Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger når jeg er på besøk hos andre, ser jeg at det står haugevis av flasker og tuber i dusjen. Flere ulike dusjsåper, flere ulike shampoer og diverse. Synes det er pussig.

Jeg har 4 flasker i dusjen: dusjsåpe, intimsåpe, shampo og balsam. Bruker opp den jeg har før jeg setter inn en ny.

Hva har du?

AnonymBruker
Skrevet

Sjampo, lillasjampo, balsam, dusjolje, shaving foam, sjampo til barna, dusjsåpe til barna, dusjsåpe til mannen. 

Kun én av hver ting, helt enig med deg der! 

Anonymkode: 08d68...962

AnonymBruker
Skrevet

Sjampo, balsam. to ulike dusjsåper (pga duften, liker å variere), intimsåpe, body scrub.

Anonymkode: 359a4...59d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har dusjsåpe, hårshampo, balsam, hårkur,  body scrub, barbersåpe

Anonymkode: 16710...46e

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke tall på det. Ufattelig mye tomembalasje. Jeg er lei av å måtte rydde ut alt, så her spares det til tenåringen blir nødt til å rydde selv.

Anonymkode: 4401a...573

Skrevet

Shampoo, balsam, hårkur, ansiktsskrubb, intimsåpe og vanlig såpe. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har ikke tall på det. Ufattelig mye tomembalasje. Jeg er lei av å måtte rydde ut alt, så her spares det til tenåringen blir nødt til å rydde selv.

Anonymkode: 4401a...573

Men hvordan holder dere dusjen ren om den er full av tomgods?

Anonymkode: 848cb...69e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Såpe og sjampo. 

Anonymkode: c0f11...53d

Skrevet

Har en såpebar for hår og kropp, en intimolje, en dusjolje til barna, en babysåpe. Samboer bruker verken shampo eller såpe til kroppen. 

AnonymBruker
Skrevet

Sjampo, balsam, såpe til ansiktet og såpe til kroppen. 

Anonymkode: ccf1e...d0a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ELSKER dujssåper, og alt sånt, jeg er sånn som kunne ha 10 flasker i dusjen, har nå gjemt de i en kurv ute av synet haha.

Har nå dusjsåpe og intim såpe, sjampo og balsam, barberskum. 

Anonymkode: 73d73...803

AnonymBruker
Skrevet

Selv har jeg kun en. Det er Lano uparfymert håndsåpe som jeg kjøper på Felleskjøpet i 5 liter kanner og heller på ei mindre flaske som er i dusjen. Den bruker jeg til både kropp og hår. Såpe er såpe, og såpens oppgave er å løse opp fett og skitt. Det gjør Lano håndsåpe like godt i håret som på huden. Mild og hudvennlig er den også, så jeg trenger ingen fuktighetskremer eller annet dillball i tillegg.

Jentene i huset har noe mere greier stående, men jeg skjønner ikke vitsen. Hvis ikke man har problemer med hud og hår som krever medisinske apotekvarer, da. Det kan jo skje.....

Anonymkode: 5d7b9...59a

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

4, prøver meg frem på shampo nå som favoritten er ute av produksjon. Første forsøk på shampo var mislykket, så det står bare der. 2 shampo, to balsam og intimsåpe. 

Anonymkode: 477df...1df

AnonymBruker
Skrevet

Shampoo, balsam, dusjsåpe, lactasyd hudvask og dusjolje (den er snart tom).

Bruker vanligvis kun de tre første nevnte.

Anonymkode: 36692...a20

AnonymBruker
Skrevet

Sjampo, hårkur (istedet for balsam), intimsåpe, barbergel, dusjsåpe, kroppsskrubb 

Anonymkode: e46a6...ced

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sjampo, balsam, hårkur, hårskrubb, 4 kroppskrubber, 2 kroppsåper, intimvask, 4 ansiksvasker/skrubber, 2 all in 1 til typen.

Anonymkode: a664e...9fe

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sjampo, balsam, hårkur, hårskrubb, 4 kroppskrubber, 2 kroppsåper, intimvask, 4 ansiksvasker/skrubber, 2 all in 1 til typen.

Alt henger i kurver i dobbeldusj 2x1m da.

Skrevet

Shampo, såpe, balsam, intimsåpe. To typer hårkur (protein og fukt). Skum til ansiktsrens. Peeling til ansiktet. Barberskum. 

I tillegg shampoo til ektemannen og shampoo til bikkja.

AnonymBruker
Skrevet

Nå trenger de fleste balsam. Og de færreste vulgainnehavere kan vaske seg med annet enn intimsåpe i lysken.

Men you do you.

Anonymkode: 871aa...030

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpt sånn 4-1. morsomt at man skal trenge ørten såper. Er det rart det går bra med bransjene når de reklamerer for 30 forskjellige såper til forskjellige kroppsdel? 

Anonymkode: 0c71b...efb

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...