AnonymBruker Skrevet 21. juni #1 Skrevet 21. juni Jeg har stortsett bra selvtillitt, når jeg ser meg i speilet ser jeg en pen, men mitt overvektig ( ikke for mye) dame og er stortsett fornøyd med meg selv.. Nå har jeg fått en venn som liker å filme når vi gjør ting, og hver gang jeg ser slike filmer synker selvtilliten til bunns. Syns jeg ser helt forferdelig ut. Skikkelig feit og lite attraktiv. Tenker virkelig at ingen kan synes jeg er noe attraktiv. Hvorfor ser man så ulik ut på bilde/video i forhold til speilet? Anonymkode: 0f7a8...28c 5
AnonymBruker Skrevet 21. juni #2 Skrevet 21. juni Jeg måtte le litt da jeg leste dette, fordi det var som å lese om meg selv. Jeg syns derimot ikke at jeg ser så flott ut i speilet, men ikke like ille ut som på bilder eller film. Hvorfor det er slik, vet jeg ikke. Håper noen kan svare på det. Anonymkode: f30d2...f90 3
AnonymBruker Skrevet 21. juni #3 Skrevet 21. juni Du poserer foran speilet, ubevisst. Anonymkode: 25f65...c82
Thyra Skrevet 21. juni #4 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du poserer foran speilet, ubevisst. Anonymkode: 25f65...c82 I tillegg er man vant til å se seg selv speilvendt i speilet. All usymmetri (som alle har i større eller mindre grad) blir motsatt av hva man er vandt med når man ser seg selv på bilde/film, og blir dermed mer fremtredende. Belysningen er også gjerne mykere når man ser i speilet enn det blir på bilder. Og så ser man som regel tykkere ut på bilder enn i rl.
AnonymBruker Skrevet 21. juni #5 Skrevet 21. juni Du er vant til å se deg selv speilvendt, kun forfra og kanskje bare fra midtpartiet og opp. Jeg synes også det er helt grusomt å se bilder eller film av meg selv fra andre vinkler 😆 Anonymkode: 9a099...40f 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni #6 Skrevet 21. juni Jeg er slank men har spist mye søtt I det siste. Har jo merket at det la seg på magen men ikke tenkt så mye på det. Så i forrige uke så jeg et bilde av meg selv, tynne armer og ben og en mage som ser ut som jeg er gravid i 6 måned! Utrolig lite flatterende og jeg ble egentlig ganske flau. Må ta tak, men trenger søtsaker akkurat nå som trøst og smertelindring (psykisk smerte) Anonymkode: 0c9b3...710
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå