bubblysea136 Skrevet 21. juni #1 Skrevet 21. juni Hei! Jeg var på byn i går, og drakk 3 pils fordelt på 6 timer. Etter den siste ble jeg plutselig veldig veldig full og helt fjern, noe jeg ikke pleier å bli etter 3 pils. I dag er jeg svimmel og kvalm og har vondt i hodet som om jeg drakk liksom en halv liter sprit. Tror dere jeg ble dopet eller bare hadde en uventet reaksjon på alkohol?
AnonymBruker Skrevet 21. juni #2 Skrevet 21. juni Kan være..du må teste deg om du vil ha svar. Jeg kan også blir dårlig av minimalt alkohol vist jeg f.eks. har fått i meg for lite væske eller mat iløpet av dagen Anonymkode: 6d091...a28
AnonymBruker Skrevet 21. juni #3 Skrevet 21. juni Hvordan i ALL verden skal noen på et forum vite svaret på det. Anonymkode: 08521...5d9
AnonymBruker Skrevet 21. juni #4 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan i ALL verden skal noen på et forum vite svaret på det. Anonymkode: 08521...5d9 Om noen har erfaringer vell Anonymkode: 653de...c62
bubblysea136 Skrevet 21. juni Forfatter #5 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kan være..du må teste deg om du vil ha svar. Jeg kan også blir dårlig av minimalt alkohol vist jeg f.eks. har fått i meg for lite væske eller mat iløpet av dagen Anonymkode: 6d091...a28 De på legevakten sa at det kostet staten mye å teste for doping, så det ikke var noe poeng ved mindre jeg ville anmelde eller var veldig dårlig
AnonymBruker Skrevet 21. juni #6 Skrevet 21. juni bubblysea136 skrev (1 minutt siden): De på legevakten sa at det kostet staten mye å teste for doping, så det ikke var noe poeng ved mindre jeg ville anmelde eller var veldig dårlig Da sier du at du har tenkt å anmelde dersom det er positov test. Anonymkode: 42178...824
Ulven Skrevet 21. juni #7 Skrevet 21. juni Var du alene? Var glasset ditt på noe tidspunkt ute av syne eller ble passet på av andre? Glass eller flaske?
bubblysea136 Skrevet 21. juni Forfatter #8 Skrevet 21. juni Ulven skrev (1 minutt siden): Var du alene? Var glasset ditt på noe tidspunkt ute av syne eller ble passet på av andre? Glass eller flaske? Glasset var litt ute av syne, var ikke alene, men kun med fremmede
Ulven Skrevet 21. juni #9 Skrevet 21. juni bubblysea136 skrev (1 minutt siden): Glasset var litt ute av syne, var ikke alene, men kun med fremmede Da er det jo selvfølgelig en mulighet for at noen har benyttet anledningen. Kom du deg sikkert hjem? Husker du om du kom hjem alene?
bubblysea136 Skrevet 21. juni Forfatter #10 Skrevet 21. juni Ulven skrev (3 timer siden): Da er det jo selvfølgelig en mulighet for at noen har benyttet anledningen. Kom du deg sikkert hjem? Husker du om du kom hjem alene? En av de som var med meg fulgte meg til bussen, så alt ordnet seg heldigvis:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå