AnonymBruker Skrevet 22. juni #1 Skrevet 22. juni Ville du reagert dersom du ved klesvask oppdaget at bokseren til din eldre tenåringssønn hadde en flekk noe større enn en tyvekroning med blod bak? I så fall, hvordan? Anonymkode: 6502b...d11
AnonymBruker Skrevet 22. juni #2 Skrevet 22. juni Kanskje han har hemoroider eller rift pga forstoppelse. Ville tatt det opp på en forsiktig måte alene med han, for uansett trenger han kanskje råd om hva han kan bruke for hemoroider eller om han sliter med forstoppelse trenger han kanskje råd for det. Anonymkode: d9a9c...41f 2
HildaSofie Skrevet 22. juni #3 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ville du reagert dersom du ved klesvask oppdaget at bokseren til din eldre tenåringssønn hadde en flekk noe større enn en tyvekroning med blod bak? I så fall, hvordan? Anonymkode: 6502b...d11 Ja, dette ville jeg tatt på alvor. Ut fra svaret han gir burde han kanskje ha en legetime.
AnonymBruker Skrevet 22. juni #4 Skrevet 22. juni Hadde spurt rett ut, her prater vi om alt. Anonymkode: e40b0...94c 2
Rainstorm2.0 Skrevet 22. juni #6 Skrevet 22. juni (endret) Jeg ville reagert av to grunner, 1) hva har skjedd og 2) hvorfor har jeg en eldre tenåringssønn som ikke vasker sine egne truser. Endret 22. juni av Rainstorm2.0 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #7 Skrevet 22. juni Rainstorm2.0 skrev (2 minutter siden): Jeg ville reagert av to grunner, 1) hva har skjedd og 2) hvorfor har jeg en eldre tenåringssønn som ikke vasker sine egne truser. Her vasker ingen kun sine egne klær. Alle kan sette på vaskemaskinen, men vi vasker alles klær. Da kan klærne vaskes på fornuftig temperatur sammen med klær med lignende farger og maskinen blir full. Anonymkode: c4677...d35 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå