AnonymBruker Skrevet 22. juni #1 Skrevet 22. juni De siste dagene har det vært utrolig varmt og jeg leste tråden om truseløs. Har egentlig aldri tenkt tanken om å gjøre det, men etter jeg leste det, tenkte jeg hvorfor ikke. Jeg gikk med et skjørt som nådde til knærne. Satt meg på en benk for å vente på en venninne. Foran meg et stykke bort er det flere benker. Mens jeg sitter å venter, leser jeg en bok og følger derfor ikke så mye med på det rundt meg. Etter en stund tar jeg en kikk opp for å se om hun nærmer seg og da ser jeg bort på de benkene. Der sitter en mann og bare stirrer på meg. Uten stopp. Syns det var litt ubehagelig, så jeg latet som jeg fulgte med på noe på mobilen. Etter hvert legger jeg merke til at jeg har sittet og vist alt.. Har sittet der i åpent dagslys og flashet. Jeg blir så flau og er redd mange har sett det.. turte ikke si noe til venninnen min og vet ikke hva jeg skal gjøre Anonymkode: ce9e4...81c
MiaW. Skrevet 22. juni #2 Skrevet 22. juni Jaja, det var sikkert et bra show 😜 Er vel ikke så mye å gjøre med dette. 1
G1987 Skrevet 22. juni #3 Skrevet 22. juni Du visste tydeligvis at det å skrive om eventyret på KG var veien å gå..? Hadde han aldri sett ei mus før, så får du trøste deg med at du gjorde noe fint og viste han ei, GG👍 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni #4 Skrevet 22. juni Vedder en milliard på at du ikke er kvinne. Anonymkode: 47ecb...a7c 7
AnonymBruker Skrevet 22. juni #5 Skrevet 22. juni Hvordan er det mulig når du har skjørt til knærne? Da skal du skreve veldig hardt, og dra skjørtet langt opp. Rett og slett ikke mulig med mindre man går inn for det og man bør nok veie 45 kilo for å ikke ha når som uansett skjuler alt når man sitter. Anonymkode: 53824...68c
AnonymBruker Skrevet 22. juni #6 Skrevet 22. juni MiaW. skrev (1 time siden): Jaja, det var sikkert et bra show 😜 Er vel ikke så mye å gjøre med dette. Det kalles blotting, og er ulovlig. Straffeloven § 298: Denne paragrafen i straffeloven regulerer seksuelt krenkende eller annen uanstendig atferd. Den omfatter handlinger som blotting når de utføres på offentlig sted eller overfor noen som ikke har samtykket. Anonymkode: 95c0a...92a 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni #7 Skrevet 22. juni Du har sittet å spredt beina ganske bra rett mot vedkommende for at den historien din skal være sann. Tviler på at du er kvinne Anonymkode: 4e065...f2d 5 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #8 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvordan er det mulig når du har skjørt til knærne? Da skal du skreve veldig hardt, og dra skjørtet langt opp. Rett og slett ikke mulig med mindre man går inn for det og man bør nok veie 45 kilo for å ikke ha når som uansett skjuler alt når man sitter. Anonymkode: 53824...68c Det var nok womanspreading, og med boken høyt hevet så den ikke skulle dekke til noe innsyn hvis den lå i fanget. Men jeg tror ikke den som startet tråden tenkte over at kvinner ikke pleier skreve når de sitter. Med en typisk man-pose, en meter mellom bena og sittende på korsryggen, kunne noe sånt vært mulig. Anonymkode: 47ecb...a7c
AnonymBruker Skrevet 22. juni #9 Skrevet 22. juni Du skulle vel ønske det var ei som gjorde det ja. #runketråd Anonymkode: 8d3a5...e91 2 1
Snok1 Skrevet 22. juni #10 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vedder en milliard på at du ikke er kvinne. Anonymkode: 47ecb...a7c Hva er det du har å vedde bort som du har en milliard av?
MiaW. Skrevet 22. juni #11 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kalles blotting, og er ulovlig. Straffeloven § 298: Denne paragrafen i straffeloven regulerer seksuelt krenkende eller annen uanstendig atferd. Den omfatter handlinger som blotting når de utføres på offentlig sted eller overfor noen som ikke har samtykket. Anonymkode: 95c0a...92a Men det var vel et uhell. Så fælt kan det ville ikke ha vært for han stakkaren, siden han ble sittende.
AnonymBruker Skrevet 22. juni #12 Skrevet 22. juni Snok1 skrev (1 time siden): Hva er det du har å vedde bort som du har en milliard av? Man trenger bare ha noe hvis man taper. Anonymkode: 47ecb...a7c
Snok1 Skrevet 22. juni #13 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Man trenger bare ha noe hvis man taper. Anonymkode: 47ecb...a7c Hovmod står for fall, og den som ikke kan backe veddemålet faller først.
Village Skrevet 22. juni #14 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vedder en milliard på at du ikke er kvinne. Anonymkode: 47ecb...a7c vedder en milliard på at du er en kvinne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå