Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag har vi vært så uheldige at vi har hatt en liten kloakklekasje opp gjennom slukene i kjelleren.

Selve "bæsjen" kom opp på badet, der det er fliser. Fikk også opp noe "vann" på to andre rom.

Idag har vi vasket badet med klorin, også gulvet i det ene rommet. Det andre rommet har betonggulv, så vannet trakk seg ned før vi rakk å rydde og vaske.

Men nå ble jeg usikker på om det holder for oss å vaske med klorin selv?? Eller må vi få tak i et rengjøringsbyrå som kan desinfisere hele kjelleren?? Er jo så mye snakk om e-koli bakterier og sånn for tiden, og hvor farlige de er....

Noen som vet / har erfaring???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har vi rengjøringsbyrå på besøk, så det holder ikke med kun klorin.... Her må det desinfiseres...

Gjest gjest1
Skrevet

Hvem da? ISS?

Spøk til side: Jeg frykter at vi kan komme i samme situasjon.

Hvor stor jobb er dette for byrået? Pris? Hva gjør de rent med?

Skrevet

:ler: Ja, faktisk så er det ISS som er her. Litt komisk men..

Tja, han sprayer ned hele badet, med hva vet jeg ikke. Vi får alt dekket på forsikringa, så pris har vi ikke snakket noe om.

Har dere lekasje nå? Har dere forsikring??

Gjest gjest1
Skrevet

Nei, vi har ikke lekkasje, og ja, vi har forsikring.

Derimot har vi slamavskiller/septiktank som kan bli full når som helst.

Lokket til tanken er dekt med et tykt islag, så jeg vet rett og slett ikke om vi klarer åpne det sånn på rappen.

Skrevet

Om det blir dekka av forsikringa, kommer an på vikåra tror jeg. I vår forsikring dekkes også septiktank leser jeg av vikårene.

Så dersom dere får en lekkasje, så går det på forsikringen. Og ring rengjøringsbyrå med EN gang, ikke vent som oss. De gjør visst all jobben og du betaler egenandelen.

Skrevet

Bare hyggelig!!!

Greit å ha forsikring nå kjenner jeg.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...