Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det sier seg selv, USA skal vel ikke betale i nærheten av 5%

USA har tilnærmet betalt 100% i motsetning til gratis passasjerne inkludet Norge. NATO er en klubb for felles interesse, og har avsporet 100% i og med at alle land  har gjort handel med Russland forut. Man har ikke NATO greie, og avviker med årsak. Enten hater du et land eller så rydder du opp i eget hus. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet at USA har stått for veldig mye, men det virker også ganske nedlatende å kalle Europeiske land for gratispassasjerer.  Det har vært skiftende tider, og mange land kuttet i forsvarsbudsjettene da det roet seg etter den kalde krigen.  Nå er de derimot i full gang med opprustning, selv om det kommer av et farligere verdensbilde og trusler fra Trump.

Jeg googlet litt om dette, uten å finne så mye, men kom over en artikkel som ble skrevet for noen år siden, sist oppdatert i 2019.  Mye har skjedd siden den gang. 

Er Europa gratispassasjer i NATO?

Skrevet

Det er sinnsykt at flere land har gjort handel med Russland, samtidig som mange er NATO medlemmer. Jeg er ikke interessert å se land drive vendetta, og vi skal høre på latterlige politiske evner. Media er ikke bedre å skrive saklig heller, nivået er utrolig lavt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...