AnonymBruker Skrevet 21. juni #1 Skrevet 21. juni Hei! Er det noen som har erfaring med led lys maske til hjemmebruk? Hvordan har det eventuelt fungert for deg mtp rynker og linjer og jevnere hud? Er det verdt pengene? Anonymkode: a58aa...974
AnonymBruker Skrevet 21. juni #3 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Svindel. Anonymkode: 4e026...b88 Hvordan det? Anonymkode: a58aa...974
Blueberrymuffin Skrevet 21. juni #4 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvordan det? Anonymkode: a58aa...974 Det funker ikke. Like effektivt som å kjøpe en vanlig lommelykt og begynne å lese seg i ansiktet. Ren svindel, gjør ingenting for huden. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni #5 Skrevet 21. juni Blueberrymuffin skrev (2 minutter siden): Det funker ikke. Like effektivt som å kjøpe en vanlig lommelykt og begynne å lese seg i ansiktet. Ren svindel, gjør ingenting for huden. Har du prøvd det? Anonymkode: a58aa...974
AnonymBruker Skrevet 22. juni #6 Skrevet 22. juni Blueberrymuffin skrev (9 timer siden): Det funker ikke. Like effektivt som å kjøpe en vanlig lommelykt og begynne å lese seg i ansiktet. Ren svindel, gjør ingenting for huden. Vet du det, eller antar du det? Anonymkode: 1a517...88d
AnonymBruker Skrevet 22. juni #7 Skrevet 22. juni Blueberrymuffin skrev (9 timer siden): Det funker ikke. Like effektivt som å kjøpe en vanlig lommelykt og begynne å lese seg i ansiktet. Ren svindel, gjør ingenting for huden. Kilde? Anonymkode: 74d50...876
Raven.Writingdesk Skrevet 22. juni #8 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hei! Er det noen som har erfaring med led lys maske til hjemmebruk? Hvordan har det eventuelt fungert for deg mtp rynker og linjer og jevnere hud? Er det verdt pengene? Anonymkode: a58aa...974 Jeg har lysmaske og det er nok vanskelig å se at den fungerer selv om jeg innbiller meg at den gjør det, har også en sånn som sender elektriske impulser inn til musklene i ansiktet (husker ikke hva den heter) den synes jeg gir mer synlige resultater men det står i instruksene at man kan faktisk ha synlige men midlertidige resultater, uansett så bruker jeg begge disse to sporadisk. Tenåringen bruker maska med blått lys og der kan man faktisk se at huden blir mer dempet for kviseutbrudd, det er ingen tvil der..
AnonymBruker Skrevet 22. juni #9 Skrevet 22. juni Raven.Writingdesk skrev (6 timer siden): Jeg har lysmaske og det er nok vanskelig å se at den fungerer selv om jeg innbiller meg at den gjør det, har også en sånn som sender elektriske impulser inn til musklene i ansiktet (husker ikke hva den heter) den synes jeg gir mer synlige resultater men det står i instruksene at man kan faktisk ha synlige men midlertidige resultater, uansett så bruker jeg begge disse to sporadisk. Tenåringen bruker maska med blått lys og der kan man faktisk se at huden blir mer dempet for kviseutbrudd, det er ingen tvil der.. Takk for godt svar👍 Anonymkode: a58aa...974
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå