AnonymBruker Skrevet 21. juni #1 Skrevet 21. juni Kan jeg bruke denne kjolen og denne tightsen samtidig? Eller blir det heavy med så mye svart? Anonymkode: 9e032...840
BobbySocks Skrevet 21. juni #2 Skrevet 21. juni Hvorfor skal du ha tights OG kjole? Velg en av dem. 8 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni #3 Skrevet 21. juni Merkelig kombinasjon syns jeg. For mye sort og ser ikke helt meningen med en så lang tights til en så lang kjole? Kan forstå at du ønsker noe under men en sykkelshorts holder vel? Anonymkode: f16b4...0ee 7
Raven.Writingdesk Skrevet 21. juni #4 Skrevet 21. juni Med mindre du er veldig slank tenker jeg at det også vil se veldig klumpete ut.. kjolen har jo en del volum og det samme har buksen. Ville enten brukt en «sykkelbukse» under som ikke vises slik at man så nakne ben (slik som bildet) eller tynn stillongs 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni #5 Skrevet 21. juni Jeg bruker nesten alltid leggings/tights til midt på leggen under kjoler. Jeg er ganske overvektig, og lårene gnisser og jeg vil helst ikke vise bena mine. Jeg ville tenkt at den kjolen ikke fungerer med tights under. Jeg ville kjøpt de lange shortsene til miss Mary om du trenger noe under pga lårgnissing. Ellers ville jeg valgt en annen kjole om du vil ha tightsen du har bilde av. Anonymkode: e6da1...78f 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni #6 Skrevet 21. juni Kjolen: Nei Tights: NEi Kjolen + tights: Absolutt nei! Anonymkode: 55b7e...b6c 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni #7 Skrevet 21. juni TS her: Jeg vil ha tights under kjolen pga det blåser i dag og det er kaldt, men jeg vil gå med kjole i dag. Anonymkode: 9e032...840
nordlending Skrevet 21. juni #8 Skrevet 21. juni (endret) Ser ikke problemet med å bruke begge delene 😊 Hvis du tenker det blir for mye sort kan du kanskje prøve å dra beina litt opp? Ser ut som de ikke går så mye lengre ned enn kjolen. Endret 21. juni av nordlending 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni #9 Skrevet 21. juni Hadde ikke godt før den løsningen nei. Anonymkode: ef565...73e
AnonymBruker Skrevet 21. juni #10 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): TS her: Jeg vil ha tights under kjolen pga det blåser i dag og det er kaldt, men jeg vil gå med kjole i dag. Anonymkode: 9e032...840 Har du andre kjoler du kan bruke om du må ha tights? Anonymkode: e6da1...78f
AnonymBruker Skrevet 21. juni #11 Skrevet 21. juni En tights som stopper midt på leggen vil alltid se merkelig ut under kjoler. Velg en tights som går helt ned heller. Svart på svart ser jeg ikke problemet med. Anonymkode: 71f74...c29 3
AnonymBruker Skrevet 21. juni #12 Skrevet 21. juni ha heller strømpebukse om det er for kaldt Anonymkode: 96c9b...8be 4 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni #13 Skrevet 21. juni Hadde mye heller gått for strømpebukse. Anonymkode: b4434...03f 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni #15 Skrevet 21. juni Altså. Man bestemmer selv. Men jeg hadde heller tatt strømpebukse selv da. Anonymkode: 1406a...dbc
AnonymBruker Skrevet 21. juni #16 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hadde ikke godt før den løsningen nei. Anonymkode: ef565...73e *gått Anonymkode: f2541...1ee 3 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni #17 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Kan jeg bruke denne kjolen og denne tightsen samtidig? Eller blir det heavy med så mye svart? Anonymkode: 9e032...840 Den kjolen blir penest med strømpebukser. Nå kjolen er så lang, så ser det virkelig snålt ut, med en tights som stopper midt på leggen. Men bevares, i dager alt an, dersom man vil. Hvor kjøpes den kjolen? Link, vær så snill? 🥺 Anonymkode: 20ba1...e48 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni #18 Skrevet 21. juni Kjolen er fomin, men ved å ta på den tightsen under får du ben som ser 10cm ut. Så ta heller på nude strømpebukse, og lyse sko. Anonymkode: 1d2fe...ed8
AnonymBruker Skrevet 21. juni #19 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kjolen er fomin, = Kjolen er FIN Anonymkode: 1d2fe...ed8
AnonymBruker Skrevet 21. juni #20 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (54 minutter siden): TS her: Jeg vil ha tights under kjolen pga det blåser i dag og det er kaldt, men jeg vil gå med kjole i dag. Anonymkode: 9e032...840 Da tar du på deg en strømpebukse under. 😅 hadde hvertfall jeg gjort. Anonymkode: f16b4...0ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå