Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2006 #1 Skrevet 18. mars 2006 ... som har et elsk/hat forhold til filmen "pretty woman"? (eller andre filmer) Jeg har sett den alt for mange ganger, jeg vet HVA som kommer til å skje, og akkurat NÅR det kommer til å skje, og er egentlig drittlei hele filmen, men likevel "må" jeg se den stort sett hver gang den går på tv.
Gjest Leya Skrevet 18. mars 2006 #2 Skrevet 18. mars 2006 den er nydelig! Jeg elsker Julia Roberts og ser de fleste filmene hennes når de går.
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2006 #3 Skrevet 18. mars 2006 Uff,i dag orka jeg virkelig ikke se den. Menhar sett den hver gang ellers når den har gått
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 18. mars 2006 #4 Skrevet 18. mars 2006 Liker også Julia Roberts, og Richard Gere er ikke så aller verst han heller
Gjest camillo Skrevet 18. mars 2006 #5 Skrevet 18. mars 2006 Jeg digger den. Men har sett den så mange ganger at jeg bare følger halvveis med, og konsentrerer bare på yndlings-scenene.
Gjest King James Skrevet 18. mars 2006 #6 Skrevet 18. mars 2006 første gangen jeg så den. For en 10 år siden eller noe så synnes jeg den var ganske bra. Men jeg så den igjen sammen med søstra mi som har den på dvd. Og det er noen uker siden nå. Og nå synnes jeg den er elendig.
Mini_me Skrevet 18. mars 2006 #7 Skrevet 18. mars 2006 elsker sånne filmer. Det gjør ingenting om jeg har sett dem før!!!!
Gjest Gjesta Skrevet 19. mars 2006 #8 Skrevet 19. mars 2006 Har sett den to ganger, og synes det er en helt grei film.
Ladyen Skrevet 19. mars 2006 #9 Skrevet 19. mars 2006 Jeg har et usikkert forhold til Julia, så jeg er ikke helt sikker i den saken. Det er jo en skikkelig tøysefilm, så den går vel om jeg skulle trenge å slå ihjel tiden med noe. Gere er slettest ikke så verst, nei. Vet ikke hva det kommer av helt, men jeg syns ikke at Julia er pen. Hun minner meg om en hest. Alt er for stort i ansiktet, liksom. Ikke vondt ment altså. Sikkert ei hyggelig jente , hun...
Anglofil Skrevet 20. mars 2006 #10 Skrevet 20. mars 2006 Jeg elsker den filmen, må alltid få den med meg når den går på tv og har den selvsagt på dvd. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå