AnonymBruker Skrevet 23. juni 2025 #21 Skrevet 23. juni 2025 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Takk til alle som svarte. Når man er framme i københavn, hvor burde man dra? Vi tenker litt window shopping + spise fastfood som kfc, mcdonalds osv. Spurte chatgpt den mener fisketorvet...jeg vet ikke med tanke på at vi ikke har så mange timer på oss. Finnes andre alternativer ? Ts Anonymkode: 9a849...b0f KFC = matforgiftning Anonymkode: 9cd56...f72 2
Tubaluba Skrevet 24. juni 2025 #22 Skrevet 24. juni 2025 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Takk til alle som svarte. Når man er framme i københavn, hvor burde man dra? Vi tenker litt window shopping + spise fastfood som kfc, mcdonalds osv. Spurte chatgpt den mener fisketorvet...jeg vet ikke med tanke på at vi ikke har så mange timer på oss. Finnes andre alternativer ? Ts Anonymkode: 9a849...b0f Mange med barn går på tivoli i København. Det går chuttlebuss fra båten. Ellers er Nyhavn et flott bryggeområde, derfra kan dere også ta båt. 1-timestur til en billig penge, så kan dere se byen fra båt. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2025 #23 Skrevet 24. juni 2025 AnonymBruker skrev (På 22.6.2025 den 9.19): Hvor mye har du prøvd? Det ligger i menyen, klikk på om bord. Kan jo være greit å prøve i mer enn 3 sek? Anonymkode: 9cb1d...c7f Hvorfor ikke bree svare ordentlig ? Anonymkode: 5cede...a3c
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2025 #24 Skrevet 24. juni 2025 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Klarer du virkelig ikke å gjøre enkle google-søk? Men for å svare på det du spør om er Tivoli populært blant barn. Det med McDonalds og KFC avstår jeg fra å kommentere. Anonymkode: 70bae...05f Kan du bare gå ut av tråden å finne på noe annet? Totalt unødvendig å svare som du gjør Anonymkode: 5cede...a3c
Juleeees Skrevet 24. juni 2025 #25 Skrevet 24. juni 2025 AnonymBruker skrev (5 timer siden): KFC = matforgiftning Anonymkode: 9cd56...f72 Jeg fikk salmonella etter et besøk på KFC i ungdommen... 🤮 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2025 #26 Skrevet 24. juni 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvorfor ikke bree svare ordentlig ? Anonymkode: 5cede...a3c AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kan du bare gå ut av tråden å finne på noe annet? Totalt unødvendig å svare som du gjør Anonymkode: 5cede...a3c Vi svarer jo ordentlig. Det er jo grunn til å være bekymret for at TS skal på tur med barn, når hen sliter såpass med å orientere seg og finne informasjon. Anonymkode: 70bae...05f
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2025 #27 Skrevet 24. juni 2025 Er det trygt å drikke vann fra krana på nordic crown? Anonymkode: 9a849...b0f
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2025 #28 Skrevet 24. juni 2025 AnonymBruker skrev (13 timer siden): KFC = matforgiftning Anonymkode: 9cd56...f72 Av alle steder i hele verden jeg har spist hos, er KFC det aller, aller verste. Det ble en gang og aldri mer! Anonymkode: a66b0...c72
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2025 #29 Skrevet 24. juni 2025 Lykke til. Møkkete og ekle lugarer. Anonymkode: 0970f...a0a
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2025 #30 Skrevet 24. juni 2025 Hadde absolutt spandert på meg mat fra båten når dere først er ute og reiser. Forhåndsbestill, så sparer du penger. Mine to elsker buffet, for da kan de bare velge og vrake hva de vil og de spiser som regel ganske godt også. Båten låner selvfølgelig ikke ut utstyr hvis dere velger å spise i kabinen. Det høres uansett ganske så kjedelig ut, så jeg ville helt klart valgt å spise på båtens spisesteder. Det er som regel alltid masse å finne på med barn. I skoleferien spesielt er det mange aktiviteter rettet mot barnefamilier. Seks timer i land er en del 😅 hadde nok satsa på tivoli, men hvis du vil holde deg helt i nærheten så er det alltids lekeparker rundt omkring og evt en hyggelig lunsj på et spisested. Personlig ville jeg gått for noe annet enn mcd og KFC, er da så mye annet mye bedre og hyggeligere enn det, men det får jo være opp til dere Anonymkode: 3ba08...f4c 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2025 #31 Skrevet 24. juni 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde absolutt spandert på meg mat fra båten når dere først er ute og reiser. Forhåndsbestill, så sparer du penger. Mine to elsker buffet, for da kan de bare velge og vrake hva de vil og de spiser som regel ganske godt også. Båten låner selvfølgelig ikke ut utstyr hvis dere velger å spise i kabinen. Det høres uansett ganske så kjedelig ut, så jeg ville helt klart valgt å spise på båtens spisesteder. Det er som regel alltid masse å finne på med barn. I skoleferien spesielt er det mange aktiviteter rettet mot barnefamilier. Seks timer i land er en del 😅 hadde nok satsa på tivoli, men hvis du vil holde deg helt i nærheten så er det alltids lekeparker rundt omkring og evt en hyggelig lunsj på et spisested. Personlig ville jeg gått for noe annet enn mcd og KFC, er da så mye annet mye bedre og hyggeligere enn det, men det får jo være opp til dere Anonymkode: 3ba08...f4c Kan man drikke vann fra springen i lugaren? Anonymkode: 9a849...b0f
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2025 #32 Skrevet 24. juni 2025 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Kan man drikke vann fra springen i lugaren? Anonymkode: 9a849...b0f Ja. Smaker ikke godt. Anonymkode: cc843...cb5 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2025 #33 Skrevet 24. juni 2025 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Ja. Smaker ikke godt. Anonymkode: cc843...cb5 Takk 🥰 Anonymkode: 9a849...b0f
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2025 #34 Skrevet 24. juni 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Lykke til. Møkkete og ekle lugarer. Anonymkode: 0970f...a0a Har de ikke pusset opp nå i forbindelse med eierskiftet? Anonymkode: cd9a0...d99 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2025 #35 Skrevet 24. juni 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Lykke til. Møkkete og ekle lugarer. Anonymkode: 0970f...a0a Båten er nyoppusset i år, så lugarene er freshe og ikke møkkete nå. Anonymkode: a5748...008 1 1
mommyaka Skrevet 24. juni 2025 #36 Skrevet 24. juni 2025 Vet ikke når dere kommer inn med båten, men husk at tivoli ikke åpner før 11 og der er dyrt å vare komme inn. Husk at tiden går veldig fort og dere må vel kommen 1 time for båten går
mommyaka Skrevet 24. juni 2025 #37 Skrevet 24. juni 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er det trygt å drikke vann fra krana på nordic crown? Anonymkode: 9a849...b0f Kjøp vann på taxfree eller ta med litt drikke hjem fra
Lillemy8 Skrevet 24. juni 2025 #38 Skrevet 24. juni 2025 AnonymBruker skrev (På 22.6.2025 den 7.51): Takk Står alle aktivitetene på hjemmesiden dems? Jeg kan ikke se.. Kanskje dumt spm..kan man låne servise fra båten? Eller må vi ta med det selv? Ts Anonymkode: 9a849...b0f De lugarene er små, uten spisebord så det kan bli litt klønete å spise med service. Mer snacks, frukt, matpakke, godmorgenyoghurt ogsånn som passer å spise der… 1
Kjetil E Skrevet 24. juni 2025 #39 Skrevet 24. juni 2025 GMT800 skrev (19 timer siden): Bussen til hva? Båten legger til midt i sentrum. Skal man til noe annet er det bare et kjapt google-søk på Google maps med forslag til både å gå og kollektivtransport. Og nei, sitte på lugaren og gnage på svette brødskiver hadde vært helt uaktuelt på ferietur. Samme med motorveismat som McD og KFC når man er midt i en storby.. Eh når tok du båten til København sist?? Mange år siden den la til kai ved Kongens Nyhavn. Nå legger den til kai langt oppi gokk et stykke nord for sentrum. 2 1
Cirkelin Skrevet 24. juni 2025 #40 Skrevet 24. juni 2025 Det er lite å finne på akkurat rundt der båten legger til, men det går buss rett utenfor terminalbygget inn til sentrum. Billetter kjøpes i resepsjonen ombord. Lite tid til tivoli om du har 6 timer i land. Prisene ombord er i danske kroner, så det er ganske dyrt. Det er billigere å bestille mat før avreise enn å kjøpe ombord. Det er flere restauranter ombord. Det er mulig å ta med pizza på lugaren. Finnes også en kafeteria ombord. Du får kjøpt div snacks/sjokolade (dyrere enn svenskehandel) i taxfree, samt bokser med brus og flaskevann. De anbefaler ikke å drikke vann fra kraner ombord, men jeg har pusset tenner i kranvann der uten å ta skade av det. Om du tar med mat ombord, så husk at det må være noe som ikke trenger å stå i kjøleskap. Det er basseng og boblebad ombord og i sommerferien er det mye opplegg for barn, både rundt på båten og i konferanseavdelingen. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå