Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har startet på lavere dose enn 0.25 med wegowy, og hva var i så fall grunnen?

Jeg vurderer å snakke med legen om dette pga jeg er redd for bivirkninger, men vet ikke om det er mulig å gjøre det sånn. 

Anonymkode: 2b41c...9e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er veldig uvanlig, men det er teknisk mulig å ta lavere dose enn den minste, ved å dele den minste i mindre injeksjoner.

Jeg tror imidlertid ikke du skal være redd for kraftige bivirkninger på minste dose, for det er ytterst sjelden. Og skulle du være av de fryktelig få, varer ikke bivirkningene så mange dager før virkningen avtar og bivirkningene blir borte igjen. 

Men ta uansett dine bekymringer opp med legen din og så finner dere ut av dette sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg startet med halv dose av 0,25. Men var ingen forskjell mellom det og 0,25 etter min mening.  Fikk ingen bivirkninger før jeg var oppe på 0,5 mg.

Anonymkode: d6b40...736

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg startet med halv dose av 0,25. Men var ingen forskjell mellom det og 0,25 etter min mening.  Fikk ingen bivirkninger før jeg var oppe på 0,5 mg.

Anonymkode: d6b40...736

Kan jeg spørre hvorfor?

AnonymBruker
Skrevet

Nå er 0,25 en veldig lav dose i seg selv og slikt sett lite hensiktsmessig. 

Anonymkode: c7a73...780

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hva mener du?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Mange bruker jo ofte bare 0.25 pga så god effekt på den 

Anonymkode: 75a7f...10f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg startet på 0,10 jeg. Hadde lest meg opp masse på mikrodosering av Wegovy på forhånd og siden legen min er fantastisk hadde hun også det. Det er lite kjent i Norge enda. Men hun kunne ikke skrive det på resepten for hun er kneblet til industrien. Fikk da sprøyte på 0,25 som jeg klikket selv. 

3 dager etter første sprøyte fikk jeg et nytt liv. Ingen matstøy, ingen vondter i kroppen, ikke vondt i magen som jeg har hatt i 20 år, normal avføring og opplagt! 

Nå er dette 8 måneder siden og jeg har økt sakte og er nå på 1.5. Her blir jeg nok lenge for nå har jeg samme effekt som jeg hadde første gangen på 0,10. Ser ingen grunn til å øke mer enn jeg må når jeg har det supert som det er! 

Har de siste 5 månedene fått utlevert 2,4 mg sprøyte. Det blir billigere på sikt fordi den varer mye lengre enn 4 uker. 

Anonymkode: ea2f0...fc0

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...