Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei…😊

Jeg klarte for noen år siden å gå ned 30 kg ved hjelp av moderat lavkarbo 6 dager i uken. Pluss aktiv trening minst 30 min hver dag. 
Nå har jeg dettet helt ut dessverre😓

For å ta meg sammen må jeg kjøre samme stil i minst 40 dager i første omgang. Hadde vært gøy om noen ville joine:) Starter på mandag😄

Ps min startvekt denne gangen er 105,5 kg. 

Anonymkode: 660fb...ce9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å heller bare velge et kosthold og livsstil du kan ha på sikt? Da vil du sakte gå ned - og bli der. I stedet for en ny runde med jojoslanking. 

Anonymkode: 8e0ed...4fe

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg orker ikke slike strenge regler. Det er oppskriften til å gå på en smell for min del.

Jeg fokuserer heller på sunt kosthold i hverdagen, med moderat innslag av ting som er godter/snacks/usunt. Det er mer bærekraftig for meg.

Anonymkode: af6dd...5a6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer heller ikke til å være med på kostholdsbiten, men jeg kan være "heia-gjeng", og være med på treningsbiten hvis du ønsker det?

Anonymkode: 39627...45f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er med, har gjort det lenge nå😊 spiser relativt lavkarbo kombinert med periodisk fasting. Det fungerer veldig godt for meg😊

Anonymkode: 1d222...7da

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er med! Jeg trenger ikke gå så mye ned i vekt, men vil gjerne spise litt sunnere for helsas skyld. Skader heller ikke om jeg ser bra ut på en festival jeg skal på i begynnelsen av august 😏

Vekt: 66 kg

Trening: 100 km på sykkel, 7-8 km løping per uke

Mat: spiser stort sett 2-3 måltider om dagen - lunsj 11:30, mellommåltid og middag rundt kl. 18. 

Anonymkode: c325f...13c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg henger meg også på. Har vært flink og nådd idealvekt dette året. Men nå i mai/juni skled de gode vanene ut. For at ikke denne sommeren skal ødelegge alt jeg jobbet for dette året, så vil jeg gjøre en ekstra innsats nå framover. Begynte i dag tidlig😊 Periodisk faste og ikke spise godteri.

Anonymkode: 7a542...12f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er med.

Startvekt 84,4 kg.

Anonymkode: 79943...5c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...