Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken tørrsjampo er best på rengjøring av hodebunn? Volum og andre ting trenger den ikke gi, bare gjøre rent. 

Har brukt Living Proof før og liker den godt, men den må bestilles på nett. Jeg kunne tenkt meg å kjøpe lokalt denne gangen. 

Skrevet

Jeg har aldri opplevd at en tørrsjampo som gjør håret helt rent. Men det kan jo være jeg som brukte de feil?

• Liker 1
Skrevet

Ingen av de rengjør håret. 
Man sprayer i et pulver som suger til seg noe fuktighet. På sikt ødelegger man håret. 

Anonymkode: 97304...01e

Skrevet

Tar gjerne svar fra noen som faktisk svarer på det jeg spør om. ;) 

Skrevet
every woman skrev (1 minutt siden):

Tar gjerne svar fra noen som faktisk svarer på det jeg spør om. ;) 

Du trenger underholdning? Trist. 

Anonymkode: d62ba...157

Skrevet

Rengjøre hodebunnen gjør jo teknisk talt bare shampoo og vann, men noen tørrshampoo er bedre enn andre på å gjøre at håret FØLES renere og også ser litt friskere ut når det er blitt fett.

Jeg liker veldig godt Maria Nila sitt cleansing powder (det er en boks med pudder, tar en god slant i hendene, gnir de sammen og så på hodebunnen - føles veldig lett og friskere opp), Living Proof sin lysere grå er ganske bra. Jeg har også hørt at den nye K18 Airwash skal være fantastisk, men den er dyr (de jeg har sett som har prøvd sier de føler den var verdt pengene, men vanskelig å vite selv før man har brukt pengene så) og jeg vet om flere som liker Amika sin.

Viktig når man bruker tørrrshampoo at man ikke bruker det for ofte (jeg bruker det bare hvis jeg skal se folk en dag jeg ikke vasker håret, da vil man jo føle seg ren) og at man jevnlig også bruker en detoxshampoo for å rengjøre ekstra godt på selve håret i tillegg til hodebunnen. Jeg elsker Kevin Murphy sin detoxshampoo for den lukter fader meg så godt.

Anonymkode: edb0a...303

Skrevet

Det blir jo ikke rent? Det pakker inn fettet ditt og legger seg som et lag med tørr dritt i stedet. Skal du bli ren må du vaske deg. Det kommer ikke et magisk "poff" og så forsvinner dritten i løse lufta.

Anonymkode: 74cc9...6ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...