AnonymBruker Skrevet 21. juni #1 Skrevet 21. juni Det kjennes ekstremt intenst. Mannen skriver ingenting ufint på den måten, men slik han fremstår virker det som om man han har en reell tro på at vi skal møtes. I løpet av 8 måneder har jeg mottatt 28 meldinger. Jeg har ikke svart på noen av dem, og jeg tenker at det å ikke få et svar er et svar i seg selv, man prater med andre eller er rett og slett ikke interessert. Det som gjør det litt guffent er at det kan gå tid mellom hver melding, gjerne en måned. Det hadde føltes mindre ubehagelig om jeg ble bombardert med 20 meldinger på to uker, for så å bli glemt, men måten denne mannen opptrer på virker litt besatt. Vi har aldri kommunisert, hvorfor kommer han stadig tilbake? Jeg kan selvfølgelig blokkere og har vært så nære mange ganger, men kanskje dette trenger en tydeligere reaksjon? Hva om han fortsetter slik med andre, mer sårbare og yngre kvinner? Admins på denne nettsiden er tydelig på at de kan kontaktes om andre medlemmer blir plagsomme og det virker som de har lav terskel for å utestengt om de får bevis på oppførsel etc. Hadde dere kontaktet eller bare blokkert og gitt f? Anonymkode: 927ad...026
Million Skrevet 21. juni #2 Skrevet 21. juni Før du kontakter admin og får han utestengt... hva med å bruke ordene dine og be han kutte ut, fordi du er ikke interessert? Prøv det først, før du begynner å skyte med kanoner. Han tror jo det er greit å sende meldinger når du ikke protesterer eller ber han gi faen i å sende deg flere. 8
AnonymBruker Skrevet 21. juni #3 Skrevet 21. juni Hadde blokkert vedkommende for lenge siden. Om han ikke direkte sier noe "galt" så synes jeg det bare blir rart å ta kontakt med admins. Skjønner ikke hvorfor du har latt det pågå så lenge? Blokker fyren og glem han. Anonymkode: 7d93c...eb2 5 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni #4 Skrevet 21. juni Million skrev (6 minutter siden): Før du kontakter admin og får han utestengt... hva med å bruke ordene dine og be han kutte ut, fordi du er ikke interessert? Prøv det først, før du begynner å skyte med kanoner. Han tror jo det er greit å sende meldinger når du ikke protesterer eller ber han gi faen i å sende deg flere. Men hvor uintelligent er han egentlig som ikke klarer å ta et hint? Jeg har ikke svart en eneste gang, det bør virkelig ringe noen bjeller hos ham. Anonymkode: 927ad...026
Million Skrevet 21. juni #5 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men hvor uintelligent er han egentlig som ikke klarer å ta et hint? Jeg har ikke svart en eneste gang, det bør virkelig ringe noen bjeller hos ham. Anonymkode: 927ad...026 Noen trenger å få beskjed i klartekst. Du kan i det minste gi han beskjed om å kutte ut. Hører han ikke etter da, er det bare å blokkere eller varsle admin. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni #7 Skrevet 21. juni Rotemor skrev (5 minutter siden): Du er for umoden til å være på denne appen! Selvsagt ikke Anonymkode: 927ad...026
AnonymBruker Skrevet 21. juni #8 Skrevet 21. juni Bare blokker han? Hva er problemet? Har blokka mange eller bare fjernet de på datingapper oppgjennom, da jeg var på dem. Mye rare folk overalt. Anonymkode: 1232b...1e8
Akhenaton Skrevet 21. juni #9 Skrevet 21. juni Fyren virker helt sprø, og det er selvfølgelig ikke sånn at du skylder noen et svar bare fordi du har blitt kontaktet av dem på en dating app. Det er heller ikke nødvendig å dra inn administrator. Bare blokkér ham uten å si noe som helst. Tar han ikke hintet da så får det stå for hans egen regning.
Rotemor Skrevet 21. juni #10 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Selvsagt ikke Anonymkode: 927ad...026 Beviselig.
AnonymBruker Skrevet 21. juni #11 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Bare blokker han? Hva er problemet? Har blokka mange eller bare fjernet de på datingapper oppgjennom, da jeg var på dem. Mye rare folk overalt. Anonymkode: 1232b...1e8 Skal blokke. Men ønsker ikke at idioten begynner å plage andre kvinner. Synes minst han burde få tilsnakk av admin. Anonymkode: 927ad...026 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå