AnonymBruker Skrevet 22. juni #1 Skrevet 22. juni Er det noe triks man kan bruke for å unngå at maskaraen havner under øynene etter en time? Er så kjipt at det ser ut som jeg har grått en time etter påføring.. Hvilken maskara anbefaler du og som er best? Anonymkode: 33210...c28
AnonymBruker Skrevet 22. juni #2 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Er det noe triks man kan bruke for å unngå at maskaraen havner under øynene etter en time? Er så kjipt at det ser ut som jeg har grått en time etter påføring.. Hvilken maskara anbefaler du og som er best? Anonymkode: 33210...c28 Prøv noen forskjellige, er mitt tips. Selv bruker jeg Loreal telescopic vannfast, den sitter som støpt på vippene mine. Sverter ikke uansett vær og sitter hele dagen. Bruker en tørrbørste på vippene etter jeg har påført mascaraen, trives best med tykk børste, og det har ikke Loreal sin telescopic. Anonymkode: 6e26c...f69 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #3 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Prøv noen forskjellige, er mitt tips. Selv bruker jeg Loreal telescopic vannfast, den sitter som støpt på vippene mine. Sverter ikke uansett vær og sitter hele dagen. Bruker en tørrbørste på vippene etter jeg har påført mascaraen, trives best med tykk børste, og det har ikke Loreal sin telescopic. Anonymkode: 6e26c...f69 Er ikke vannfast vanskelig å få av? Og unnskyld at jeg spør, men hvorfor bruker du tannbørste etter påføring og hvordan? Takk for tips Anonymkode: 33210...c28
AnonymBruker Skrevet 22. juni #4 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er det noe triks man kan bruke for å unngå at maskaraen havner under øynene etter en time? Er så kjipt at det ser ut som jeg har grått en time etter påføring.. Hvilken maskara anbefaler du og som er best? Anonymkode: 33210...c28 Etterå ha levd et liv med mascara under øynene kom endelig denne på markedet: https://www.vita.no/makeup/oyne/mascara/maybelline-lash-sensational-sky-high-mascara?_gl=1*risarn*_up*MQ..*_gs*MQ..*_ga*MTU4MjkwMjg1MC4xNzUwNTg0Mzg3*_ga_209YJWB9EG*czE3NTA1ODQzODUkbzEkZzAkdDE3NTA1ODQzODUkajYwJGwwJGgxMDExOTM5ODE0&gclid=Cj0KCQjw097CBhDIARIsAJ3-nxdrHjpMso_LqcqT_Shu5qsYqPO6s1_USKuWP4z9QTY00aulYpoA0CIaAnGIEALw_wcB&gclsrc=aw.ds Den vanlige sitter bedre enn vannfast hos andre merker. Den vannfaste sitter dønn og et slit å få av. Jeg sliter med øyne som renner og bruker den vanlige. Har ALDRI mascara under øynene lenger. Anonymkode: 9f456...849 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #5 Skrevet 22. juni Du må finne riktig mascara. For meg er det sensai 38. Men Loreal sky high holder seg også veldig godt hos meg. Og så må jeg passe på rens rundt øyne. Om det er rester av produkter/fett så blir jeg raskt "panda". Setter også concealer lett med et lyst pudder. Anonymkode: b6d7b...a3e
AnonymBruker Skrevet 22. juni #6 Skrevet 22. juni Min go to mascara er Lancome definicils, den holder hele dagen. Den er dyr, men er ofte på tilbud. Alltid til halv pris i Kicks julekalender, så da kjøper jeg 2-3 Anonymkode: 02155...46a
AnonymBruker Skrevet 22. juni #7 Skrevet 22. juni Isadora sine er fine:) ikke tester de på dyr heller Anonymkode: 7c09c...fef 1
Sigrid<3 Skrevet 22. juni #8 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er ikke vannfast vanskelig å få av? Og unnskyld at jeg spør, men hvorfor bruker du tannbørste etter påføring og hvordan? Takk for tips Anonymkode: 33210...c28 Vannfast er vanskelig å få av om man ikke har celansing oil eller cleansing balm, da går det lett av. Det er uansett anbefalt å bruke disse av influenserne som mener de har peiling på hudpleie. Jeg synes forslaget om vannfast mascara var bra. Jeg annbefaler essence eller maybelinne sine
AnonymBruker Skrevet 23. juni #9 Skrevet 23. juni Sigrid<3 skrev (10 timer siden): Vannfast er vanskelig å få av om man ikke har celansing oil eller cleansing balm, da går det lett av. Det er uansett anbefalt å bruke disse av influenserne som mener de har peiling på hudpleie. Jeg synes forslaget om vannfast mascara var bra. Jeg annbefaler essence eller maybelinne sine Da avstår jeg fra vannfast, mye styr. Anonymkode: 33210...c28
AnonymBruker Skrevet 23. juni #10 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da avstår jeg fra vannfast, mye styr. Anonymkode: 33210...c28 Om man ikke orker rens og pleie (styr), så bør man avstå fra sminke. Det er et viktig steg for å fjerne produktene og ta vare på huden. Selv når jeg bruker 38 mascaraer (som går av med vann) så bruker jeg to-stegs-rens for å fjerne alle produktrester. Anonymkode: b6d7b...a3e 2 1
Heisann1234 Skrevet 23. juni #11 Skrevet 23. juni L'Oreal Panorama er ganske bra, blir ikke svart under øya på den. Den er også grei å vaske av, ikke altfor vanskelig.
AnonymBruker Skrevet 23. juni #12 Skrevet 23. juni Jeg lærte en gang at man ikke skal bruke mascara på vippene under øyet så det gjør jeg heller aldri. Anonymkode: a8305...fae
AnonymBruker Skrevet 23. juni #13 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg lærte en gang at man ikke skal bruke mascara på vippene under øyet så det gjør jeg heller aldri. Anonymkode: a8305...fae Det kommer jo an på hvordan du vil se ut. Er ikke noe SKAL her. Anonymkode: 172dd...a70 5
AnonymBruker Skrevet 23. juni #14 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (På 22.6.2025 den 6.58): Er det noe triks man kan bruke for å unngå at maskaraen havner under øynene etter en time? Er så kjipt at det ser ut som jeg har grått en time etter påføring.. Hvilken maskara anbefaler du og som er best? Anonymkode: 33210...c28 Hadde samme problem, bruker derfor ikke mascara på vippene under øyet lengre. Anonymkode: 8ba6c...0c9
AnonymBruker Skrevet 23. juni #15 Skrevet 23. juni Det må være svært individuelt om man blir svart under øynene av maskara, jeg har aldri blitt det. Har brukt mange forskjellige, og bruker maskara på vippene under øynene, men smitter aldri av. Anonymkode: 70fec...9ac 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni #16 Skrevet 23. juni Må ha vannfast mascara, særlig om du bruker den på undervippene. Det er da ikke mer styr å få av, jeg bruker sminkefjerner uansett hvilke mascara jeg har. Hva gjør du, gnikker den bort med vann? Tubemascara smitter heller ikke, og den fjerner du faktisk med bare vann, om det er et mål. Da drar man omtrent mascaraen av vippene. Et annet tips, er å farge øyenvippene under, så dropper du mascara på dem og bruker bare på øvre vipper. Anonymkode: 3a34b...fdd
AnonymBruker Skrevet 23. juni #17 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Det kommer jo an på hvordan du vil se ut. Er ikke noe SKAL her. Anonymkode: 172dd...a70 Jeg lærte det av min mor som jobbet på parfymeri på 50-tallet og var langt over gjennomsnittet opptatt av sminke. Hennes ord og mine vaner henger nok igjen fra ungdommen: Sitat På 50-tallet var det vanlig å ikke bruke sminke under øynene, eller kun en veldig tynn linje med eyeliner eller skygge. Hovedfokuset var på å fremheve øynene med en markert winged eyeliner på øvre øyelokk, gjerne kombinert med falske vipper og røde lepper. Anonymkode: a8305...fae
AnonymBruker Skrevet 23. juni #18 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kommer jo an på hvordan du vil se ut. Er ikke noe SKAL her. Anonymkode: 172dd...a70 Det er nå så, men det ser jo ikke bra ut. Anonymkode: 8b1ac...e22
Sigrid<3 Skrevet 23. juni #19 Skrevet 23. juni Man kan jo farge vippene, men det gir jo ikke helt samme effekt
AnonymBruker Skrevet 23. juni #20 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (På 22.6.2025 den 7.14): Er ikke vannfast vanskelig å få av? Og unnskyld at jeg spør, men hvorfor bruker du tannbørste etter påføring og hvordan? Takk for tips Anonymkode: 33210...c28 Bruker "take the day off" fra Clinique, helt perfekt! Det står også tørrbørste og ikke tannbørste 😂 Altså en liten vippebørste etter jeg har tatt på mascara. Anonymkode: 6e26c...f69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå