Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg vet at det vanligvis ikke er noen synske her som kan se slikt, men kanskje jeg får noen gode forslag likevel? Det er kodebrikken til banken altså, den er vekk.

Anonymkode: 6f5a0...cd7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja jeg vet at det vanligvis ikke er noen synske her som kan se slikt, men kanskje jeg får noen gode forslag likevel? Det er kodebrikken til banken altså, den er vekk.

Er du seriøs🙈. Vi har jo ikke navnet ditt engang.

AnonymBruker
Skrevet

I 2015 - da BankID tok over? 

Anonymkode: 46b8b...710

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
anonym35445 skrev (Akkurat nå):

Er du seriøs🙈. Vi har jo ikke navnet ditt engang.

En på Din Ekspert fant lommeboka mi en gang, jeg ga henne ikke navnet mitt. Men hun har sluttet så jeg kan ikke ringe henne. Hun var fantastisk. TS

AnonymBruker
Skrevet

Har du sjekket der den pleier å ligge? Det er overraskende ofte ting ligger der de pleier, selv etter at du har lett der flere ganger uten hell. Ellers sjekker du på gulvet under der den pleier ligge, inkludert om den har falt ned under skrivebordet eller tilsvarende under der den pleier ligge.

Hilsen grumse-synt

Anonymkode: 73762...cb9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har du sjekket der den pleier å ligge? Det er overraskende ofte ting ligger der de pleier, selv etter at du har lett der flere ganger uten hell. Ellers sjekker du på gulvet under der den pleier ligge, inkludert om den har falt ned under skrivebordet eller tilsvarende under der den pleier ligge.

Hilsen grumse-synt

Anonymkode: 73762...cb9

Det er det jeg har gjort ja, og det er det jeg tror også. På bordet, under bordet, under stoler, på stoler osv. Men det ligger en del rot på en benk på andre siden av bordet her, som jeg ikke har ryddet i. Kan virkelig ikke huske at jeg hadde den på noe annet sted enn akkurat her på dette bordet...eller på soverommet, men jeg har lett der også. Må vel lete mer grundig begge steder. TS

AnonymBruker
Skrevet

Ha, fant den! Den var ikke på noe logisk sted i det hele tatt. Jeg fant ut at jeg måtte rydde grundig hele huset om det så skulle være, og det første jeg ville gjøre var å flytte en haug med klær jeg skulle lagt sammen. Samtidig tenker jeg at det logiske er å begynne der PCen står. Men jeg FØLER at jeg vil begynne med den haugen. Så jeg løfter hauge opp for å legge den et annet sted mens jeg bretter, og under lå kodebrikken! :laugh:

Så man kan vel si det var min egen intuisjon som fant den..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei nei nei....fant den altså i går, men nå har jeg rotet den bort igjen....har ikke brukt den en gang, og nå er den borte :( 

AnonymBruker
Skrevet

Åja....den var så flat at den lå mellom to skrivebøker her på bordet :P 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.6.2025 den 18.16):

En på Din Ekspert fant lommeboka mi en gang, jeg ga henne ikke navnet mitt. Men hun har sluttet så jeg kan ikke ringe henne. Hun var fantastisk. TS

Den nye kodebrikken din finnes hos banken din.

Men det tar deg en liten uke å få den tilsendt.

God sommer

AnonymBruker
Skrevet

Denne tråden er en berg og dalbane TS 😂😂😂😂 

snnefaler deg å feste kodebrikken din til en stor plankebit!!! Har sett folk gjøre det med fjernkontroller. Jeg tror du er en god kandidat for dette trikset 😂

Anonymkode: aeb1b...868

AnonymBruker
Skrevet

Gulvet falt ned

Anonymkode: aa05b...f4d

AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor har du kodebrikke fortsatt? Har ikke hatt det på 10 år jeg? 

Anonymkode: eea07...377

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.6.2025 den 18.15):

I 2015 - da BankID tok over? 

Anonymkode: 46b8b...710

😂😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Denne tråden er en berg og dalbane TS 😂😂😂😂 

snnefaler deg å feste kodebrikken din til en stor plankebit!!! Har sett folk gjøre det med fjernkontroller. Jeg tror du er en god kandidat for dette trikset 😂

Anonymkode: aeb1b...868

Ja jeg er :laugh: Jeg har faktisk både en karabinkrok, litt pakkebånd i sølv og en laminert lapp med et sitat på på kodebrikken, for å finne den igjen, men tror jeg trenger noe større. Eventuelt feste den til dataen slik som jeg hadde det en stund. TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Men hvorfor har du kodebrikke fortsatt? Har ikke hatt det på 10 år jeg? 

Anonymkode: eea07...377

Har du hørt om konseptet forskjellige preferanser? ;)  TS

AnonymBruker
Skrevet

Bip..bop.. jeg får inn noe her..

Spoiler

Den ligger akkurat der dubla den fra deg sist.

Anonymkode: 55628...82c

Skrevet

Ryddet for tull.

Chantielle mod.

Skrevet

Mellom sofaputer 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...