Egenskap Skrevet 21. juni #1 Skrevet 21. juni det sier seg selv, USA skal vel ikke betale i nærheten av 5% USA har tilnærmet betalt 100% i motsetning til gratis passasjerne inkludet Norge. NATO er en klubb for felles interesse, og har avsporet 100% i og med at alle land har gjort handel med Russland forut. Man har ikke NATO greie, og avviker med årsak. Enten hater du et land eller så rydder du opp i eget hus.
Perine Skrevet 21. juni #2 Skrevet 21. juni Jeg vet at USA har stått for veldig mye, men det virker også ganske nedlatende å kalle Europeiske land for gratispassasjerer. Det har vært skiftende tider, og mange land kuttet i forsvarsbudsjettene da det roet seg etter den kalde krigen. Nå er de derimot i full gang med opprustning, selv om det kommer av et farligere verdensbilde og trusler fra Trump. Jeg googlet litt om dette, uten å finne så mye, men kom over en artikkel som ble skrevet for noen år siden, sist oppdatert i 2019. Mye har skjedd siden den gang. Er Europa gratispassasjer i NATO?
Egenskap Skrevet 22. juni Forfatter #3 Skrevet 22. juni Det er sinnsykt at flere land har gjort handel med Russland, samtidig som mange er NATO medlemmer. Jeg er ikke interessert å se land drive vendetta, og vi skal høre på latterlige politiske evner. Media er ikke bedre å skrive saklig heller, nivået er utrolig lavt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå