AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:34 #1 Skrevet lørdag kl 18:34 Er på jakt etter nye amme BHer, uten spiler men som faktisk holder brystene oppe og på plass (ikke i s-m-l typ str men med fester som vanlige BHer). Har noen fra Kappahl nå men har problemer med å finne stor nok cup uten å ende opp med en stropp rundt som er for løs.. Del i vei, alle ammende superhelter! 💪Legg gjerne ved link! Anonymkode: e2a6a...0e8
Gummiand Skrevet lørdag kl 18:46 #2 Skrevet lørdag kl 18:46 For amme bh, som gir ordentlig hold, både med og uten spiler, anbefaler jeg: https://www.cakematernity.eu/collections/bras De er myke, gode og har store cup størrelser. Endte selv om med 75K, var de eneste gode jeg fant i den størrelsen. Verdt vær krone.
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:47 #3 Skrevet lørdag kl 18:47 Careless sine ammebher er gode å ha på Anonymkode: fe744...dd6
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:11 #4 Skrevet lørdag kl 20:11 Jeg lurer på det samme! Careless er gode, men de har bare to cupstørrelser, small cup og big cup, og big cup er for lite til meg. Jeg vurderer å bestille et merke som heter Anita fra Zalando Anonymkode: 25b55...940
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:15 #5 Skrevet lørdag kl 20:15 Jeg synes Bravado bodysilk seamless var nydelige. Anonymkode: 236f6...d02
AnonymBruker Skrevet i går, 05:37 #6 Skrevet i går, 05:37 Careless - er snart tre år siden jeg fødte og jeg ammet kun to uker, men denne er fortsatt favorittbh 🤷🏻♀️😂 Anonymkode: d6621...92b
AnonymBruker Skrevet i går, 13:27 #7 Skrevet i går, 13:27 Jeg har 75H til vanlig, og det eneste som ikke ga meg mastitt var Elomi Molly med spiler. Uten spiler ble de bare squisha sammen fra sidene mot midten, varmt, klamt og stramt, og mastitt igjen og igjen. Endte opp med Molly i alt fra cupstr I-O, og hadde aldri mastitt igjen 👌 Anonymkode: dee3e...9ab
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #8 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har 75H til vanlig, og det eneste som ikke ga meg mastitt var Elomi Molly med spiler. Uten spiler ble de bare squisha sammen fra sidene mot midten, varmt, klamt og stramt, og mastitt igjen og igjen. Endte opp med Molly i alt fra cupstr I-O, og hadde aldri mastitt igjen 👌 Anonymkode: dee3e...9ab Hvor har du kjøpt denne? Anonymkode: 25b55...940
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvor har du kjøpt denne? Anonymkode: 25b55...940 Litt forskjellige steder, tror noen var fra Zalando (de har den ikke nå ser jeg), og etterhvert fra Underverker.no Anonymkode: dee3e...9ab
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #10 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Litt forskjellige steder, tror noen var fra Zalando (de har den ikke nå ser jeg), og etterhvert fra Underverker.no Anonymkode: dee3e...9ab Takk🙏 Anonymkode: 25b55...940
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #11 Skrevet 7 timer siden Cake Maternity og Freya. Hadde også et par Bravado-BHer (full cup), de sitter bra men kan bli litt klamme. Anonymkode: 26c39...5fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå