Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når dere kysser… tar han å holder deg i ansiktet da? Eller i håret? Nakken? 
Sånn typisk som de gjør på film? 

Grunnen for at jeg spør er fordi jeg har tilbringt hele mitt voksne liv sammen med en narsissist som aldri gjorde det. Jeg har alltid ønsket å bli kysset sånn som de gjør på film, jeg spurte han tilogmed om han kunne gjøre det.. så mye ønsket jeg det. Men han gjorde det aldri. Tok nesten ikke på meg når han kysset… 

Jeg spør fordi jeg lurer på om dette er vanlig og om jeg engang blir kysset sånn som jeg ønsker å bli kysset..

Anonymkode: d7d50...03d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker å bli tatt på nakken/halsen når vi kysser, så det gjør han av og til, og når det får frem positiv respons hos meg, blir veldig kåt av det, så liker jo han å gjøre det. 

Anonymkode: 32ae4...d3e

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg tror de menn, som vet at halsen er en erogen sone hos mange kvinner, får mer sex. 

Bare et tips

Endret av Meowmere
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er jeg ikke vant til. Visste ikke at det tydet på narsissistiske trekk å ikke gjøre det. Lykkelig gift på 24. året.

Anonymkode: 101cc...3d4

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei de fleste jeg har datet eller vært i langvarige forhold med har ikke gjort dette. De få som har forsøk har oppdaget at jeg hater det.

Anonymkode: 9894e...f2b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, det er jeg ikke vant til. Visste ikke at det tydet på narsissistiske trekk å ikke gjøre det. Lykkelig gift på 24. året.

Anonymkode: 101cc...3d4

Nei jeg sier ikke det. Jeg sier at HAN gjorde ikke det. Mest sannsynlig fordi jeg sa jeg ønsket det 

AnonymBruker
Skrevet

For meg føles det veldig naturlig å bruke hendene også når jeg kysser, føles som kjærligheten vil ose ut av hele meg, ikke bare leppene.

Anonymkode: c5522...686

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi gjør det (det går begge veier). Vi tar ikke i ansiktet, men oppover nakken er vanlig for oss

Anonymkode: 96d97...f80

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Grunnen for at jeg spør er fordi jeg har tilbringt hele mitt voksne liv sammen med en narsissist som aldri gjorde det. Jeg har alltid ønsket å bli kysset sånn som de gjør på film, jeg spurte han tilogmed om han kunne gjøre det.. så mye ønsket jeg det. Men han gjorde det aldri. Tok nesten ikke på meg når han kysset… 

Jeg spør fordi jeg lurer på om dette er vanlig og om jeg engang blir kysset sånn som jeg ønsker å bli kysset..

Aldri

AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 0e79c...f81

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For meg føles det veldig naturlig å bruke hendene også når jeg kysser, føles som kjærligheten vil ose ut av hele meg, ikke bare leppene.

Anonymkode: c5522...686

Åååå dette gjorde meg varm 🔥 Sånn er jeg også. Når jeg elsker så elsker jeg med hele meg.

Anonymkode: 81c19...e4e

AnonymBruker
Skrevet

Ja, de jeg har vært sammen med, og særlig nåværende, tar mye på meg når vi kysser. Han tar på meg på mange ulike måter, alt fra kjærlig stryking over kinn til mer dominerende (typisk når vi har sex, men aldri sånn at det er vondt), f eks tar tak rundt halsen min eller en hånd på hvert kinn, stoppee litt opp i kliningen mens han ber meg se han i øynene for så å kysser meg dypt på nytt. Jeg ELSKER alt han gjør med meg. 🥰

Anonymkode: 9ad01...aa6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enda er narsissist avslørt. Takk for tipset. 

Hvordan tok du initiativ til å kysse han, eller hvilke initiativ tok du for intimitet med denne narsissistiske mannen? 

Anonymkode: d8cfa...c6c

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 10949...57b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Usikker på om vi kan kalles kjærester enda, men har kysset henne slik siden første gangen. Det bare føles naturlig. Ha hånda bak nakken, stryke henne litt der, holde hånda på kinnet hennes, leke litt mer øret, eller ta i håret hennes, kanskje smålugge litt når det blir intenst. Eller dra henne inntil meg med en hånd på hofta eller korsryggen.

Aaaaaah, så glad vi endelig treffes i morgen! 🥰 

Anonymkode: 2f5bf...d24

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har nesten ikke blitt kysset i mine to siste forhold. Så lenge det var et stort behov for meg, så fikk jeg det ikke. Veldig dårlige forhold. 

Anonymkode: f61ee...f81

AnonymBruker
Skrevet

Å bli holdt i nakken er ikke jeg så glad i. Xen gjorde det og det føltes ut som han skulle styre meg.

Kinn eller haka føles bedre.

Anonymkode: 81c19...e4e

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Enda er narsissist avslørt. Takk for tipset. 

Hvordan tok du initiativ til å kysse han, eller hvilke initiativ tok du for intimitet med denne narsissistiske mannen? 

Anonymkode: d8cfa...c6c

Hva er det du antyder med denne måten å snakke på? 
Jeg plukker opp den passiv aggressive tonen i innlegget ditt og lurer på om du antyder at jeg ikke vet hva jeg snakker om og bare pålegger han en diagnose fordi det passer mitt narrativ best? 

AnonymBruker
Skrevet

Min mann varierer litt. Innimellom er det ingen hender, særlig om det er et kort natta-kyss. Når det er litt dypere kyss så stryker han med hendene.

Vil tro at det er mange som ikke bruker hendene og det ene er ikke noe mer feil enn det andre. Forskjellen mellom en narsissist og ikke- narsisst er vel at den som ikke er narsisst vil i hvertfall prøve å gjøre det innimellom fordi han vet du liker det. Men om det ikke er naturlig, så blir det nok ikke en vane. 

Får du forresten noe oppfølging for å bearbeide forholdet? Det å være sammen med en narsissist eller andre mørke personlighetsforstyrrelser (om de er bekreftet eller ikke) kan skape traumer og lignende. De kan være lurt å få bearbeida slik at man ved neste forhold i større grad kan se etter røde flagg slik at man unngår å bli sammen med en ny narsisst ❤️

Anonymkode: 71d7e...454

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kysser den jeg er sammen med på den måten. 😊 Så å si alltid. 

Mann50+

Anonymkode: 3df7f...aee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...