Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på en gresk øy på ferie. Strever med generalisert angst og verdensituasjonen gjør meg ekstra urolig nå. Skal være her i nesten 14 dager til. Føler meg mer utsatt enn i Norge siden vi er nærmere Israel, Iran osv. Er det noen som har noen beroligende ord? Vet jeg overreagerer, angsten snakker….

Anonymkode: 0f82b...483

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du på Kypros? 

Anonymkode: d63b0...4e4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er du på Kypros? 

Anonymkode: d63b0...4e4

Nei, på en av de greske øyene. Ikke Kypros.

AnonymBruker
Skrevet

Hellas vil på ingen måte dras inn i denne konflikten ila 14 dager. Nyt ferien din ❤️

Anonymkode: 50ef4...d8b

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta det med ro. 
Skulle noe være i emning( som det ikke er grunnlag for ) så blir folk evakuert før noe skulle skje. 
Hellas er ikke er involvert i noe drama 

Anonymkode: 9ebba...725

• Liker 2
Skrevet

Du er innenfor EU. Du er trygg så lenge du bruker solfaktor.

• Liker 3
Skrevet

Det er nok helt trygt! På Kreta er det stor Nato-base da, så kan nok regne med mer aktivitet (støy) fra fly derfra

AnonymBruker
Skrevet

Du er akkurat like trygg for krig der som her. Såh, da kan du gå over til å engste deg for jordskjelv. 

Anonymkode: 36693...361

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk! Jeg er ikke på Kreta. Huff, all verdens katastrofetanker farer, altfra atombombe i nærheten til at jeg ikke kommer meg hjem fordi luftrommet blir stengt. Det forsterkes av at jeg reiser alene med datteren min på 6 år…

• Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (10 minutter siden):

Du er innenfor EU. Du er trygg så lenge du bruker solfaktor.

Trur både Tui og andre reiseselskap er like trygg

Anonymkode: 124eb...d7e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Takk! Jeg er ikke på Kreta. Huff, all verdens katastrofetanker farer, altfra atombombe i nærheten til at jeg ikke kommer meg hjem fordi luftrommet blir stengt. Det forsterkes av at jeg reiser alene med datteren min på 6 år…

Håper ikke du overfører dine bekymringer til datteren din. Pust med magen og forsøk å nyte ferien deres. Ta en dag av gangen og kos dere. Du får ikke gjort noe med verdenssituasjonen, og det vil ikke ramme dere. 

Anonymkode: e9161...b37

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Les en bok istedenfor doomscrolling på nettaviser, Legg igjen mobilen på hotellrommet eller la den ligge i veska så du kan være mer tilstede i øyeblikket

Anonymkode: e9161...b37

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Får håpe du ikke reiser med noen som får i oppgave å leke hobbypsykolog med deg hele ferien. 

Ingenting er mer kjedelig enn å få ferien spolert av folk som mister kontrollen over seg selv. 

Anonymkode: 783b1...2a2

AnonymBruker
Skrevet

Det er større sannsynlighet for at du blir solbrent enn at det bryter ut krig mens du er der 🙂 Prøv å tenk på noe annet, finn ting du kan holde på med som kobler ut tankene dine 🙂 Prøv å unngå å lese så mye om det som skjer 🙂

Anonymkode: 6534b...830

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Får håpe du ikke reiser med noen som får i oppgave å leke hobbypsykolog med deg hele ferien. 

Ingenting er mer kjedelig enn å få ferien spolert av folk som mister kontrollen over seg selv. 

Anonymkode: 783b1...2a2

Ingen fare for det. Rent intellektuelt forstår jeg jo at jeg bekymrer meg for utrolig mye dumt som aldri vil inntreffe. Dessverre sitter angsten i kroppen likevel. Jeg holder helt tett om dette fordi jeg selv selvsagt både skammer meg over å ha slike tanker og fordi jeg ikke vil ødelegge ferien for andre, inkludert min datter. Jeg spør her som anonym, da, og har fått flere hjelpsomme svar! 💛

Skrevet

Jeg ville kjøpe meg et et sånn strandsett med bøtte og spade i plast, så ville jeg gravd et dypt hull i stranda sånn i tilfelle

:hoho:

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal alle dø en gang uansett. Null stress

Anonymkode: 9dc32...5b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...