MissyMa Skrevet 22. juni #1 Skrevet 22. juni Jeg har handlet diverse sminke og noen klær hos Synnøve Sorthe. Jeg returnerte en skinnjakke, og det ble ikke godt mottatt. Hun mente bildet av jakken stemte overens med virkeligheten, men det syntes ikke jeg … Jeg måtte betale for både frakt fra butikken + min retur, og ser mange klager på det samme. Nå har hun satt i gang en «propaganda» for å få kundene til å skrive gode omtaler på Trustpilot! Hun var misfornøyd med scoren 😅 Er dette normalt?! 1 1
jukkapalme Skrevet 22. juni #2 Skrevet 22. juni Aldri bestilt derfra, men lest tråder om henne før. Hun virker ikke helt god for å si det pent. 4
AnonymBruker Skrevet 27. juni #3 Skrevet 27. juni Jeg må bare henge meg på denne, for etter å ha vært "trofast" kunde gjennom flere år og vært fornøyd var det min tur til å få slett kundebehandling derfra. Har lagt igjen mangfoldige tusen i nettbutikken, men den retur-politikken der er til å få fnatt av. Hvis du skal returnere noe, må du selv betale frakten. Greit nok. Du MÅ sende med posten og med sporing. Greit nok. MEN, når du returnerer må du også betale frakten fra da klærne kom til deg, som trådstarter sier her. Altså 75 kroner x 2. Kaaanskje greit nok når du vet at "sånn er det bare". Har bare lukket øynene og betalt. Men, i desember bestilte jeg 3 varer, returnerte 1 av dem. Betalte frakt for returen, med posten med sporing. Så fikk jeg krav om å betale for frakten som var for da hun sendte de 3 produktene til meg. Jeg syntes det var urimelig ettersom jeg jo hadde beholdt 2 av varene. Sendte en mail og spurte om det var en feil, eller om det skulle være sånn at jeg skulle betale frakten til meg når jeg hadde beholdt 2 av varene. Fikk et svært kort svar om at "det hadde jeg selv godkjent ved å handle der". Ikke noe vennlig eller forståelsesfull kundeservice å spore der i det hele tatt. Vel, det er så mange måter å si en ting på. Men, da mistet hun en kunde for å si det sånn - hæler ikke sånn "kundeservice". Enkelt og greit. Det er mitt valg i denne saken. Så, trådstarter, jeg skjønner misnøyen din veldig godt. Anonymkode: 8a1b8...ffe 1 1
AprilLudgate Skrevet 27. juni #4 Skrevet 27. juni Ikke første tråden på KG om denne nettbutikken, men ikke handlet der selv. 1
AprilLudgate Skrevet 27. juni #5 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg må bare henge meg på denne, for etter å ha vært "trofast" kunde gjennom flere år og vært fornøyd var det min tur til å få slett kundebehandling derfra. Har lagt igjen mangfoldige tusen i nettbutikken, men den retur-politikken der er til å få fnatt av. Hvis du skal returnere noe, må du selv betale frakten. Greit nok. Du MÅ sende med posten og med sporing. Greit nok. MEN, når du returnerer må du også betale frakten fra da klærne kom til deg, som trådstarter sier her. Altså 75 kroner x 2. Kaaanskje greit nok når du vet at "sånn er det bare". Har bare lukket øynene og betalt. Men, i desember bestilte jeg 3 varer, returnerte 1 av dem. Betalte frakt for returen, med posten med sporing. Så fikk jeg krav om å betale for frakten som var for da hun sendte de 3 produktene til meg. Jeg syntes det var urimelig ettersom jeg jo hadde beholdt 2 av varene. Sendte en mail og spurte om det var en feil, eller om det skulle være sånn at jeg skulle betale frakten til meg når jeg hadde beholdt 2 av varene. Fikk et svært kort svar om at "det hadde jeg selv godkjent ved å handle der". Ikke noe vennlig eller forståelsesfull kundeservice å spore der i det hele tatt. Vel, det er så mange måter å si en ting på. Men, da mistet hun en kunde for å si det sånn - hæler ikke sånn "kundeservice". Enkelt og greit. Det er mitt valg i denne saken. Så, trådstarter, jeg skjønner misnøyen din veldig godt. Anonymkode: 8a1b8...ffe Oj! Den var drøy 😅 Er det lov? 🤷♀️
AnonymBruker Skrevet 27. juni #6 Skrevet 27. juni AprilLudgate skrev (50 minutter siden): Oj! Den var drøy 😅 Er det lov? 🤷♀️ Godt spørsmål - er det lov? Så i en eller annen tråd hvor noen viste til kjøpsloven, at selger skal stå for frakten. Men, aner ikke selv. Det jeg vet er at uansett lov eller ikke, så er det ikke lov hos meg 😄 Anonymkode: 8a1b8...ffe
Bessa Skrevet torsdag kl 10:06 #7 Skrevet torsdag kl 10:06 MissyMa skrev (På 22.6.2025 den 19.30): Jeg har handlet diverse sminke og noen klær hos Synnøve Sorthe. Jeg returnerte en skinnjakke, og det ble ikke godt mottatt. Hun mente bildet av jakken stemte overens med virkeligheten, men det syntes ikke jeg … Jeg måtte betale for både frakt fra butikken + min retur, og ser mange klager på det samme. Nå har hun satt i gang en «propaganda» for å få kundene til å skrive gode omtaler på Trustpilot! Hun var misfornøyd med scoren 😅 Er dette normalt?! Ingen score herfra iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå