AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:30 #1 Skrevet lørdag kl 14:30 Hei dere ☺️ Har lest overskrifter i ukeblader og på nett "i alle år" om folk som har vært barndomskjærester - og så hatt 40 år fra hverandre, før de blir sammen på nytt. Har aldri forstått hvorfor, må jeg innrømme. Å blir kjent med helt ukjente menn har vært mye mer spennende for meg. Men nå som jeg er 50, så tenker jeg plutselig at det er ganske koselig. Et felles referansepunkt, rett og slett. Trenger ikke å ha vært kjærester før, men gått i samme klasse eller bodd på samme stedet som barn eller kanskje kjent broren fra før e.l. Mon tro om det lettere blir slik når man ikke har foreldre som lever mer, og de som kjente deg som barn og ungdom begynner å falle fra? Da lengter man litt tilbake til folk som kjente deg nettopp som barn og tenåring. Mange felles minner, mye å snakke om. Er det noen her som har noen søte historier om å ha funnet tilbake til en kjæreste eller en gammel venn (som nå er blitt kjæreste), som du kjente som ungdom? ❤️ Eller kanskje noen har en skrekkhistorie om det? 😆 Anonymkode: da6b1...7de
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:37 #2 Skrevet lørdag kl 14:37 Jeg er sammen med min ungdomsskolekjæreste. Etter 17 år traff vi hverandre igjen og nå er vi samboere på 7.året. Etter så mange år fra hverandre, hadde jo begge modnet og utviklet oss, så det var jo som å bli kjent på nytt. Samtidig som vi hadde minner sammen fra vi var ungdommer. Veldig trygt og fint❤️ Anonymkode: c72e0...a75 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:49 #3 Skrevet lørdag kl 14:49 Sammen med han jeg ble stupforelska i i 8. klasse. Han gav meg mitt første skikkelige kyss. Fwb av og på gjennom tenårene.. jeg bedro alle typene mine med ham, lol. Møttes «på nytt» da jeg var 23, han 25. Gift på 9’nde året idag. Han er bare det deiligste mennesket jeg noensinne har møtt. Anonymkode: 1c1bf...aa6 1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:09 #4 Skrevet lørdag kl 15:09 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Sammen med han jeg ble stupforelska i i 8. klasse. Han gav meg mitt første skikkelige kyss. Fwb av og på gjennom tenårene.. jeg bedro alle typene mine med ham, lol. Møttes «på nytt» da jeg var 23, han 25. Gift på 9’nde året idag. Han er bare det deiligste mennesket jeg noensinne har møtt. Anonymkode: 1c1bf...aa6 Får håpe han er utro mot deg da. Karma is a bitch. Lol. Anonymkode: b9da0...af8 1
fugl fønix Skrevet søndag kl 05:55 #5 Skrevet søndag kl 05:55 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hei dere ☺️ Har lest overskrifter i ukeblader og på nett "i alle år" om folk som har vært barndomskjærester - og så hatt 40 år fra hverandre, før de blir sammen på nytt. Har aldri forstått hvorfor, må jeg innrømme. Å blir kjent med helt ukjente menn har vært mye mer spennende for meg. Men nå som jeg er 50, så tenker jeg plutselig at det er ganske koselig. Et felles referansepunkt, rett og slett. Trenger ikke å ha vært kjærester før, men gått i samme klasse eller bodd på samme stedet som barn eller kanskje kjent broren fra før e.l. Mon tro om det lettere blir slik når man ikke har foreldre som lever mer, og de som kjente deg som barn og ungdom begynner å falle fra? Da lengter man litt tilbake til folk som kjente deg nettopp som barn og tenåring. Mange felles minner, mye å snakke om. Er det noen her som har noen søte historier om å ha funnet tilbake til en kjæreste eller en gammel venn (som nå er blitt kjæreste), som du kjente som ungdom? ❤️ Eller kanskje noen har en skrekkhistorie om det? 😆 Anonymkode: da6b1...7de Barndomskjærester ja, uff det skulle tatt seg ut om jeg ble sammen med dem i voksen alder, da måtte jeg ha 2 kjærester samtidig. Hvorfor? Fordi det var tvillinggutter som var forelsket i meg da jeg gikk i barnehagen, de klemte, og kysset meg på munnen begge 2, en bhg-ansatt så det så hun skilte oss fra hverandre og hun passet extra godt på meg. Tvillinguttene fant ut hvor jeg bodde og de pleide å ringe på døren etter at det var mørkt og spurte faren min om de kunne leke med meg. Han svarte "nei,hun får ikke lov å leke ute så sent." ( smarte var de da,at de greide å finne ut hvor jeg bodde uten å fortelle dem det. Og uten teknologiske hjelpemidler, imponerende. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå