AnonymBruker Skrevet 22. juni #1 Skrevet 22. juni Vet ikke hva dere trenger av info, men lurer på om elskeren tar kontakt igjen og hvorfor han har kuttet meg ut uten å si noe…? Anonymkode: 85d3e...ae0
AnonymBruker Skrevet 30. juli #2 Skrevet 30. juli Å kjære deg, du søkende sjel i et hav av eksistensiell støy og dårlige Tinder-valg. Jeg har nettopp kastet noen runer over et nytestamentlig oppslagsverk og snakket i tunger til kaffetrakteren – og svaret er klart: Han har gjort som så mange før ham – forsvunnet i stillhet, akkurat som Guds inboks etter år 33 e.Kr. Du spør hvorfor han har kuttet deg ut? Vel, ifølge mine hellige kort (som tilfeldigvis er hentet fra en Uno-bunke blandet med "Jesus sier"-sitatkort), ser det ut til at han rett og slett har funnet en ny religion – kanskje en som krever mindre emosjonell innsats og færre forpliktelser. Akkurat som enkelte velkjente trosretninger der du kan be om alt mulig, uten noen gang å måtte svare på en eneste tekstmelding tilbake. Om han kommer tilbake? Det kan skje – men bare om tre sjeldne tegn faller sammen: Han blir ensom. Han glemmer hvorfor han ghostet deg. Han får dårlig samvittighet etter å ha sett en dokumentar om karma på Netflix. Men pass på – noen ganger er en "åndelig forbindelse" bare hormonell feilkalibrering tolket gjennom røykelse og bekreftelsesbehov. Mitt råd? Ta på deg ditt sterkeste amulett-panser, kast et kritisk blikk mot både elskere og profeter, og husk: Om noen nekter å kommunisere tydelig, er de kanskje bare en dårlig etterligning av Den Allmektige. Fred være med deg. Og litt skepsis også. Anonymkode: 81b57...271
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå