AnonymBruker Skrevet 21. juni #1 Skrevet 21. juni Happy pride alle sammen! Love is love, og vi er alle like mye verdt! 🏳️🌈🏳️⚧️ Anonymkode: 2806a...1fa 6 6 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni #3 Skrevet 21. juni Helt lov å være uenig også 😃 Anonymkode: 57d23...325 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni #4 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Gratulerer med Pride. Gratulerer med stolthet. Anonymkode: 75349...c21
AnonymBruker Skrevet 21. juni #6 Skrevet 21. juni Happy pride 🥳🏳️🌈 Har hatt en kjempefin åpne på uka, og mer morro skal det bli! Herlig å se alle støttende flagg rundt omkring. Love is love og jeg gleder meg til Pride Park 💜 Anonymkode: ccfa0...289 2 2 1
Tough cookie Skrevet 21. juni #9 Skrevet 21. juni (endret) Jeg synes det var mindre sexfikserte kostymer på deltakerne her i Bergen, enn i tidligere parader. Så ikke én eneste gagball, skinnbukse med hull for skinkene eller penis futteral, så det var litt mer barnevennlig. Happy Pride🌈 Endret 22. juni av Tough cookie 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #11 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (21 timer siden): Helt lov å være uenig også 😃 Anonymkode: 57d23...325 Pride er ikke noe å være uenig i, det dreier seg om kjærlighet, at alle skal få elske den de vil elske, og andres kjærlighet kan man ikke være uenig i. Anonymkode: 76a52...e91 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni #12 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Pride er ikke noe å være uenig i, det dreier seg om kjærlighet, at alle skal få elske den de vil elske, og andres kjærlighet kan man ikke være uenig i. Anonymkode: 76a52...e91 Det er tydeligvis noen som er uenig i at dette er en bra ting. Anonymkode: cfb44...192
AnonymBruker Skrevet 22. juni #14 Skrevet 22. juni En kollega sa til meg at hun likte Pride, men var imot homofile 🙈 Anonymkode: 04c64...6c5 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #15 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): En kollega sa til meg at hun likte Pride, men var imot homofile 🙈 Anonymkode: 04c64...6c5 Dvs hun liker farger, fest og moro, men ikke kjærlighet. Henne om det, da feirer vi mer pride! Anonymkode: 2806a...1fa
AnonymBruker Skrevet 22. juni #16 Skrevet 22. juni Glad stolthet alle sammen! 🏳️🌈 Anonymkode: 92583...52d
Rhodiola Skrevet 22. juni #17 Skrevet 22. juni Tråden er ryddet for brukerangrep, avsporing og tilhørende svar. Rhodiola, adm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå