AnonymBruker Skrevet 22. juni #1 Skrevet 22. juni Er så teit å kalle det øl når det er brus 😆 Anonymkode: 5b354...74e 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #2 Skrevet 22. juni De inneholder alkohol, men såpass lite prosent så de regnes som alkoholfritt Anonymkode: 3b204...2c3
AnonymBruker Skrevet 22. juni #3 Skrevet 22. juni Det handler om måten det er laget på. Alkohol har null å si for om noe er øl eller ikke. Anonymkode: 260e1...fff 12 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni #4 Skrevet 22. juni Åå det visste jeg ikke. Trodde det ble av vann, kullsyre, sukker og smaktilsetning som all annen brus jeg 🫣🤔 Anonymkode: 5b354...74e
Tvist Skrevet 23. juni #5 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (På 22.6.2025 den 15.52): De inneholder alkohol, men såpass lite prosent så de regnes som alkoholfritt Anonymkode: 3b204...2c3 Det finnes med og uten alkohol. Med alkohol er vanligvis like mye som øl. 3
NoaideBiehtar Skrevet 28. juni #8 Skrevet 28. juni Er denne brygget altså? https://www.ringnes.no/produkter/dahls/dahls-ingefaeroel/
AnonymBruker Skrevet 28. juni #9 Skrevet 28. juni NoaideBiehtar skrev (4 minutter siden): Er denne brygget altså? https://www.ringnes.no/produkter/dahls/dahls-ingefaeroel/ AI-oversikt Ja, Dahls Ingefærøl er et produkt som brygges Anonymkode: 05929...2ef 2
NoaideBiehtar Skrevet 28. juni #10 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): AI-oversikt Ja, Dahls Ingefærøl er et produkt som brygges Anonymkode: 05929...2ef Det finnes flere Dahls ingefærøl som brygges. Jeg spør om den spesifikke der som overhodet ikke smaker som brygget øl, og som selges i brushylla. Spørsmålet ditt til AI er upresist. 1
Virrevirrevapp Skrevet 28. juni #11 Skrevet 28. juni Halvparten av alt ingefærøl i salg inneholder like mye alkohol som øl. Hva skulle en sagt da, ingefærbrus med alkohol?
AnonymBruker Skrevet 28. juni #12 Skrevet 28. juni NoaideBiehtar skrev (1 minutt siden): Det finnes flere Dahls ingefærøl som brygges. Jeg spør om den spesifikke der som overhodet ikke smaker som brygget øl, og som selges i brushylla. Spørsmålet ditt til AI er upresist. Det var den spesifikke jeg spurte om også.. Anonymkode: 05929...2ef 1
NoaideBiehtar Skrevet 28. juni #14 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det var den spesifikke jeg spurte om også.. Anonymkode: 05929...2ef Men AI skjønner ikke forskjellen. 😅 Google AI henter jo sin informasjon fra nettsider, så da må du jo kunne vise til nettsiden hvor dette står? Jeg får nemlig bare dette - og det er altså feil ingefærøl den omtaler. Husk at AI er språkmodeller, ikke faktisk intelligens. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #15 Skrevet 28. juni Tvist skrev (På 23.6.2025 den 17.30): Det finnes med og uten alkohol. Med alkohol er vanligvis like mye som øl. Eller du lett typen, fra 0,5% til 2,7% alkohol Anonymkode: 3b204...2c3
AnonymBruker Skrevet 28. juni #16 Skrevet 28. juni I følge Wikipedia er det to ulike typer. https://no.m.wikipedia.org/wiki/Ingefærøl Anonymkode: 6dfbb...76a
katties Skrevet 28. juni #17 Skrevet 28. juni NoaideBiehtar skrev (1 time siden): Er denne brygget altså? https://www.ringnes.no/produkter/dahls/dahls-ingefaeroel/ Nei, inenting ved ingrediensene tilsier det. Inneholder ikke gjær, kullsyren tilsettes.
NoaideBiehtar Skrevet 28. juni #18 Skrevet 28. juni katties skrev (4 minutter siden): Nei, inenting ved ingrediensene tilsier det. Inneholder ikke gjær, kullsyren tilsettes. Er det jeg trodde. Smaker jo overhodet ikke som annen alkoholfri ingefærøl. (Men jeg syns den er god likevel, selv om den i mitt hode er en brus 😋) 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #19 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (På 28.6.2025 den 9.09): AI-oversikt Ja, Dahls Ingefærøl er et produkt som brygges Anonymkode: 05929...2ef Fint. Nå beviste du nettopp at kunstig intelligens ikke kan brukes som kilde i noen sammenhenger. Anonymkode: e3b90...c33 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå