AnonymBruker Skrevet 22. juni #1 Skrevet 22. juni Jeg er på en gresk øy på ferie. Strever med generalisert angst og verdensituasjonen gjør meg ekstra urolig nå. Skal være her i nesten 14 dager til. Føler meg mer utsatt enn i Norge siden vi er nærmere Israel, Iran osv. Er det noen som har noen beroligende ord? Vet jeg overreagerer, angsten snakker…. Anonymkode: 0f82b...483
AnonymBruker Skrevet 22. juni #3 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er du på Kypros? Anonymkode: d63b0...4e4 Nei, på en av de greske øyene. Ikke Kypros. Anonymkode: 0f82b...483
AnonymBruker Skrevet 22. juni #4 Skrevet 22. juni Hellas vil på ingen måte dras inn i denne konflikten ila 14 dager. Nyt ferien din ❤️ Anonymkode: 50ef4...d8b 7 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #5 Skrevet 22. juni Ta det med ro. Skulle noe være i emning( som det ikke er grunnlag for ) så blir folk evakuert før noe skulle skje. Hellas er ikke er involvert i noe drama Anonymkode: 9ebba...725 2
Snok1 Skrevet 22. juni #6 Skrevet 22. juni Du er innenfor EU. Du er trygg så lenge du bruker solfaktor. 3
enkefru Skrevet 22. juni #7 Skrevet 22. juni Det er nok helt trygt! På Kreta er det stor Nato-base da, så kan nok regne med mer aktivitet (støy) fra fly derfra
AnonymBruker Skrevet 22. juni #8 Skrevet 22. juni Du er akkurat like trygg for krig der som her. Såh, da kan du gå over til å engste deg for jordskjelv. Anonymkode: 36693...361 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #9 Skrevet 22. juni Takk! Jeg er ikke på Kreta. Huff, all verdens katastrofetanker farer, altfra atombombe i nærheten til at jeg ikke kommer meg hjem fordi luftrommet blir stengt. Det forsterkes av at jeg reiser alene med datteren min på 6 år… Anonymkode: 0f82b...483 5
AnonymBruker Skrevet 22. juni #10 Skrevet 22. juni Snok1 skrev (10 minutter siden): Du er innenfor EU. Du er trygg så lenge du bruker solfaktor. Trur både Tui og andre reiseselskap er like trygg Anonymkode: 124eb...d7e
AnonymBruker Skrevet 22. juni #11 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Takk! Jeg er ikke på Kreta. Huff, all verdens katastrofetanker farer, altfra atombombe i nærheten til at jeg ikke kommer meg hjem fordi luftrommet blir stengt. Det forsterkes av at jeg reiser alene med datteren min på 6 år… Anonymkode: 0f82b...483 Håper ikke du overfører dine bekymringer til datteren din. Pust med magen og forsøk å nyte ferien deres. Ta en dag av gangen og kos dere. Du får ikke gjort noe med verdenssituasjonen, og det vil ikke ramme dere. Anonymkode: e9161...b37 5
AnonymBruker Skrevet 22. juni #12 Skrevet 22. juni Les en bok istedenfor doomscrolling på nettaviser, Legg igjen mobilen på hotellrommet eller la den ligge i veska så du kan være mer tilstede i øyeblikket Anonymkode: e9161...b37 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni #13 Skrevet 22. juni Får håpe du ikke reiser med noen som får i oppgave å leke hobbypsykolog med deg hele ferien. Ingenting er mer kjedelig enn å få ferien spolert av folk som mister kontrollen over seg selv. Anonymkode: 783b1...2a2
AnonymBruker Skrevet 22. juni #14 Skrevet 22. juni Det er større sannsynlighet for at du blir solbrent enn at det bryter ut krig mens du er der 🙂 Prøv å tenk på noe annet, finn ting du kan holde på med som kobler ut tankene dine 🙂 Prøv å unngå å lese så mye om det som skjer 🙂 Anonymkode: 6534b...830
AnonymBruker Skrevet 22. juni #15 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Får håpe du ikke reiser med noen som får i oppgave å leke hobbypsykolog med deg hele ferien. Ingenting er mer kjedelig enn å få ferien spolert av folk som mister kontrollen over seg selv. Anonymkode: 783b1...2a2 Ingen fare for det. Rent intellektuelt forstår jeg jo at jeg bekymrer meg for utrolig mye dumt som aldri vil inntreffe. Dessverre sitter angsten i kroppen likevel. Jeg holder helt tett om dette fordi jeg selv selvsagt både skammer meg over å ha slike tanker og fordi jeg ikke vil ødelegge ferien for andre, inkludert min datter. Jeg spør her som anonym, da, og har fått flere hjelpsomme svar! 💛 Anonymkode: 0f82b...483
test1e Skrevet 22. juni #16 Skrevet 22. juni Jeg ville kjøpe meg et et sånn strandsett med bøtte og spade i plast, så ville jeg gravd et dypt hull i stranda sånn i tilfelle
MiominMio Skrevet 22. juni #17 Skrevet 22. juni Sjekk gjerne UDI sine sider. De oppdaterer om hvor det er trygt å reise og informasjon: https://www.regjeringen.no/no/tema/utenrikssaker/reiseinformasjon/id2413163/
AnonymBruker Skrevet 22. juni #18 Skrevet 22. juni Vi skal alle dø en gang uansett. Null stress Anonymkode: 9dc32...5b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå