Cam03 Skrevet 1. september 2025 #21 Skrevet 1. september 2025 Bestilte Lovense Lush 3 i går. Gleder meg til den kommer, og håper at den kan tilføye mer nytelse og "pirreglede" i hverdagen. 1
erok Skrevet 6. september 2025 #22 Skrevet 6. september 2025 Cam03 skrev (På 1.9.2025 den 16.29): Bestilte Lovense Lush 3 i går. Gleder meg til den kommer, og håper at den kan tilføye mer nytelse og "pirreglede" i hverdagen. Har du fått den? om så svarte den til forventningene
Cam03 Skrevet 6. september 2025 #23 Skrevet 6. september 2025 erok skrev (11 timer siden): Har du fått den? om så svarte den til forventningene Ja, det har jeg. Har bare prøvd den alene foreløpig, så jeg håper at den er litt mer "spennende" når vi er to. Den bråka litt mer enn jeg trodde, men det gjør ikke noe ved "avstandslek" og f.eks ute på skogstur. Positivt overrasket over at det er mange som har lagt ut sine "vibrasjonsmønstre", så det er mye deilig å velge i. Ikke favoritten i nattbordsskuffen, men den kan fortsatt bidra til masse moro og kos. 1
Ravi70 Skrevet 8. september 2025 #24 Skrevet 8. september 2025 Cam03 skrev (På 6.9.2025 den 23.06): Ja, det har jeg. Har bare prøvd den alene foreløpig, så jeg håper at den er litt mer "spennende" når vi er to. Den bråka litt mer enn jeg trodde, men det gjør ikke noe ved "avstandslek" og f.eks ute på skogstur. Positivt overrasket over at det er mange som har lagt ut sine "vibrasjonsmønstre", så det er mye deilig å velge i. Ikke favoritten i nattbordsskuffen, men den kan fortsatt bidra til masse moro og kos. Hva er favoritten?
AnonymBruker Skrevet 15. september 2025 #25 Skrevet 15. september 2025 Jeg har Lovense Lush, Hush, Ferri og Tenera. Tok litt av 🙈 Testet Lush, Hush og Ferri ute blant folk (konsert eller bar), Tenera er ikke egnet for det. Ferri er nok min favoritt så langt da jeg påvirkes mest av klitorisstimulering… Ikke hørbart i en bar med normalt lydnivå, men vibrasjoner kan nok kjennes av andre om noen dulter borti deg. Synes den er sterk, og under perfekte omstendigheter kunne jeg nok kommet med den (jeg kan være litt vrien å få til å komme). For meg blir det som regel grusomt frustrerende og blir nesten som edging hele kvelden. Herlig å kunne gi bort kontrollen til min partner, og ekstra herlig at jeg ikke kan ta tilbake kontrollen med egen app om han først har tatt den. Man kan også velge å autoakseptere kontrolloverføring til partneren, sånn at han ikke må vente på min godkjenning idet enheten skrus på. Anonymkode: af7d1...4bc 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå