Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner en mann som jeg liker veldig godt, men usikker på om han liker meg. Han smiler mye, og har øyekontakt, samtidig som han ser litt sjenert bort. Skal jeg ta sjansen? Er redd jeg skal drite meg ut.....

Anonymkode: a833b...381

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva kan gå galt?

Jobber dere sammen?

Har en av dere en fagprofesjon der den andre er pasient?

Anonymkode: 5c49f...d43

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hva kan gå galt? Han kan si nei, så blir alt bare kleint.

Jobber dere sammen?Nei.

Har en av dere en fagprofesjon der den andre er pasient? Nei.

Anonymkode: 5c49f...d43

Skrevet

hvis eneste risikoen er å få nei, så er det en no-brainer

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker som så at når han ikke allerede har invitert deg, er han ikke interessert. Menn tar normalt initiativ. 

Anonymkode: 90a2a...b84

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Jeg tenker som så at når han ikke allerede har invitert deg, er han ikke interessert. Menn tar normalt initiativ. 

Menn? Mange er veldig dårlige til å ta intiativ til noe som helst. 

Men spør om dere skal gjøre noe sammen på en måte at det ikke nødvendigvis er en date. «Å den filmen har jeg lyst til å se. Hva med deg?»  «Vi skulle ikke gått og tatt en øl nede ved sjøen - det er så fint vær!»

Så ser du hvilken vei det går. Lett for ham å si nei eller foreslå noe annet. 

Anonymkode: bb318...024

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Du må bare gjøre det! Tenk om han sier ja? Ikke vær like feig som meg som har ventet i tre år snart på å ta initiativ. Jeg angrer på at jeg ikke gjorde det tidligere.

Anonymkode: de0e8...552

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvilken planet lever du på :)

Menn tar stort sett ikke initiativ. Noen få menn gjør det, og de er veldig synlige. Men de fleste menn tar ikke første steget på noen måte, og det er det mange gode grunner til og bare så det er sagt. 

Anonymkode: beaa4...a07

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Du må bare gjøre det! Tenk om han sier ja? Ikke vær like feig som meg som har ventet i tre år snart på å ta initiativ. Jeg angrer på at jeg ikke gjorde det tidligere.

Anonymkode: de0e8...552

Tre år!?! Det må ha vært helt grusomt for deg...

Anonymkode: 1afb8...672

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Feil. Hilsen mann. 

Anonymkode: fc701...549

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt. Jeg ba ut en fyr jeg har likt lenge. Viste seg at han likte meg også, men ikke hadde turt å spørre.

Anonymkode: b060f...983

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han er litt sjenert. Kanskje han har vært opptatt med andre ting. 

Hvem vet. Livet er for kort til å gå rundt grøten. Finn det ut og få det ut av systemet. 

Anonymkode: 4b7a6...a13

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det er min erfaring og, dessverre. De få gangene jeg har prøvd å ta initiativ selv først, han han ikke vært interessert (nok)

Anonymkode: 660ab...5dc

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Kjenner en mann som jeg liker veldig godt, men usikker på om han liker meg. Han smiler mye, og har øyekontakt, samtidig som han ser litt sjenert bort. Skal jeg ta sjansen? Er redd jeg skal drite meg ut.....

Støtter forslaget om å gå forsiktig frem, hvis du er redd for en klein stemning. Ta initiativ til å gjøre noe sammen uten at det nødvendigvis er en date!

Kanskje han også er redd for at det blir kleint hvis du avviser han! Spesielt siden mange tolker et hvert framstøt som å kun være relatert til et ønske om sex.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det er min erfaring og, dessverre. De få gangene jeg har prøvd å ta initiativ selv først, han han ikke vært interessert (nok)

Anonymkode: 660ab...5dc

Min erfaring og👀

Anonymkode: db5e3...673

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Dette er den mest umodne holdningen man kan ha - en enkel måte å beskytte seg selv på. 
Med andre ord - i samlekategorien «Verdens dårligste råd». 

Ts, det er aldri for sent å ta initiativ. Det kan alltids bli ja, eller nei. Man gjør slikt for seg selv, for å få klarhet. Så begynn å være snill med deg selv

Anonymkode: 71e12...ab7

• Liker 2
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Foreslå noe lavterskel, som å gå en tur. Menn som ikke er interessert, pleier som regel å trekke seg unna – de svarer ikke på meldinger eller snap. Men hvis han smiler og holder øyekontakt, er det et godt tegn på at det er rom for å ta et lite steg videre.

De fleste setter pris på å bli invitert med på noe, så lenge det gjøres på en hyggelig og uformell måte. Det er når noen ikke aksepterer et nei på en høflig måte at det blir ubehagelig – særlig for kvinner. Mange reflekterte menn er bevisste på dette, og vil være ekstra forsiktige for å ikke fremstå som påtrengende. Det gjør at de ofte venter på at alle «lyskryss» er grønne før de tør å gjøre noe – men noen ganger må man ta en sjanse og heller være klar til å stoppe hvis lyset skifter til rødt.

Anonymkode: 212cd...f6b

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...