Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var hos frisøren og betalte litt over 2000 kr. Det var farge i ettervekst (ikke ut hele håret), vask og klipp av tupper. Ikke tørking og ikke styling. Litt skum i håret for å samle våte naturlige krøller.

Det kjentes dyrt ut. Hvor mye betaler dere?

Anonymkode: 375c9...3f1

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sykepleier så har ikke råd til slik luksus 😅 Gikk opp 2,5 % i årets lønnsoppgjør. Klipper meg hos Cutters 3 ggr i året, koster 400 kr hver gang. 

Anonymkode: 3caea...cf2

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Sist jeg farget og klipte meg samtidig, var det 3400,-

Klipte meg sist uke. Kun klipp, ikke vask og føn. 820,-

AnonymBruker
Skrevet

1100. Kun klipp og vask, og tørk. Synes 2000 med farge hørtes rimelig ut. Ei venninne nevnte i går at hun hadde betalt 4500. Så håper de grå hårene lar vente på seg lengst mulig her... 

Anonymkode: eaf44...cf8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Forgje gang jeg var til frisøren var i januar. Da avfarget jeg håret mitt 2 ganger, tok glansvask og klipp. Betalte 10 000.

Anonymkode: f6e7c...c1a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vask, klipp, føn og style kr 1250. Og en god prat på kjøpet. 

Anonymkode: d481e...042

AnonymBruker
Skrevet

Sist jeg var til frisøren for 3 mnd siden ca betalte jeg 750,- Det var bare klipp. Farger ikke håret lengre.

Anonymkode: 3c75c...cf1

AnonymBruker
Skrevet

Sist jeg var hos frisøren var det klipp og farge, det ble 3000kr. Fikk litt sjokk, for det var nesten 1000kr dyrere enn gangen før der, så det har økt enormt på 6-8 mnd. Jeg som jobber innen kommunal omsorgsyrke har ikke råd til dette lengre. Skulle ønske vi hadde cutters her.

Anonymkode: d356f...cc6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

850,- - kun klipp

Anonymkode: 1a992...cdd

Skrevet

Farger det hjemme fordi det koster 1600 kr å bare farge etterveksten hos frisøren. Nå er jeg heldig som har en mor som var frisør gamle dager og klipper meg. Når ikke hun kan går jeg på cutters til 450 kr eller klipper det selv. 

hadde blitt 3000 kr for striper og klipp om jeg gikk til vanlig frisør som er normal i pris. Så sparer veldig mye på å gjøre det selv. 

syke priser så blir ikke ofte jeg går dit 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

680 kr, kun klipp. Før kunne det gå flere år før jeg klippet meg (fordi jeg ville ha langt hår). Men nå klipper jeg meg hver 6 mnd. 

Selv om jeg er ung ufør, så unner jeg meg både frisørbesøk, synsundersøkelser etc for å ta vare på helse og velvære. Jeg har ikke farget håret på flere år, men det handler mer om at jeg er fornøyd med fargen jeg har - og ikke ser helt behovet. 

Jeg lever ikke over evne, men har råd til det og sparer et par tusen i mnd.

Anonymkode: 1e57c...612

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

1400-1500 tror jeg. Inkluderer vask, klipp, striping(bleking) og føn, samt at jeg ofte får glossing eller «fargekur» for å få kalde striper. Synes det er billig med dagens prisnivå.

Anonymkode: 09fdb...cf6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Betaler ca 2500 hver gang.

Anonymkode: 12114...6e5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Betalte 2 500,- for farging av ettervekst, klip, shellac på neglene, både hender og føtter 👍🏻

Anonymkode: a7b89...c0d

AnonymBruker
Skrevet

Striper og klipper hver gang, koster  2100-2300 kr. Regnet ut at jeg brukte 16 000 på frisør i fjor og har nå tenkt å prøve et år uten frisør. Vi får se om jeg greier det. 

Anonymkode: 3ba88...e58

AnonymBruker
Skrevet

10 Euro, tre ganger i året.

Anonymkode: 090ed...f2c

• Liker 1
Skrevet

1700 for farging av ettervekst, klipp, vask og føn. Er hos frisøren ca 4 ganger i året. 

AnonymBruker
Skrevet

Betalte 2650 for helfarge (pluss rootshade) + klipp. Helt normal pris. Ville blitt ca 3000 kr hvis jeg skulle hatt litt striper i tillegg. 

Farger det 2-3 ganger i året. 

Anonymkode: 26586...aff

AnonymBruker
Skrevet

Ettervekst + helfarge (langt hår), vask og en stuss: 2499. Går hver 8-12 uke (helfarge 2-3 ganger i året, resten kun ettervekst, er da billigere)

Anonymkode: af60e...c67

AnonymBruker
Skrevet

Betalte kr 3200 for balayage hos en ettertraktet frisør i Oslo.

Føning og styling var da inkludert.

Jeg syntes det du betalte for det du fikk, var dyrt.

Anonymkode: eceb1...b8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...