Gå til innhold

Sexliv, ulik oppfatning av virkeligheten, hyppighet i langvarig forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igjen klager han. Jeg sa til han at jeg føler meg som dritt for han når jeg har mensen, muligheten for sex blir borte og sammen med det forsvinner svært ofte kjærligheten også. Jeg har begynt på å piller for ikke lenge siden, og tenkte jeg ville hoppe over mensen denne gangen, men den kom likevel, og da blir han furt. Spør tilogmed om jeg planla å få mensen nå med vilje. 
Og når jeg sier jeg føler meg som dritt når jeg har mensen, så sier han «det er jo ikke sånn at vi har så mye sex når du ikke har mensen, så det er bare tull at jeg behandler deg dårlig fordi muligheten for sex er borte» og jeg føler jeg strekker meg langt og vi har sex 3-5 ganger i uken. Han mener jeg husker feil og det er så frustrerende. Har skjedd mange ganger før, skulle ønske jeg holdt telling så jeg kunne bevise han feil. 
Jeg føler meg så liten og uattraktiv som kvinne når han begynner med dette, at jeg aldri kommer til å bli nok, jeg begynner alltid å grine så innmari når han begynner å klage på dette, det betyr mye for meg å tenke at jeg er en kvinne som kan dekke en manns behov, men jeg vil aldri bli bra nok. Vi har små barn og krevende jobber, så at jeg skulle ha overskudd til mer forstår jeg ikke at han kan kreve.. Hva gjør man? Jeg klarer ikke å gi blaffen i at han oppriktig mener det er lite sex i dette forholdet, men jeg klarer ikke gi han daglig sex heller.. Får lyst til å gå fra han, så ikke han kan skylde på meg for at han ikke får all den sexen han vil ha

Anonymkode: 87607...3b9

• Hjerte 5
Skrevet

Ingenting dreper lysten på sex mer enn en som maser på sex. Han har urealistiske forventninger også. Vi har kanskje sex 1-2 ganger i måneden med små barn, og det er helt vanlig. 

Så spørs det hva du skal gjøre. Dere må snakke sammen og kanskje ikke snakke om at dere har ulike forventninger og behov, men hvorfor det er sånn og hva dere kan gjøre. Livet er ikke optimalt.

Anonymkode: 33a54...201

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Du har to valg TS 👏 

1. Lev med det og godta det. Han vil ikke forandre seg.

2. Gå ut av forholdet, lev som singel og du vil finne en bedre mann med tiden. 

Så enkelt er det 👍

Anonymkode: ba4af...d3b

• Liker 7
Skrevet

Jeg tror det går an å realitetsorientere ham ved å være veldig tydelig. Det er verd forsøket å ta en streng prat om at masing dreper lysten og at han får stikke hvis han ikke er fornøyd.

Han er kansje ikke bevisst på hvordan egen oppførsel virker inn.

Anonymkode: b0f2a...f68

• Liker 3
Skrevet

Slutter aldri å la meg overraske over hvor mange dysfunksjonelle seksualrelasjoner det er her inne.

Hvordan i all verden er det mulig å komplisere sex så mye noen her inne gjør. Fatter det ikke.

Anonymkode: dd1cb...c5f

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Forresten så er 3-4x per uke usedvanlig mye etter noen år. 2x per måned med en entusiastisk partner bør man være veldig fornøyd med. Blir det altfor sjeldent så kan man ende som "søsken' hvor sex føles unaturlig.

Jeg er mann btw.

Anonymkode: b0f2a...f68

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Aldri grin. Kvinn deg opp og gi TYDELIG beskjed. Pliktsex dreper alle forhold. Han ønsker vel at du liker han?? Hva gjør han for å tenne deg? Sett dere ned og snakk sammen. Han må skjerpe seg og du må slutte å grine!

Anonymkode: 1c1ad...661

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Du må slutte å gråte foran han. Du gir han all makt. Og han fortsetter i samme spor. 

Anonymkode: fd5a4...102

• Nyttig 4
Skrevet

Honestly, 3-5x i uken er nok mest vanlig i honeymoon-fasen

Anonymkode: 0fb04...6dd

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvor gammel er han? Hadde aldri orket sånn oppførsel fra en som liksom skal elske meg. Hadde vært grunn nok for å gå ifra han for meg, ikke mann nok for meg sånn oppførsel. 

Anonymkode: 77331...22f

• Liker 5
Skrevet

Begynn å føre opp hver gang dere har sex fra nå. 
så fremlegger du dette om 1 mnd. 

Å manipulere syklus og hoppe over mensen er virkelig ikke bra, og jeg fatter ikke at du ofrer din egen helse og din egen kropp for hans ego. 
Her må du bli STERK og ikke falle sammen når han kommer med anklager

Anonymkode: 992c5...4ee

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg skal vedde på at hvis du hadde holdt telling, så hadde han gjort det til et problem også ... Jeg syns jeg kjenner igjen den sorten; det er alltid noen andre som er problemet.

Det jeg skulle ønske jeg hadde klart mye tidligere i forholdet mitt, var å gi beskjed når han begynner sånn, om at selv om det er forståelig at han blir skuffet, gidder jeg ikke godta slik sutring og emosjonell utpressing. Han kan finne andre måter å uttrykke skuffelsen på, som f.eks. (sett inn en frase eller måte her).

Og snakket med ham i fredstid om at de gangene jeg ikke har lyst på sex, har det i utgangspunktet svært lite med ham å gjøre. Det skyldes som regel helt andre ting, som f.eks. (sett inn eksempler som passer for deg). Når han da begynner å anklage meg for å ha planlagt det eller sånne ting derimot, ender det opp med at reaksjonen hans blir en del av grunnen til at lysten minker. Hvem har noen gang opplevd å bli kåtere av å få høre sånt når de må si nei, liksom?

Anonymkode: 706e1...5d6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det at en mann ikke respekterer at en har opphold av sex pga mensen en gang og mnd betyr jo bare at han er uintelligent og barnslig. 
Hvorfor godtar du er sånn bedriten oppførsel? 

Anonymkode: 35c5d...173

• Nyttig 2
Skrevet

Han høres helt ærlig ut som en drittsekk, og sånne vil sjelden forbedre seg. Du vil sannsynligvis få det bedre uten ham. 

Anonymkode: 09703...eb5

• Liker 2
Annonse
Skrevet

Han høres ut som en egoistisk drittunge. Dessuten er han særdeles lite opplyst om kroppens funksjoner. Er han analfabet?

Anonymkode: 386e9...622

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Gå fra han om du ikke er fornøyd. 

Anonymkode: c23e8...684

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du må slutte å gråte foran han. Du gir han all makt. Og han fortsetter i samme spor. 

Anonymkode: fd5a4...102

Jeg gråter svært sjelden foran han, men når jeg går fra praten og blir alene triller tårene.

TS

Anonymkode: 87607...3b9

• Hjerte 2
Skrevet

Drit i hans behov, du må tenke på DINE behov her. Som er å ikke ha sex med en idiot støtt og stadig. 

Anonymkode: 768c9...7a6

• Nyttig 2
Skrevet

Er mange menn som ikke vil ha sex når dama har mensen. Han virker kjip. At han vrir på virkeligheten også, viser at han er potte. Forlat ham.

Anonymkode: 0a3a7...0a4

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...