AnonymBruker Skrevet 22. juni #21 Skrevet 22. juni Litt utdatert med den korte, trange jakka. Hadde brukt de andre tingene sammen med en litt mer oversized jakke. Anonymkode: 15d5b...c2f 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #22 Skrevet 22. juni AlexandraX skrev (1 time siden): Og sånne kvinner som dere pissprater om hvor dårlig det er med "fast fashion", temu og forbrukerkulturen... 🤮 Men man kan jo fortsatt bruke hvert enkelt plagg, bare style dem på litt andre måter. Jeg bruker fortsatt veldig mange av klærne jeg brukte på 2010-tallet, men jeg setter sammen antrekk på andre måter. Og hvis man kjøper klassiske plagg kan man ha samme stil hele livet uten å bli umoderne. Moteplagg kan være vanskelig, men det er fortsatt mulig. Anonymkode: 15d5b...c2f 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni #23 Skrevet 22. juni Kjedelig kjerringstil. Anonymkode: 08fed...ab5 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #24 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Fjasprat! Jeg har klær som er 15 år gamle og like pene fordi de har et klassisk snitt og er av god kvalitet. De aller fleste voksne vasker i stykker klærne sine, de sliter dem ikke ut. Anonymkode: 7d48b...3e3 Den buksa på bildet har ikke akkurat klassisk snitt, og er sannsynligvis ikke i utrolig bra kvalitet. Det er en slags joggebukse. Anonymkode: c860f...3bc 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #26 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Litt utdatert med den korte, trange jakka. Hadde brukt de andre tingene sammen med en litt mer oversized jakke. Anonymkode: 15d5b...c2f Oversized er drittstygt. Anonymkode: bfcea...5f8 7 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #27 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Den buksa på bildet har ikke akkurat klassisk snitt, og er sannsynligvis ikke i utrolig bra kvalitet. Det er en slags joggebukse. Anonymkode: c860f...3bc Nå var det vel ikke snakk om akkurat DEN buksa men at man ikke kan bruke klær som er gamle fordi man sliter de ut 😝 Anonymkode: 7d48b...3e3 1 1
medlem555 Skrevet 22. juni #28 Skrevet 22. juni Det er ikke nødvendigvis negativt å følge den stilen som man er vant til fra da man gikk på vgs og høyskole. Hvis man ser seg rundt, så er det ganske lett å plassere en person i en eller annen generasjon basert utelukkende på klesstilen. Og alle generasjonen mener at det er de sin stil som er mest klassisk, tidløs, komfortabel og flatterende på de fleste. Sånn er det bare, og det er ok. Men hver 8-10-13 år skjer det vanligvis en større skifte i fasonger/frisyrer/sminke etc som skal gjelde i mange år, og da er det ikke snakk om fast fashion, men større trender. Igjen, det er ganske normalt å føle seg mest komfortabel i den stilen som man er vant til fra ungdomstiden. Men hvis målet er å se yngre ut, så er det mye mer effektivt å følge disse store trendene enn f.eks.å bruke botox, fillers eller operere seg.
AnonymBruker Skrevet 22. juni #29 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå var det vel ikke snakk om akkurat DEN buksa men at man ikke kan bruke klær som er gamle fordi man sliter de ut 😝 Anonymkode: 7d48b...3e3 men la meg legge til at jeg har en lignende "joggis" fra 2000 tallet som er like fin i dag 😝 mote ass, har en tendens til å komme igjen og igjen og igjen.. Anonymkode: 7d48b...3e3 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #31 Skrevet 22. juni Synes det er helt fint! Mest glad i casual, så jeg liker det. Men liker ikke snoren i buksa, og ville hatt dongeri uten sjatteringer mot knappene, som jeg synes er for nittitallet. Ellers lett og vanlig, fint. Anonymkode: ab15d...47c 1
jukkapalme Skrevet 22. juni #32 Skrevet 22. juni Kjedelig og ikke fint. Likte ikke buksa og liker ikke jeansjakker. Ei heller topper med v-hals. Likte heller ikke solbrillene og sekken. Eneste jeg kunne brukt var skoene, men likte ikke de heller. Men til en rett jeans er de sikkert helt ok. Egentlig sjelden jeg ser et vanlig hverdagsantrekk der jeg ikke liker et eneste plagg. 3
Perelandra Skrevet 22. juni #33 Skrevet 22. juni Nøytralt og upersonlig, hverken spesielt fint eller stygt.
AnonymBruker Skrevet 22. juni #34 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Oversized er drittstygt. Anonymkode: bfcea...5f8 Synes DU… Jeg er enig i at det ikke er pent når ALLE elementer i et antrekk er oversized, men jeg synes det er fint med rette, smale bukser, en enkel topp og en litt stor jakke f.eks. Synes det er mye mer flatterende enn et antrekk der alt er tettsittende. Anonymkode: 15d5b...c2f 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni #35 Skrevet 22. juni Fint, kunne gått sånn selv, likte alt. Men veldig spennende er det ikke, men der er ikke stilen min heller. Anonymkode: de8e0...c2f 1
Sigrid<3 Skrevet 22. juni #36 Skrevet 22. juni Jeg føler det er veldig millenial generasjonen (ikke nødvendigvis negativt)
Roci Skrevet 23. juni #37 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ikke for å kuppe tråden, men hva er mer moderne stil for en på 35-45? Anonymkode: 0463a...f6f Jeg synes disse Instagram-kontoene har en fin miks av klassisk og trendy i ulike stiler: @theturquoiseflamingo (feminin stil) @abovethelawstyle (sporty/casual/nøytral stil) @unapizcadecaos (minimalistisk stil) 1
EXIA Skrevet 23. juni #38 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (13 timer siden): Synes DU… Jeg er enig i at det ikke er pent når ALLE elementer i et antrekk er oversized, men jeg synes det er fint med rette, smale bukser, en enkel topp og en litt stor jakke f.eks. Synes det er mye mer flatterende enn et antrekk der alt er tettsittende. Anonymkode: 15d5b...c2f Synes DU... 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #39 Skrevet 23. juni medlem555 skrev (15 timer siden): Det er ikke nødvendigvis negativt å følge den stilen som man er vant til fra da man gikk på vgs og høyskole. Hvis man ser seg rundt, så er det ganske lett å plassere en person i en eller annen generasjon basert utelukkende på klesstilen. Og alle generasjonen mener at det er de sin stil som er mest klassisk, tidløs, komfortabel og flatterende på de fleste. Sånn er det bare, og det er ok. Men hver 8-10-13 år skjer det vanligvis en større skifte i fasonger/frisyrer/sminke etc som skal gjelde i mange år, og da er det ikke snakk om fast fashion, men større trender. Igjen, det er ganske normalt å føle seg mest komfortabel i den stilen som man er vant til fra ungdomstiden. Men hvis målet er å se yngre ut, så er det mye mer effektivt å følge disse store trendene enn f.eks.å bruke botox, fillers eller operere seg. Jepp. I 2040 sitter gen z på KG og hevder at oversize klær er klassisk, nøytralt og tidløst. Hehe. Eller, de holder seg gjerne på TikTok. Anonymkode: c860f...3bc 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå