AnonymBruker Skrevet i går, 16:08 #1 Skrevet i går, 16:08 Jeg vet at forholdet til min mann har vært i en dårlig periode, men det unnskylder ikke mine handlinger. Jeg har en god venn, Begge er i forhold. En dag gikk den vennskapelig tonen over til flørting, og plutselig kysset vi hverandre. Vi har ikke hatt sex, men har vel mer eller mindre oppført oss som om vi har vært i et forhold siden den dagen. Bortsett fra at ingen vet. Det jeg synes er skummelt er at jeg ikke angrer, men at jeg har noe dårlig samvittighet ovenfor partnerene våre. Vi har avsluttet det, men nå synes jeg det gjør veldig emosjonelt vondt. Vet ikke hvordan jeg skal gå videre fra dette. Jeg tror ikke jeg og han jeg var utro med hadde hatt et godt parforhold av ulike grunner. Kan jeg ha vært utro fordi jeg trekte bekreftelsen og selvtilittsboosten? Er det andre som har vært veldig imot utroskap, som plutselig har blitt vippet av pinnen?. Anonymkode: 28ed4...2d7
AnonymBruker Skrevet i går, 17:57 #2 Skrevet i går, 17:57 Alle er veldig i mot utroskap - til man er i et dårlig forhold og møter den helt perfekte partneren… Anonymkode: b194e...1a8 3
AnonymBruker Skrevet i går, 18:00 #3 Skrevet i går, 18:00 Var begge klare på at dere ikke heller skulle avsluttet det med deres respektive partnere, da? Anonymkode: f65fb...303
AnonymBruker Skrevet i går, 18:01 #4 Skrevet i går, 18:01 Og så er det veldig mange som er utro, så det er veldig menneskelig. Anonymkode: b194e...1a8 1
AnonymBruker Skrevet i går, 18:29 #5 Skrevet i går, 18:29 Mange er utro selv om de er i et forhold de er fornøyde med. De vet ikke hvorfor de er utro, men grunnen er ofte unormalt behov for oppmerksomhet og sexavhengighet. Anonymkode: 81e95...d9c
AnonymBruker Skrevet i går, 18:46 #6 Skrevet i går, 18:46 Halve norge er utro. Jeg har også vert utro, angrer på ingenting. Nå er jeg singel, og halvparten av norges menn er på søken på internett. Jeg blir kontaktet hver uke. Jeg synes de bare er patetiske. Så nei, det er ikke uvanlig å ikke ha dårlig samvittighet. Og ja, det er veldig vanlig å være utro. Anonymkode: cd66f...5c2 3
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #7 Skrevet 12 timer siden TS her. Jeg vet godt at det ikke finnes noen god unnskyldning. Mulig mitt forhold er der at jeg burde forlatt han uansett, men da blir det pga det, ikke for en annen mann. Jeg føler en gang, et kyss, kan være en feil. Men her har vi jo bevisst gått etter hverandre etter det første kysset. Som Kom lenge etter at vi begge visste deg var det vi ville... Anonymkode: 28ed4...2d7
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #8 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Mange er utro selv om de er i et forhold de er fornøyde med. De vet ikke hvorfor de er utro, men grunnen er ofte unormalt behov for oppmerksomhet og sexavhengighet. Anonymkode: 81e95...d9c TS her Nå har ikke vi hatt sex, men oppmerksomheten delen har du kanskje rett i. Anonymkode: 28ed4...2d7
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #9 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Halve norge er utro. Jeg har også vert utro, angrer på ingenting. Nå er jeg singel, og halvparten av norges menn er på søken på internett. Jeg blir kontaktet hver uke. Jeg synes de bare er patetiske. Så nei, det er ikke uvanlig å ikke ha dårlig samvittighet. Og ja, det er veldig vanlig å være utro. Anonymkode: cd66f...5c2 Æsj. Anonymkode: 65a9b...e00 2
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #10 Skrevet 12 timer siden Slutt med å unnskylde deg. Du har ikke vært mindre utro eller på en bedre måte enn andre. Du har dårlig selvkontroll og er et dårlig menneske. Jeg håper partneren din oppdager det og går fra deg. Anonymkode: a9d58...2d0 2
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #11 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Slutt med å unnskylde deg. Du har ikke vært mindre utro eller på en bedre måte enn andre. Du har dårlig selvkontroll og er et dårlig menneske. Jeg håper partneren din oppdager det og går fra deg. Anonymkode: a9d58...2d0 Digg med perfekte folk som elsker å dømme andre. Anonymkode: fd4bd...f95 2 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #12 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Alle er veldig i mot utroskap - til man er i et dårlig forhold og møter den helt perfekte partneren… Anonymkode: b194e...1a8 Ja, og da avsluttet man relasjonen man var i FØR det eskalerte. Det er faktisk mulig å unngå utroskap. Til ts: man høster det man får. Synes du burde erkjenne sine handlinger og tanker til din partner. Om ikke dagens forhold betyr noe, kommer det en dag da en ny partner skal satse på noen som fint og uten dårlig samvittighet kan innlede en ny relasjon bak deres rygg.. Det er nok kun klinisk utro folk som satser på deg da.. Anonymkode: 63294...f33 1 2
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #13 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): TS her Nå har ikke vi hatt sex, men oppmerksomheten delen har du kanskje rett i. Anonymkode: 28ed4...2d7 Hvorfor forteller du ikke bare partneren din hva som har skjedd, så kan han få lov å reise fra deg? Jeg hadde reist, momentant. Utro mennesker er noe av det mest motbydelige jeg vet 🤮 Anonymkode: 20b17...196 2 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #14 Skrevet 10 timer siden (endret) Jeg har bestevenner av motsatt kjønn. Er også bifil, så du mener det må utelukke nære vennskap i sin helhet? Poenget er at vi ikke er offer for egne impulser. HVIS en slik lyst/følelse skulle oppstå, snur man ryggen til og fjerner seg fra situasjonen. Akkurat som man gjør om det kommer noen bort og sjekker en opp på byen. Det med kjønn er bare en unnskyldning fordi man er så "svak" at man ikke klarer å styre seg...?? Anonymkode: 63294...f33 Delryddet,fjernet sitering av slettet innhold. Chantielle mod. Endret 10 timer siden av Chantielle 1 1
Chantielle Skrevet 10 timer siden #15 Skrevet 10 timer siden Ryddet for brukerangrep. Chantielle mod.
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #16 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Digg med perfekte folk som elsker å dømme andre. Anonymkode: fd4bd...f95 Jeg er langt fra perfekt, men har i hvert fall ikke vært utro. Anonymkode: a9d58...2d0 1 2
Snok1 Skrevet 9 timer siden #17 Skrevet 9 timer siden Jeg har vært kronisk utro men likevel elsket partner. Nå er jeg i et åpent forhold og slipper å være utro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå