket livet ut av samme person? 

Anonymkode: 5d8db...2d0

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Merkelig oppførsel, ts. Jeg forstår du er såret over å bli dumpet, men det er ikke riktig å fortsette i et forhold der man ikke har det bra, ikke har de riktige følelsene lenger og/eller man har falt for noen andre. Eller mener du at din lykke er viktigere enn hans? Så lenge du elsker han, trumfer det alt? Heldigvis er det ikke lenger slik at vi er stuck i et ekteskap livet ut om vi vil eller ikke. De fleste faller faktisk for flere personer i livet, etter som alle forandrer seg. Hvorfor denne naive troen på at du skal bli elsket livet ut av samme person? 

Anonymkode: 5d8db...2d0

Tror du er i feil tråd

• Liker 8
Skrevet

Jeg skjønner at det kan kjennes litt godt. Men (og nå dreper jeg kanskje stemningen her): Kjennes ikke bruddet enda mer meningsløst nå? Han dro og ødela fra deg og alt dere hadde, for... ingenting?

Skrevet
Gnå skrev (1 minutt siden):

Jeg skjønner at det kan kjennes litt godt. Men (og nå dreper jeg kanskje stemningen her): Kjennes ikke bruddet enda mer meningsløst nå? Han dro og ødela fra deg og alt dere hadde, for... ingenting?

Hvordan kan bruddet føles meningsløst?? Han har vist sine sanne farger, og fått karma. 
For meg hadde dette vært «the cherry on top!

• Liker 4
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...