Tealgreen Skrevet 22. juni #1 Skrevet 22. juni Jeg hadde en helt fantastisk opplevelse her om dagen. Jeg satt oppå og ridde han, og han holdt i denne rosevibratoren: https://www.sinful.no/p/romp-rose-klitorisstimulator/1027585 Det var noe av det beste jeg har opplevd, men jeg kom ikke. Jeg kommer vanligvis i denne stillinga, men da holder jeg vibratoren selv. Mulig jeg ga opp for fort, men nå lurer jeg på om det hadde vært enklere med en annen vibrator? Jeg har en del andre vibratorer, men dette er den desidert beste jeg har prøvd. Er det noen som har en annen vibrator å anbefale?
AnonymBruker Skrevet mandag kl 05:17 #2 Skrevet mandag kl 05:17 Hvis jeg rir han så syns jeg det er best å bruke hånda, men i andre stillinger så funker vibrator. Har en sånn litt stor stav, den er sikker vinner og jeg kommer alltid med den. Ellers er det litt hipp som happ for meg. Jeg bare hater de som bråker for mye.. sånn «egg» er deilig og funker fint når man rir eller ligger osv.. Anonymkode: abfdf...d96
AnonymBruker Skrevet mandag kl 05:33 #3 Skrevet mandag kl 05:33 Lettere på en baklengs ridetur? Anonymkode: a313f...c3e 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:30 #4 Skrevet mandag kl 22:30 Liker best å gni mens jeg rir , ekte saker er best Anonymkode: 5fe40...21f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå