AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:45 #1 Skrevet lørdag kl 10:45 Drakk til fem i dag morges. Drinker og en øl. Vil det lukte av meg selv om jeg tygger pastiller, dusjer og pusser tenner? Er egentlig ikke i form, trett og kvalm. Det er ikke godtatt med alkohol der pga. barn. Anonymkode: f3c12...efb
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:47 #2 Skrevet lørdag kl 10:47 Ja, det vil lukte Anonymkode: bc199...90e 1 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:48 #3 Skrevet lørdag kl 10:48 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, det vil lukte Anonymkode: bc199...90e Mistenkte det. Da blir jeg hjemme ts Anonymkode: f3c12...efb
AprilLudgate Skrevet lørdag kl 10:50 #4 Skrevet lørdag kl 10:50 (endret) Ja, jeg lukter det. Ikke er du edru heller enda. Endret lørdag kl 10:50 av AprilLudgate 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:57 #5 Skrevet lørdag kl 10:57 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Drakk til fem i dag morges. Drinker og en øl. Vil det lukte av meg selv om jeg tygger pastiller, dusjer og pusser tenner? Er egentlig ikke i form, trett og kvalm. Det er ikke godtatt med alkohol der pga. barn. Anonymkode: f3c12...efb Hvorfor drikker du mye og til langt på morgenkvisten når du skal i et arrangement dagen etter hvor dette kan bli et problem? Anonymkode: ad06e...418 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:59 #6 Skrevet lørdag kl 10:59 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Mistenkte det. Da blir jeg hjemme ts Anonymkode: f3c12...efb Hvis dette er noe som er viktig at du er med på, så hadde jeg gått likevel, og heller passet på å ha pastiller i munnen hele tiden, og kanskje ikke være for tett oppi folk. Anonymkode: ad06e...418
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:59 #7 Skrevet lørdag kl 10:59 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor drikker du mye og til langt på morgenkvisten når du skal i et arrangement dagen etter hvor dette kan bli et problem? Anonymkode: ad06e...418 Ting skjer. Plutselig er klokka mange. Anonymkode: 13dda...993
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:05 #8 Skrevet lørdag kl 11:05 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ting skjer. Plutselig er klokka mange. Anonymkode: 13dda...993 Joda, men hvis man skal noe viktig dagen etter, så har man en tanke den veien også😉 Anonymkode: ad06e...418
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:12 #9 Skrevet lørdag kl 11:12 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Joda, men hvis man skal noe viktig dagen etter, så har man en tanke den veien også😉 Anonymkode: ad06e...418 Har nok ikke den vurderingsevnen hvis man strever med overforbruk, hvis det er tilfellet hos ts, det skal jeg ikke spekulere i. Anonymkode: 92423...ecf
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:20 #10 Skrevet lørdag kl 11:20 Har aldri luktet alkohol av andre. Og har aldri hatt neon som kommenterer at det lukter av meg (mann og nære venninner ville sagt fra). Tror det er mange som innbiller seg at de lukter noe som ikke er der. Anonymkode: 6c56d...e2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå