Gå til innhold

Vanskelig å tenke at det ikke er meg det er feil med når menn gjør stygge ting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler at jeg hsr fått litt nok og må enten endre hele tankegangen min eller gi opp dette med dating. 3 menn på rad fra tinder har gjort ting som sårer, alle sier at det er dem og det sier noe om dem, men så mange slag for selvtilliten svir.

Nr 1 fikk og sendte nakenbilder med eksen sin når vi datet, selv når vi var begynt å bli litt seriøse. 

Nr 2 møtte jeg ute til en øl, vl pratet og jeg trodde det gikk helt okei, han gikk på do og kom ikke tilbake, jeg var naiv og ba dørvakta sjekke om det hadde skjedd ham no men doen var tom. Fikk en drink i baren som trøst da.

3. Skulle jeg møte til kaffe, satt klar og alt, men han kom ikke. 

Uflaks eller er alle greie menn borte?

Anonymkode: 25f4f...3e7

• Hjerte 5
Skrevet

Alle greie menn er ikke borte. Men vi lever i en tid hvor mange er oppdratt som egoistiske drittsekker (begge kjønn) og en datingkultur hvor folk blir kyniske og gir f... i andre. 

Anonymkode: a61bb...d39

• Liker 4
Skrevet

Det finnes mange flotte og snille og gode menn. Men en må luke dem ut. Og jo mer en er glad i seg selv, jo enklere blir det å luke dem ut. 

Det at du stiller dette spørsmålet viser for meg at du allerede tenker at du ikke er god nok, og ikke fortjener bedre. Klart andres atferd ikke er en refleksjon av din verdi! Når du innser i dypet av sjelen din at du er ønsket, viktig og god nok vil du få flere og bedre erfaringer. ❤️ 

Anonymkode: e685b...7dc

• Nyttig 2
Skrevet

jeg begynner å lure på om det finnes et eller annet "nettverk for menn som vil trampe på damene" - altså noe i den retning.

Vi leser jo her inne noen rett og slett merkelig episoder, som man ikke kan unskylde med noe annet enn overlagt jævelskap. Fordi de mener at kvinner fortjener det...? .

F.eks. - kan du huske den historein om han som satte på sprang og lot henne stå det som et spørsmålstegn? Andre historier om menn som stikker av og lar henne overta hele regninga. Menn er voldsomt på for så å tråkke henne ned i søla? 

Anonymkode: 677fb...1a0

• Liker 2
Skrevet

Det blir litt for enkelt med datingapper, tror jeg. Jeg hadde selv en del opplevelser med menn derfra som ga meg hakeslepp. Jeg ville heller satset på å møte menn i virkeligheten. 

En annen ting er at man mest sannsynlig ikke kan unne seg å ha forventninger før man kjenner disse mennene godt. Man kan heller ikke knytte seg til de for tidlig. Så kan man spørre seg hvorfor man skal gidde å utsette seg selv for dating dersom man hverken kan knytte seg til noen eller ha forventninger til de.. 

Anonymkode: ad89f...210

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

begynner å lure på om det finnes et eller annet "nettverk for menn som vil trampe på damene" - altså noe i den retning.

Det gjør det! Det heter Tik Tok. Der kryr det av eksperter på hvordan man skal være giftig for å tiltrekke seg giftige kvinner. Samme for kvinner. De sprer informasjon om hvordan man kan tiltrekke seg menn ved å være giftig og manipulerende. Gode kvinner og menn som havner i denne kryssilden er bare "collateral damage" 

• Liker 1
Skrevet

Mann her.. det du skriver betyr på ingen måte at det er noe feil med deg ts. Det der var veldig ufint av alle tre, og de burde ikke behandle deg slik. Det var ufint. Jeg tror nok du var litt uheldig. Lykke til videre! Du er sikkert en flott person og du kommer nok til å treffe noen 😊

Anonymkode: 8a9a1...41e

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Jeg føler at jeg hsr fått litt nok og må enten endre hele tankegangen min eller gi opp dette med dating. 3 menn på rad fra tinder har gjort ting som sårer, alle sier at det er dem og det sier noe om dem, men så mange slag for selvtilliten svir.

Anonymkode: 25f4f...3e7

Jeg vil anbefale psykolog. Det er noe som gjør at du tiltrekker deg slike folk, og det er noe som gjør at du faller for slike folk. 

Anonymkode: 9b781...475

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg vil anbefale psykolog. Det er noe som gjør at du tiltrekker deg slike folk, og det er noe som gjør at du faller for slike folk. 

Anonymkode: 9b781...475

Hun trenger ikke psykolog fordi en kødd stikker av under en date eller at hun blir ghostet. 

Mulig hun trenger hjelp hvis hun lar det gå alt for hardt innpå henne at andre er drittsekker. 

Men ellers må man bare forsone seg med at drittsekker kryr det av. 

Jeg er mann og singel etter et havarert forhold. Foreløpig holder jeg meg unna datingapper. Det er så mye useriøst der at jeg får helt hodepine. 

Tenker TS bare skal puste med magen og være stolt av å ikke være en av dem. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er derfor jeg aktivt velger singellivet. 

Anonymkode: 6e3cd...a77

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

jeg begynner å lure på om det finnes et eller annet "nettverk for menn som vil trampe på damene" - altså noe i den retning.

Vi leser jo her inne noen rett og slett merkelig episoder, som man ikke kan unskylde med noe annet enn overlagt jævelskap. Fordi de mener at kvinner fortjener det...? .

F.eks. - kan du huske den historein om han som satte på sprang og lot henne stå det som et spørsmålstegn? Andre historier om menn som stikker av og lar henne overta hele regninga. Menn er voldsomt på for så å tråkke henne ned i søla? 

Anonymkode: 677fb...1a0

Mange menn er feige. Er det jeg leser.

Anonymkode: f5f73...b46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...