BeeKind Skrevet søndag kl 21:09 #21 Skrevet søndag kl 21:09 Nesten det som bekymrer meg mest er at han bruker det i mot deg at du får mensen, og anklager deg for å få det med vilje for å være slem med han. Altså, det høres faktisk helt sykelig ut at han tenker og sier sånn. Vet om 1 annen som kunne sagt det og som tolket alt personlig mot han, og han er ekstremt psykisk syk og hadde en kone som endte opp på krisesenter… 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:13 #22 Skrevet søndag kl 21:13 BeeKind skrev (3 minutter siden): Nesten det som bekymrer meg mest er at han bruker det i mot deg at du får mensen, og anklager deg for å få det med vilje for å være slem med han. Altså, det høres faktisk helt sykelig ut at han tenker og sier sånn. Vet om 1 annen som kunne sagt det og som tolket alt personlig mot han, og han er ekstremt psykisk syk og hadde en kone som endte opp på krisesenter… Er enig i dette første. Å anklage partneren for å gjøre ting med vilje på den måten viser ekstremt usympatiske sider. Har en slektning som holder på sånn. Lite empatisk type, som aldri skjønner andre, gir dem ikke godvilje og anklager andre for å være kjipe mot ham hvis han ikke får det som han vil. Anonymkode: 0a3a7...0a4 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:42 #23 Skrevet søndag kl 21:42 Dette hadde jeg aldri giddet, du bestemmer over din kropp. Anonymkode: 121c3...bef 1
Trolltunge Skrevet søndag kl 22:08 #24 Skrevet søndag kl 22:08 Gi ham en skikkelig forelesning i at sex skal være ønsket av begge to, hver gang, og at kjefting og mas er ødeleggende og avtennende. Ikke vær ydmyk. Ikke be. Si fra og stå opp for deg selv. Du er jevnbyrdige partner i dette, ikke til service for ham. 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:25 #25 Skrevet mandag kl 21:25 Det finnes ingenting som heter å "mase om sex". Vil hun ikke, da finner du en annen som vil. Tigging og sutring hører ingen sted hjemme. Anonymkode: 0bdf8...651
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå