Gå til innhold

Kan man bruke "korte" overdeler når man har mer på magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier, har jeg endel ekstra på magen. Jeg har også fjernet brystene, så jeg er virkelig eple form.  Men så er jeg kort også i høyden, bare 155. 

Når jeg ser etter topper /skjorter( elsker de med skjorte krave eller V hals) så er de ofte veldig lange og vide for min størrelse.. Bruker ca 44. Liker ikke at de går nedenfor rompa, heller ikke akkurat til lårene/lysken. Og absolutt ikke super kort heller.. 

Så jeg spør her..

Kan en lav dame med ekstra på kroppen bruke korte skjorter/topper? 

Legger inn bilde (nevermind stilen eller farger, kun for lengden her ... )

10449747_sc-rosette-4-kort-skjorte-gronn_rt638814414862647917_600.jpeg

23ffca7a749b043796c623a329b8559cdd4ecb2f_original.jpeg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja det kan du

Anonymkode: 058b5...12a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo strengt tatt gå med det du vil, om det er kledelig er en annen sak, men  så lenge du føler deg vel i det - kjør på.

Har du prøvd korte skjorter?

Jeg ser for meg at den første, om du har stor mage, ikke vil sitte så fint på. Den andre synes jeg ikke er kort, men har helt normal lengde.

Jeg har en som har lignende passform som den første, og den får magen til å se større ut og jeg føler meg ikke så vel i den.

Anonymkode: 53aa7...5fb

• Liker 1
Skrevet

Med korte topper trodde jeg du mente topper som er så korte at magen vises. Så lenge de dekker magen, kan du gå med dem. 

• Liker 3
Skrevet

Dette er ikke korte topper, og du kan selvfølgelig bruke dem!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bildene viser overdeler med helt vanlig lengde? :klo: 

Så svaret er: Ja, du kan bruke overdeler med helt vanlig lengde (og nei, du burde ikke bruke overdeler som viser magen)

Anonymkode: 30acf...cce

Skrevet

Takk for svarene! Ja jeg følte jeg måtte forklare hvorfor jeg skrev "kort" når de egentlig er normalt lange.. Det er fordi de fleste jeg ser i store størrelser er så innmari lange og vide! Jeg liker så mye bedre ting som er litt mer innsvinget og kortere enn de... Men jeg har ikke gigantisk mage, så jeg skal finne. Har prøvd en gang, og syns de så bra ut på.. Men om de faktisk gjør det.... Det vet jeg ikke! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...