AnonymBruker Skrevet 22. juni #1 Skrevet 22. juni Til ei i midten av 40 årene, med ovalt ansikt? Anonymkode: 7f9a4...130
AnonymBruker Skrevet 22. juni #2 Skrevet 22. juni Ungjenteklipp… det rufsete utseendet vil kanskje virke mot sin hensikt hvis du er 45+ … Anonymkode: 06a2c...c0d 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni #3 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ungjenteklipp… det rufsete utseendet vil kanskje virke mot sin hensikt hvis du er 45+ … Anonymkode: 06a2c...c0d Hva mener du, med mot sin hensikt? Anonymkode: 7f9a4...130
AnonymBruker Skrevet 22. juni #4 Skrevet 22. juni Minner meg om Joan Jett. Jeg synes sånne sveiser er kule, de er litt rocka. Jeg har hatt lignende selv, da jeg var ung rockejente. Jeg likte det ikke like godt på meg selv - jeg har ikke så tykt hår, så med den så ble liksom tuppene enda tynnere og hele håret mitt så fortere slitt ut følte jeg. Alt ble liksom slitte tynne tupper. Merk at jeg som sagt ikke har verdens tykkeste hår, og jeg bruker mye varmeverktøy og på den tiden var det vel både bleket og farget og gudene vet. Men ja, det ble litt pistrete akkurat på meg da. Jeg prøvde å kopiere sveisen til ei annen jeg kjente, men hun hadde tykt, sort, glansfullt hår. Så det ble liksom aldri like rått på meg da. Anonymkode: 9ae10...e66 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #5 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Til ei i midten av 40 årene, med ovalt ansikt? Anonymkode: 7f9a4...130 Du er blitt for gammel til å ha håret som en tenåring. Anonymkode: cdfaf...f0d 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #7 Skrevet 22. juni Frisyren er åttitalls og kler ingen Anonymkode: cc06d...f75 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni #8 Skrevet 22. juni Kul sveis (hvis ansiktet ditt kler den), men du skal også ha rett type hår for den, evnt gidde å style den hver dag, for at det skal fungere. Jeg selv har tynt hår, er midt i 40-årene og hadde ikke giddet stylingen, så på meg hadde det sett helt jævlig ut 😂 Anonymkode: b72b1...a28
AnonymBruker Skrevet 22. juni #9 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du er blitt for gammel til å ha håret som en tenåring. Anonymkode: cdfaf...f0d Jeg tror vi snart er forbi det stadiet hvor man når man blir 40, automatisk må gå for "koneklippen". Men noen av dere henger jo etter. TS - ikke tenk på alder. Men tenk på om det passer håret. Som sagt, tror jeg det må være akkurat passe tykt. Og det krever nok noe styling, med mindre håret ditt er sånn som legger seg fint og glatt uansett. Spander på deg en veldig god frisør. Så gir de gode råd og klipper evt en variant av det som vil passe ditt hår og ansikt. Og hva som passer stilen din. Den er jo litt 80s metal, uten at jeg mener det må være negativt. MEN - man kan bli litt lurt av å se sveisen dritpene hårmodeller som hadde kledd alt. Du ser vel fort litt sånn ut som under, i all fall når du nettopp har stått opp og ikke stylet. Anonymkode: 9ae10...e66 1
Gentleman59 Skrevet 22. juni #10 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Til ei i midten av 40 årene, med ovalt ansikt? Anonymkode: 7f9a4...130 M66: Go for it! Har du lyst har du lov. Stilig synes jeg 1
Uanonym bruker Skrevet 22. juni #11 Skrevet 22. juni Hvis du har tjukt nok hår. Men vil tro det er en del jobb med en sånn frisyre. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #12 Skrevet 22. juni Det er en klipp som ser veldig effortless ut men som krever litt daglig styling. Jeg synes klippen er kul. Alder har ingenting å si om den vil kle deg er vanskelig å si gjennom noen linjer tekst på et nettforum. Men tingen er det er bare hår. Det vokser ut igjen. Anonymkode: 5449d...c15 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #13 Skrevet 22. juni Veldig fin klipp, passer veldig fint til en ovalt ansiktsform. Jeg er fan av litt rufsete selv og jeg er 43. Aldri i verden om jeg kler rett ned slett hår. Anonymkode: 9218c...39a
AnonymBruker Skrevet 22. juni #16 Skrevet 22. juni Macro skrev (1 minutt siden): Fjortisklipp Fjortisklipp på 80/90-tallet. Passer fint for de som er i 40-årene nå. Anonymkode: 36dc0...cb7
Macro Skrevet 22. juni #18 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fjortisklipp på 80/90-tallet. Passer fint for de som er i 40-årene nå. Anonymkode: 36dc0...cb7 Jeg er uenig. Men folk står fritt til å gjøre akuratt som de vil😁 jeg la denne frisyren fra meg i ungdomstiden
AnonymBruker Skrevet 22. juni #19 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du er blitt for gammel til å ha håret som en tenåring. Anonymkode: cdfaf...f0d Du må ikke henge deg opp i 1950 tallet, følger du litt med har tiden forandret seg, det er til og med "lov" for godt voksne å ha langt hår nå. Ts, frisyren på den jenta er fin, liker du den så klipp deg sånn. Hår vokser ut igjen og kan endres. Anonymkode: 70313...152 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #20 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tror vi snart er forbi det stadiet hvor man når man blir 40, automatisk må gå for "koneklippen". Men noen av dere henger jo etter. TS - ikke tenk på alder. Men tenk på om det passer håret. Som sagt, tror jeg det må være akkurat passe tykt. Og det krever nok noe styling, med mindre håret ditt er sånn som legger seg fint og glatt uansett. Spander på deg en veldig god frisør. Så gir de gode råd og klipper evt en variant av det som vil passe ditt hår og ansikt. Og hva som passer stilen din. Den er jo litt 80s metal, uten at jeg mener det må være negativt. MEN - man kan bli litt lurt av å se sveisen dritpene hårmodeller som hadde kledd alt. Du ser vel fort litt sånn ut som under, i all fall når du nettopp har stått opp og ikke stylet. Anonymkode: 9ae10...e66 Står det noe sted i det refererte innholdet at folk over 40. Skal gå for kortklippet? Eller dikter du og tillegger andre meninger de absolutt ikke har? Anonymkode: cdfaf...f0d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå