Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det normalt å være redd for at eksen (som du i dag har en «venner med fordeler»/vennskapsrelasjon til) skal gjøre deg redd, bli voldelig, true og skade deg fysisk, selv om du egentlig ikke har grunn til å frykte det? Skal nevnes at jeg sliter med angst grunnet blant annet traumer fra barndommen. Plis ikke døm innlegget mitt🙏

Anonymkode: 932b8...795

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke normalt 

Anonymkode: f7612...ec1

• Liker 13
Skrevet

Håper du får hjelp av psykolog, ♥️

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Da drar du ikke på hyttetur. Høres ikke ut som det blir en hyggelig tur for deg uavhengig av om det er en reell risiko eller ikke.

Anonymkode: a81af...968

• Liker 20
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er redd for at eksen skal skade deg på hyttetur, så drar du ikke med eksen på hyttetur. 

For du er bare ikke sikker nok på han.

Anonymkode: 217f5...6c1

• Liker 20
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

En drar ikke på tur med noen en ikke stoler på. 

Anonymkode: c7777...e2f

• Liker 4
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Da drar du bare ikke

nei ikke normalt

Anonymkode: 3fbac...550

• Nyttig 2
Skrevet

Hvorfor vil du på tur med og ha en relasjon til noen du er redd TS? OG hvorfor har du et seksuelt vennskapsforhold til en du er redd vil skade deg? Begge de to er mindre normalt det tenker jeg enn å være redd i forhold til mennesker man ikke kan stole på eller har en dårlig relasjon til. OG jeg dømmer deg ikke, jeg skjønner det bare ikke siden de fleste tar valg som er bra for seg selv.

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor dra på tur når man er redd for å bli skada?? Selv om det kanskje er angsten som snakker, hvorfor skal du på en tur med EKSEN?? Hva er poenget?? 

Anonymkode: 4e933...e64

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke dra. Bli hjemme.

Anonymkode: 3c1b0...7bb

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal du på hyttetur med eksen?

Anonymkode: 100ed...130

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

En må jo få spørre hvorfor du drar på tur med en eks hvis du seriøst er redd for at han skal gjøre deg noe??

Anonymkode: 7b99c...d51

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du skader deg selv når du tillater ham å behandle deg som en oppblåsbar dukke. 

Anonymkode: 4a195...c21

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Så ufattelig dum problemstilling hvis han aldri har utøvd vold mot deg tidligere, og hvorfor skulle du dra på tur med en voldelig eks?

Jeg har ikke ord. Bli igjen hjemme og ikke stift noen ny intim relasjon før du er frisk. 

Anonymkode: c48a5...97d

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Eller er det han som tillater seg å bli brukt?

Anonymkode: d47a2...490

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tåpelig utsagn. Kan vel være at TS vil ha sex med ham. Hvis jeg skulle hatt en ff, så ville det vært eksen, praktisk rett og slett

Anonymkode: 647af...9aa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Tåpelig utsagn. Kan vel være at TS vil ha sex med ham. Hvis jeg skulle hatt en ff, så ville det vært eksen, praktisk rett og slett

Anonymkode: 647af...9aa

Merkelig å ville ha sex med en eks man er redd for at skal skade en. Hvis han vil skade henne, kan han like gjerne gjøre det på sextreffene som på hyttetur.

Anonymkode: 548f6...2ec

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det normalt å være redd for at eksen (som du i dag har en «venner med fordeler»/vennskapsrelasjon til) skal gjøre deg redd, bli voldelig, true og skade deg fysisk, selv om du egentlig ikke har grunn til å frykte det? Skal nevnes at jeg sliter med angst grunnet blant annet traumer fra barndommen. Plis ikke døm innlegget mitt🙏

Anonymkode: 932b8...795

Det høres veldig rart ut å være redd for noe som ikke har skjedd før. Spesielt siden dere er venner på den måten. 

Anonymkode: e7e9c...2e7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker denne angsten skal du lytte til. Ikke fordi han er farlig, men fordi hele denne relasjonen er skadelig for deg. Det er sånn kroppen din sier i fra.

Anonymkode: 2c5f0...b5c

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du skal lytte til magefølelsen din! 

Jeg ble skadet i en ulykke. Oppdaget at jeg ble redd for samboer. At han skulle utnytte meg i en sårbar situasjon.

Det var nok summen av alt jeg hadde opplevd det siste året. Små ting jeg ikke kunne sette fingeren på eller registrerte. Samlet sett så var min opplevelse da jeg ble skadet begeret som gjorde at jeg så ting klart. Flyttet så fort jeg ble frisk nok. 

Du bør absolutt ikke dra på noen hyttetur med ham. 

Anonymkode: 82984...0e5

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...