Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

2600 for striping av ettervekst og stussing. Gikk til en annen frisør tidligere der jeg betalte 3500 for det samme

Anonymkode: afb30...820

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er sykepleier så har ikke råd til slik luksus 😅 Gikk opp 2,5 % i årets lønnsoppgjør. Klipper meg hos Cutters 3 ggr i året, koster 400 kr hver gang. 

Anonymkode: 3caea...cf2

Kjenner da flere hjelpepleiere/helsefagarbeidere og sykepleiere som går til frisøren å farger/striper og klipper, så den sob storyen må du lenger ut på landet med🙄

Anonymkode: afb30...820

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

490 for 2 uker siden, bare klipp. 

Skrevet

920,- vask, klipp, føn, styling. Før betalte jeg 550,- hos Polska, men håndverket er bedre hos min nye frisør. Fem år siden jeg sluttet å farge håret og det er befriende.

Anonymkode: 0442a...323

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg er sykepleier så har ikke råd til slik luksus 😅 Gikk opp 2,5 % i årets lønnsoppgjør. Klipper meg hos Cutters 3 ggr i året, koster 400 kr hver gang. 

Anonymkode: 3caea...cf2

Samme her (selv om jeg tror jeg gikk opp litt mer enn 2,5 %). Vask og klipp, 450 kr to ganger i året.  

Anonymkode: 65200...c2c

Skrevet

Har langt, veldig tykt hår med fall så her tar frisøren seg godt betalt. Må til og. Med betale ekstra for klipp..

Skrevet

Produktene frisørene bruker er dyre. Jeg har en datter som er frisør, så betaler kun for produkter. Sist tok jeg ettervekst,  tok hårkur, vokset og farget bryn, farget vipper og vokset neseborene.  Betalte vel ca 700 kr for produktene.  Med klipp og styling i tillegg brukte hun ca fire timer. Sier seg selv at det blir dyrt.

Anonymkode: a8f8c...574

• Nyttig 1
Skrevet

I 2017 gikk jeg fra svart hjemmelaget til å bleke det mot min naturlige farger. Var der inne ca 3 ganger. Håret tok ikke bleking så ble litt mye jobb, men betalte 12 000 ink ALT. Gjorde det for å slutte å gå til frisøren. Nå har jeg naturlig farge,  klipper meg selv så 0 kr siden 2017. 

Anonymkode: 3e5c2...bca

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

I 2017 gikk jeg fra svart hjemmelaget til å bleke det mot min naturlige farger. Var der inne ca 3 ganger. Håret tok ikke bleking så ble litt mye jobb, men betalte 12 000 ink ALT. Gjorde det for å slutte å gå til frisøren. Nå har jeg naturlig farge,  klipper meg selv så 0 kr siden 2017. 

Forresten 0 kr før dette også 

Skrevet

300, kun enkel klipp 1-2 ganger i året

Anonymkode: 4d402...38b

Skrevet

800 kroner hver tredje/fjerde måned. Jeg gjør ingenting mer enn å klippe endene.

Anonymkode: 17f17...a9c

Skrevet

Sist jeg farget håret, ikke bare ettervekst (helfarge, ikke striper) + klipp ble det i overkant av 6000.

Anonymkode: 8ec66...1fc

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Samme her (selv om jeg tror jeg gikk opp litt mer enn 2,5 %). Vask og klipp, 450 kr to ganger i året.  

Anonymkode: 65200...c2c

Jeg jobber i barnehagen,  er ikke så mye å rope hurra for det heller 😅😂. Jeg går til frisøren 1 gang i året,  men betaler ca 1000 kr.

Anonymkode: f0748...046

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Klipping av tupper, langt hår 840kr. Går til frisør ca 2 ganger i året. Nå har jeg bestilt time til striper langt hår, olaplex kur og glossing (frisøren som bestemte hva jeg trengte) og jeg ser at det skal bli 3335kr. Hun sier at jeg ikke trenger å gjøre det hver gang framover, så det blir billigere å vedlikeholde stripene. 

Anonymkode: 5f70b...106

Skrevet

500,- kun klipp, tre ganger i året.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Går til frisøren ca hver 8-10 uke. Har mye og tykt hår så det må tynnes og klippes opp en del for å se noenlunde ryddig ut. Tar glossing samtidig og farger/shaper bryn. Betaler 1750 kr pr gang. Det syns jeg er helt ok. Datteren min betaler 1200 kr for klipp og farge/styling av bryn.

Anonymkode: 4fff0...fb1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

680 kr, kun klipp. Før kunne det gå flere år før jeg klippet meg (fordi jeg ville ha langt hår). Men nå klipper jeg meg hver 6 mnd. 

Selv om jeg er ung ufør, så unner jeg meg både frisørbesøk, synsundersøkelser etc for å ta vare på helse og velvære. Jeg har ikke farget håret på flere år, men det handler mer om at jeg er fornøyd med fargen jeg har - og ikke ser helt behovet. 

Jeg lever ikke over evne, men har råd til det og sparer et par tusen i mnd.

Anonymkode: 1e57c...612

Ja, som ung ufør har du jo en vanlig lav lønning. 

Anonymkode: 2166d...e53

Skrevet

Går til frisør tre-fire ganger i året. For klipp, ettervekst og striping betaler jeg da mellom 2500-2900 kr. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...