Gå til innhold

Musti sin bursdagsklubb og rot på Musti

Anbefalte innlegg

Skrevet

Musti reklamerer med at man kan registrere inntil tre kjæledyr i deres bursdagsklubb, og at man kan komme innom butikken og få en bursdagsgave inntil 60 kr når kjæledyret har bursdag.

Man skal få mail om dette, men det har jeg ikke fått, selv om kattene er registrert med bursdag 11 og 22 juni.

Min sønn på 11 skulle hente gavene i fjor og fikk beskjed om at man kun fikk én presang delt på begge kattene, selv om det står noe annet på deres hjemmeside.

Forrige uke var jeg på Musti for å hente presang til katten som hadde bursdag den 11, og fikk da beskjed om at alle dyrene fikk hver sin gave (dette var i samme butikk) og at vår andre katt ikke var registrert, selv om det står på deres hjemmeside at han er registrert.

I dag har vår andre katt bursdag 😻🎉 og jeg har ikke mottatt noe mail om at jeg kan komme og hente bursdagsgave.

Barna synes det er artig med bursdagsgave til kattene og vi feirer kattene med selskap, og kattene får ekstra god mat.

Har dere registrert kjæledyr i Musti sin bursdagsklubb?

Anonymkode: 028d7...dc6

• Hjerte 1
Skrevet

Men herregud 😆

Anonymkode: cae62...a48

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men herregud 😆

Anonymkode: cae62...a48

Hva herregud?

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva herregud?

Ts

Du lager problem av ingenting her. 

Skrevet

Gratulerer til pus 🎂🥳🥳😻😻😀

• Hjerte 1
Skrevet

Aldri hatt problemer med bursdagsklubben. 

Anonymkode: 96855...92f

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Aldri hatt problemer med bursdagsklubben. 

Anonymkode: 96855...92

Hvor mange dyr har du?

Ts

Skrevet
got2go skrev (11 minutter siden):

Du lager problem av ingenting her. 

I forhold til krigen i Ukraina, Israel sin invasjon i Iran og konflikten på Gazastripen er det jo en fjert i universet, men for et barn som er opptatt av dyrenes bursdag og bursdagsgave fra dyrebutikken, så involverer man seg.

Ts

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

I forhold til krigen i Ukraina, Israel sin invasjon i Iran og konflikten på Gazastripen er det jo en fjert i universet, men for et barn som er opptatt av dyrenes bursdag og bursdagsgave fra dyrebutikken, så involverer man seg.

Ts

Slapp nå av!

Skrevet

Sjekk spam. Mine har gått dit hver gang. Har to hunder i klubben der nå. Greit med litt gratis godis. 

• Liker 3
Skrevet

1. Gratulerer til kattene :) 

2. Min hund fikk en stor boks med godbiter til bursdagen sin. Valgte selv og greier, så det var bare velstand. 

3. Løsning på problemet: Kjøp disse gavene og la barna gi dem til kattene. Og prøv å ordne opp så det funker neste år. 

• Liker 4
Skrevet

Bare kjøp bursdaggaver til kattene selv da. 

Anonymkode: e18b1...703

• Liker 1
Skrevet

Jeg har mine registrert i en sånn bursdagsklubb. Så får de litt ekstra når jeg er innom og handler rundt bursdagstider. 

Anonymkode: 0b5e6...fc5

Skrevet

Dette høres ut som en problemstilling du burde ta direkte med Musti.

Anonymkode: e0f50...6c2

AnonymBruker
Skrevet

Sannsynligvis finner de ansatte gaven på din bruker på Musti i dag uavhengig om du har fått mail om gaven eller ikke

Hilsen tidligere ansatt i Musti

Anonymkode: bbcda...408

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...