AnonymBruker Skrevet 22. juni #1 Skrevet 22. juni Hei. Kan noen her hjelpe meg ? Er dette en form for psykisk vold eller er det bare utrolig dumt ? Pappaen vil ikke at barna skal gå på sfo eller barnehage eller at eldste skal besøke venninner noe særlig. Heller ikke at hun skal overnatte. Han blir kjempesint på meg om jeg har sagt ja til noe som innebærer at barna er med på noe hvor han eller jeg ikke er med. Han er negativ til alt og alle og tror at alle har onde hensikter og er ikke redd for å la barna vite det. Han vil heller til himmelen enn å leve og har sagt til barna at paradis er bedre enn å leve og nå går barna rundt og sier at de vil dø. Han kommer til å bli kastet ut i løpet av uka, uavhengig av hva dette defineres som fordi det er selvfølgelig ikke innafor å fortelle dette til barn. (Dette har ikke pågått lenge, kun en mnd tid etter flere år fra hverandre ) Anonymkode: 1e9e7...90e 4
AnonymBruker Skrevet 22. juni #3 Skrevet 22. juni Dette høres psykisk skummelt ut. Jeg hadde sendt bekymringsmelding til fastlegen eller kommunelegen. Anonymkode: 0e67a...289 13 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni #5 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette høres psykisk skummelt ut. Jeg hadde sendt bekymringsmelding til fastlegen eller kommunelegen. Anonymkode: 0e67a...289 👆🏻 Og for all del, ikke la han være alene med barna et eneste sekund. Hadde sovet med de og. Anonymkode: 3d7df...01c 10 7
AnonymBruker Skrevet 22. juni #6 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette høres psykisk skummelt ut. Jeg hadde sendt bekymringsmelding til fastlegen eller kommunelegen. Anonymkode: 0e67a...289 Han er ved sine fulle fem. Vi har samme religion men litt forskjellig meninger og hva man skal si til barn. Dette er ikke innafor. Han er visst ikke deprimert eller noe, bare sur. Anonymkode: 1e9e7...90e 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni #7 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han er ved sine fulle fem. Vi har samme religion men litt forskjellig meninger og hva man skal si til barn. Dette er ikke innafor. Han er visst ikke deprimert eller noe, bare sur. Anonymkode: 1e9e7...90e Er øynene annerledes? Anonymkode: 202f0...078 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #8 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han er ved sine fulle fem. Vi har samme religion men litt forskjellig meninger og hva man skal si til barn. Dette er ikke innafor. Han er visst ikke deprimert eller noe, bare sur. Anonymkode: 1e9e7...90e Du forteller at han heller vil dø enn å leve, og at han forsøker å overbevise barna om det samme. At dette er religiøst forankret er ikke et argument for at han er frisk, tvert imot er det mange som tipper over i religiøs psykose. Anonymkode: 0e67a...289 17 4
AnonymBruker Skrevet 22. juni #9 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er øynene annerledes? Anonymkode: 202f0...078 Nei han er sånn og har alltid vært sånn, er bare det at han forteller åpent om det til barna og det er ikke greit . Han skjønner ikke hvorfor heller og blir sur på meg om jeg sier imot Anonymkode: 1e9e7...90e
AnonymBruker Skrevet 22. juni #10 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du forteller at han heller vil dø enn å leve, og at han forsøker å overbevise barna om det samme. At dette er religiøst forankret er ikke et argument for at han er frisk, tvert imot er det mange som tipper over i religiøs psykose. Anonymkode: 0e67a...289 Du sier noe, skal lese litt mer om det! Anonymkode: 1e9e7...90e
AnonymBruker Skrevet 22. juni #11 Skrevet 22. juni Jeg synes også du kan ta det opp med legen din. Anonymkode: 646fd...b81 4
AnonymBruker Skrevet 22. juni #12 Skrevet 22. juni Jeg ville reist med barna nå. Nå med en gang. Anonymkode: 7a6c3...276 8 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni #13 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg synes også du kan ta det opp med legen din. Anonymkode: 646fd...b81 Hva har egentlig min lege med det å gjøre ? J Anonymkode: 1e9e7...90e
AnonymBruker Skrevet 22. juni #14 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han er ved sine fulle fem. Anonymkode: 1e9e7...90e Eh, nei det er han overhodet ikke! Du skriver jo selv at han er klin gæren... Anonymkode: 48335...4cf 10 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #15 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ville reist med barna nå. Nå med en gang. Anonymkode: 7a6c3...276 ❤️ Anonymkode: 1e9e7...90e
AnonymBruker Skrevet 22. juni #16 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Eh, nei det er han overhodet ikke! Du skriver jo selv at han er klin gæren... Anonymkode: 48335...4cf Ja jeg mente at han ikke er i en tilstand nå annet enn teit Anonymkode: 1e9e7...90e
AnonymBruker Skrevet 22. juni #17 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Han er ved sine fulle fem. Vi har samme religion men litt forskjellig meninger og hva man skal si til barn. Dette er ikke innafor. Han er visst ikke deprimert eller noe, bare sur. Anonymkode: 1e9e7...90e Du er på ingen måte ved dine fulle fem når du som voksenperson overbeviser barna dine om at de heller vil dø. Anonymkode: 3d7df...01c 8 5
Meowmere Skrevet 22. juni #18 Skrevet 22. juni Du burde dra med en gang. Jeg har ikke lyst til å lese om "familietragedier", for å si det på den måten. 7 5
AnonymBruker Skrevet 22. juni #20 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hva har egentlig min lege med det å gjøre ? J Anonymkode: 1e9e7...90e Du kan uttrykke bekymring og få råd. Anonymkode: 646fd...b81 3
Anbefalte innlegg