AnonymBruker Skrevet 22. juni #1 Skrevet 22. juni Han skrev at det ville være hyggelig om jeg tok kontakt. Hva hadde dere tenkt om dere fikk en slik melding? Anonymkode: 26ace...818
AnonymBruker Skrevet 22. juni #2 Skrevet 22. juni At han var interessert i å bli kjent, for å se om det kan bli noe mer, enten sex eller kanskje et forhold hvis alt klaffer. Anonymkode: 1e1cc...1b5 7
AnonymBruker Skrevet 22. juni #4 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): At han var interessert i å bli kjent, for å se om det kan bli noe mer, enten sex eller kanskje et forhold hvis alt klaffer. Anonymkode: 1e1cc...1b5 AprilLudgate skrev (Akkurat nå): Han sjekker deg opp. Er ikke det lit uprofft av ham? Anonymkode: 26ace...818 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni #5 Skrevet 22. juni Hadde sagt i fra til skolen. Han misbruker sin stilling. Anonymkode: 032d1...c91 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni #6 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): At han var interessert i å bli kjent, for å se om det kan bli noe mer, enten sex eller kanskje et forhold hvis alt klaffer. Anonymkode: 1e1cc...1b5 Så du tenker han har vært interessert hele tiden, men ville vente til han ikke vær lærer til ungen min mer? Anonymkode: 26ace...818 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni #7 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde sagt i fra til skolen. Han misbruker sin stilling. Anonymkode: 032d1...c91 Det gjør jeg ikke, han er ikke lenger lærer til barnet mitt, Anonymkode: 26ace...818 21 4
AnonymBruker Skrevet 22. juni #8 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så du tenker han har vært interessert hele tiden, men ville vente til han ikke vær lærer til ungen min mer? Anonymkode: 26ace...818 Jeg tror det ja. Anonymkode: 4dc83...9ab 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni #9 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hadde sagt i fra til skolen. Han misbruker sin stilling. Anonymkode: 032d1...c91 Misbruker vel ikke stillingen sin om han ikke er barnets lærer lenger? Er jo mulig at han har lagt merke til ts utenfor skolesituasjon også? Jeg kommer fra en liten plass der lærere ikke kunne ha datet lokale omtrent dersom dette skulle stemme... Anonymkode: 04a1a...530 13 2
Snok1 Skrevet 22. juni #10 Skrevet 22. juni (endret) AnonymBruker skrev (16 timer siden): Er ikke det lit uprofft av ham? Anonymkode: 26ace...818 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hadde sagt i fra til skolen. Han misbruker sin stilling. Anonymkode: 032d1...c91 Han har ventet til barnet ikke lenger er elev. Banen er nå klar. Han har vært tålmodig og ventet lenge. Han er en ridder i hvit rustning og fortjener en sjanse. Endret 23. juni av Snok1 18 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni #11 Skrevet 22. juni Ryddig og innenfor. Han håper nok på en date Anonymkode: 0147b...630 16 2
Rainstorm2.0 Skrevet 22. juni #12 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hadde sagt i fra til skolen. Han misbruker sin stilling. Anonymkode: 032d1...c91 Er ikke det litt vel strengt? Han sendte en hyggelig melding, uten noe press, uten noe seksualisert, bare en hyggelige interesse, såpass kan vi vel tåle og avvise på egen hånd, uten å lage noe dramatikk ut av det. Hadde jeg fått en slik melding TS hadde jeg tenkt "det var jo hyggelig at han var interessert" og så ville jeg tenkt at jeg skriver en hyggelig og høflig melding tilbake og avviser, fordi jeg har kjæreste. Ikke noe verre enn det. 20 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #13 Skrevet 22. juni Rainstorm2.0 skrev (2 minutter siden): Er ikke det litt vel strengt? Han sendte en hyggelig melding, uten noe press, uten noe seksualisert, bare en hyggelige interesse, såpass kan vi vel tåle og avvise på egen hånd, uten å lage noe dramatikk ut av det. Hadde jeg fått en slik melding TS hadde jeg tenkt "det var jo hyggelig at han var interessert" og så ville jeg tenkt at jeg skriver en hyggelig og høflig melding tilbake og avviser, fordi jeg har kjæreste. Ikke noe verre enn det. Hva om du var singel da? Anonymkode: 26ace...818
Rainstorm2.0 Skrevet 22. juni #14 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva om du var singel da? Anonymkode: 26ace...818 Tja, hadde jeg likt han hadde jeg vel tenkt "nei så hyggelig" og sagt ja til et møte 😎. Men nå har jeg ikke barn da, så er litt vanskelig å sette meg inn i om jeg kanskje hadde hatt noen forbehold med tanke på barna + tidligere lærer. Hadde syntes det var attraktivt at han ventet til han ikke lenger var lærer til mine hypotetiske barn men gikk etter noe han ønsket seg. 5
AnonymBruker Skrevet 22. juni #15 Skrevet 22. juni Han virker jo som en ryddig person, så mest sannsynlig vil han bli skuffa når han finner ut at du ikke kan tenke selv. Anonymkode: 336d8...2f1 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #16 Skrevet 22. juni Hadde bedt han dra til h*****. Orker ikke at folk skal prakke kjærlighetssyka si på andre. Han får gå på en app og finne en likesinnet. Anonymkode: fb593...20c 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #17 Skrevet 22. juni Her bør du kanskje kontakte skolen? Ikke greit å holde på slik! Anonymkode: 1d472...a60
AnonymBruker Skrevet 22. juni #20 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Her bør du kanskje kontakte skolen? Ikke greit å holde på slik! Anonymkode: 1d472...a60 Fordi? Forklar gjerne ordentlig hva du forsøker å tenke her. Anonymkode: 336d8...2f1 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå