AnonymBruker Skrevet 21. juni #1 Skrevet 21. juni Jeg skal steke frossen hamburger i Air fryer. Kan jeg putte en osteskive oppå hamburger når den er nesten ferdig uten at den flyr opp i varmeelementet? Jeg har ikke noe å feste den med. Den skal bare smelte litt Anonymkode: 648ef...eb4
AnonymBruker Skrevet 21. juni #2 Skrevet 21. juni Ja det bør gå fint, går fint med cheddar i vertfall Anonymkode: f9907...23a 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni #3 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Ja det bør gå fint, går fint med cheddar i vertfall Anonymkode: f9907...23a Takk for svar, da prøver jeg 👍🏼 Anonymkode: 648ef...eb4
AnonymBruker Skrevet 21. juni #4 Skrevet 21. juni Et triks er å la osten ligge på et minutts tid uten å ha airfryeren på slik at den smelter ned i burgeren. Så setter du på maskinen igjen. Anonymkode: 82d9a...545 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni #5 Skrevet 21. juni Du kan jo lime den med noe annet. Bare en dært ketchup, majones, dressing, sennep eller hva du enn liker å ha på. Altså bare en liten mellom osten og burgeren. Anonymkode: cc0a7...832 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå