Gå til innhold

Hvem har de billigste navnelapper?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har søkt en del rundt, men klarer ikke finne noen som er rimeligere enn andre finnes det?

Askeladden er vel av de dyreste. 

Anonymkode: d52a1...d4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Temu. 

AnonymBruker
Skrevet
Jajakvinne12 skrev (34 minutter siden):

Temu. 

Takk for tips, men handler ikke der. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke så store prisfoskjeller at det er akkurat her man sparer inn mye på å velge det rimeligste. Det er heler verdt å betale litt mer for navnelapper som ikke faller av etter noen få vask.

Anonymkode: 4c9c7...06b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Det er vel ikke så store prisfoskjeller at det er akkurat her man sparer inn mye på å velge det rimeligste. Det er heler verdt å betale litt mer for navnelapper som ikke faller av etter noen få vask.

Anonymkode: 4c9c7...06b

Har ikke opplevd at noen faller av i vask, men merkmini sine blir veldig fort slitt når de settes både utenpå og inni sko, er det vanlig med andre merker også? De er også noe slitt på matbokser og drikkeflasker etter et år i daglig bruk. 

AnonymBruker
Skrevet

De billigere blir ofte fort slitt så teksten ikke viser og løsner lettere. Har testet flere, gikk tilbake til Askeladden. 

Anonymkode: d150f...e90

• Nyttig 1
Skrevet

Markmaster.no er rimelige, gode merker og rask levering 😁

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå ser jeg at du ikke bestiller fra Temu, det gjør ikke jeg lengre heller. Før alt om giftstoffer og alt kom frem ang ting fra Temu bestilte jeg litt derfra, bla. navnelapper. Navnelappene var billige, men elendig kvalitet, falt av under bruk.

Bestilte fra lappeliten sist, de falt fortere av og ble fortere slitt enn Askeladden. 

Det beste er tekstiltusj egentlig. 

Anonymkode: 02bef...37f

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...