Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå i ferien uten planer, bare være ute eller uten samtale om noe spesielt?

Anonymkode: 3310c...d6f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Våre har fått være ute så lenge de vil. Men vi må vite ca hvor de er og hvem de er med. Og meldeplikt når de kommer hjem. 
Frihet under ansvar. 

Anonymkode: 0bec7...39b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Her har de måtte hentes, så de skal være hjemme før det er leggetid for meg. Har det vært noe spesielt, har vi avtalt. 

Anonymkode: 68c12...fac

AnonymBruker
Skrevet

Innetid 2300, og må være på rommet sitt etter det. Jeg legger meg 2300 pga jobb og da trenger både jeg og småsøsken ro.

Min tenåring er ikke stille og rolig utenfor soverommet. 

Anonymkode: 03f4c...557

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

01.00 er innetid her. 

Anonymkode: f498c...f2d

Skrevet

Hadde mellom midnatt og 01 

• Liker 1
Skrevet

De hadde aldri en fast tid, det ble avtalt litt underveis. Kom an på hvor de var osv. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg var 16 for ni år siden hadde jeg innetid mellom 23-00 

Anonymkode: 3ef35...b83

Gjest jegerrinne
Skrevet
Rotemor skrev (1 time siden):

De hadde aldri en fast tid, det ble avtalt litt underveis. Kom an på hvor de var osv. 

Samme her

AnonymBruker
Skrevet

01.00

Anonymkode: 658c0...10e

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var 16 år hadde jeg ikke innetid. Men jeg måtte alltid fortelle foreldrene mine hvor jeg var, og si ifra hvis jeg skulle sove over hos noen, eller når jeg kom hjem igjen. Jeg kunne alltid ringe hvis jeg ville bli hentet eller hvis noe hadde skjedd.

Frihet under ansvar.

Anonymkode: 786b1...2e6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Rotemor skrev (2 timer siden):

Samme her.

ikke en spesiell innetid. 
er hun hos ei venninne i nabolaget, så kan hun komme hjem når hun måtte ønske. Er som regel hjemme før midnatt. 

Er hun hos venner hvor hun må ta tog/buss hjem, så vil jeg gjerne at hun skal ta bussen før 23, om hun må innom sentrum og er alene. 

Er hun på fest, så henter vi alltid, så da før kl 24 som regel. 

Anonymkode: f2e10...d68

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en som drakk og ramlet rundt. Hun hadde innetid, men gav fullstendig faen. Nå har jeg en som er litt mer normal. Hun har innetid 00. Da kommer hun selv. Om vi avtaler innetid 01, så henter jeg!

Anonymkode: 984de...c28

AnonymBruker
Skrevet

Er de ute så sent hele uka? Min datter må komme hjem kl 22 i ukedagene. Hun har sommerjobb. 

Anonymkode: 9fa76...030

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe fast her, avtaler etter behov og en vurdering som inkluderer hvem hun er sammen med og hvor de er. Må hjem før vi legger oss. 

Vi bor i Oslo, og hun har generelt forbud mot å slenge rundt i sentrum etter 20 på fredag og lørdag. Må avtales. 

Anonymkode: b1e84...1af

AnonymBruker
Skrevet

Vi har avtale om at 16-åringen skal være hjemme 01.00. Hvis det skulle oppstå noe som gjør at det blir litt senere, må han sende melding. 
Hvis han bare er hjemme hos en kamerat får han være lenger, men da er dette avtalt på forhånd.

Anonymkode: 37699...c27

AnonymBruker
Skrevet

Frihet under ansvar. Så lenge jeg ikke mistenker noe galt, og han oppfører seg, svarer pent og sier hvor han er, så kommer han hjem når han vil på sommerdagene. Søstra hans er det verre med, og der må vi ha tydelige innetider da tillit er brutt her og der.

Anonymkode: 8a9ac...120

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer litt an på hva de gjør, hvor de er og hvem de er med. Så vi har ikke noe fast innetid, de er 15 og 17.

Anonymkode: 17f0d...713

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...