AnonymBruker Skrevet 22. juni #1 Skrevet 22. juni Har du pene, slanke ben? Mine er tjukke og korte, ganske rette i formen hele veien ned. Føler at jeg ikke kan bruke skjørt og kjoler pga det. Med maxi-lengde ser jeg ut som ei lita konemor, eventuelt en svært religiøs person. Anonymkode: ce179...50b
AnonymBruker Skrevet 22. juni #2 Skrevet 22. juni Jeg er passe fornøyd med beina - størrelse, proporsjoner og lengde. Men må jukse med farge - ellers er de bleke/lilla, med noen synlige blodårer. Bruker også foundation (beregnet for bein) når jeg skal pynte meg. Synes de også ser mye slankere ut mørke. Har du prøvd det? Anonymkode: 181e5...8f6
Uanonym bruker Skrevet 22. juni #3 Skrevet 22. juni Beina mine er helt greie. Ikke den lekreste delen på kroppen min, men bryr meg ikke så veldig. Har litt tjukke bein i forhold til overkropp (har sånn fasong med slank overkropp og kraftigere underkropp), og litt synlige blodårer og sånt. Går i all hovedsak med kjoler og skjørt som har knelengde eller lenger. Er ganske høy (174 cm), mulig det hjelper. 1
Vext Skrevet 22. juni #4 Skrevet 22. juni Litt hæl på skoen hjelper 😊 og selvbruning. Beina er det jeg har komplekser for, men jeg ser bra ut i kjole og skjørt ellers, så kan ikke la det stoppe meg. 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni #5 Skrevet 22. juni Jeg er både lav og tykk, bruker lange kjoler. Og jeg får jevnlig komplimenter av fremmede. Anonymkode: 3d4bc...af7 4 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #6 Skrevet 22. juni Hva med noen knestrømper med mønster? Anonymkode: cae60...580 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #7 Skrevet 22. juni Jeg har lange, men tykke bein. Bleke er de også 🤷♀️ jeg var veldig selvbevisst på det før, men nå gidder jeg ikke å bry meg lenger. Anonymkode: ff351...f04 7 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #8 Skrevet 22. juni Jeg har helt ok ben. Burde trene litt for å stramme opp og gjort noe med et par blodårer, men det stopper ikke meg fra å gå i kjole. Hadde en studie vennine med korte ben og mer kraftig under kropp enn over kropp. Hun var vel en veldig typisk pære fasong. Hun gikk kun i a-line skjørt som stoppet rundt knærne eller lengre ned. Kjenner flere med komplekser for bena sine det er ganske vanlig, er bare snakk om å tørre. Finn det snitter som kler deg best også er det kun selv påført eksponerings terapi som hjelper. Alternativt ta små grep som hjelper på selvfølsen som noen over her snakket om ben sminke, eller selvbruning. Em venninne har komplekser for knærne sine og bruker nesten alltid strømpebukse. Anonymkode: 7cb42...093 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #9 Skrevet 22. juni Jeg har skikkelig flotte ankler, får ofte komplimenter, selv nå som jeg snart er 60 😂. men hvem bryr seg sånn egentlig, gå i skjørt og kjoler, bare fint å pynte seg litt 🥰 Anonymkode: 220c6...36b
AnonymBruker Skrevet 22. juni #10 Skrevet 22. juni Har alltid strømpebukse. Da ser man ikke hvor blek jeg er. 😂 Bruker oftest lange kjoler/skjørt. Føler meg mer komfortabel med lengde på klærne og da kan jeg bruke det på jobb også. Anonymkode: 38f10...93d 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #11 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Har alltid strømpebukse. Da ser man ikke hvor blek jeg er. 😂 Bruker oftest lange kjoler/skjørt. Føler meg mer komfortabel med lengde på klærne og da kan jeg bruke det på jobb også. Anonymkode: 38f10...93d Har du lange kjoler og skjørt trenger du vel strengt tatt ikke mer en knestrømper? Blir ellers varmt om sommeren vel? Anonymkode: cae60...580 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #12 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du lange kjoler og skjørt trenger du vel strengt tatt ikke mer en knestrømper? Blir ellers varmt om sommeren vel? Anonymkode: cae60...580 Hvilken sommer? 12 grader og regn. Sjeldent det er behov for noe knestrømper her iallefall. Jeg bruker bare strømpebukser, synes knestrømper er ubehagelig men hver sin smak selvfølgelig. Anonymkode: 8826f...5c4 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #13 Skrevet 22. juni Er normalvektig, 172 høy, og har lange bein i forhold til overkropp. MEN jeg har skikkelige bolleknær 🙃. Går mye i kjoler, men de må dekke kneskålene. Vi damer er nå egentlig litt dumme når det kommer til selvkritikk 😄. Bare se på alle de ulike mannebeina som vises frem i shorts uten noen komplekser. Anonymkode: 987fc...b1d 10
NatNat Skrevet 22. juni #14 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har du pene, slanke ben? Mine er tjukke og korte, ganske rette i formen hele veien ned. Føler at jeg ikke kan bruke skjørt og kjoler pga det. Med maxi-lengde ser jeg ut som ei lita konemor, eventuelt en svært religiøs person. Anonymkode: ce179...50b kan du ikke kjøpe midi kjoler ?
AnonymBruker Skrevet 22. juni #15 Skrevet 22. juni Uanonym bruker skrev (3 timer siden): Beina mine er helt greie. Ikke den lekreste delen på kroppen min, men bryr meg ikke så veldig. Har litt tjukke bein i forhold til overkropp (har sånn fasong med slank overkropp og kraftigere underkropp), og litt synlige blodårer og sånt. Går i all hovedsak med kjoler og skjørt som har knelengde eller lenger. Er ganske høy (174 cm), mulig det hjelper. Har du lipødem? Anonymkode: b3ebe...d86 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #16 Skrevet 22. juni Er ikke veldig fornøyd med beina, og har heller ikke lange, slanke bein. Men bruker mye kjoler og skjørt. Både lange og korte. Nekter å la andres mening hindre meg i å gå kledd sånn som jeg vil. Anonymkode: c16da...1d9 2 4
AnonymBruker Skrevet 22. juni #17 Skrevet 22. juni Nå er det slik at det er den følelsen du har som kler deg som teller for hva du velger kle deg i TS, ikke hva du tror andre mener om deg.. Liker du kjoler så bruk kjoler, liker du best bukser bruk bukser - man kan fint være feminin om man er stutt eller langbeint i begge alternativer og man trenger absolutt ikke ha modellbein for å bruke kjoler eller skjørt, det man trenger er en fasong som er kledelig for en selv og ens form. Anonymkode: 54383...2d4 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni #18 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har du lipødem? Anonymkode: b3ebe...d86 Det er helt vanlig, og egentlig ideelt å ha slankere overkropp enn underkropp. Det er slik kvinnekroppen "skal" være. Så lenge det ikke er ekstrem forskjell, så har dette ingenting med lipødem å gjøre. Anonymkode: d2858...2c3 10 1
Daria Skrevet 22. juni #19 Skrevet 22. juni Jeg har elsket og foretrukket skjørt og kjoler siden jeg var ca 2, så her kom preferanser så lenge før kroppsbevissthet at det aldri har vært et tema... 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #20 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er helt vanlig, og egentlig ideelt å ha slankere overkropp enn underkropp. Det er slik kvinnekroppen "skal" være. Så lenge det ikke er ekstrem forskjell, så har dette ingenting med lipødem å gjøre. Anonymkode: d2858...2c3 Så fort noen nevner kraftig underkropp så er det automatisk lipødem... synes ikke jeg hører annet enn lipødem for tiden. Er enig med deg om dette med slankere overkropp. Anonymkode: 65e86...d00 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå