AnonymBruker Skrevet 21. juni #1 Skrevet 21. juni Har dere tips til hvor oppbevare sjampo og slike ting som kan lekke eller knuse når man skal pakke det i koffert? Jeg har en sånn bitteliten koffert til toalett saker som jeg putter i koffert, men får ikke plass til alt der. Har dere tips til hva jeg bør ha det i? Pose med glidelås eller? Anonymkode: bf60c...882
AnonymBruker Skrevet 21. juni #2 Skrevet 21. juni Kjøp travel size. Eller hell over på slike små flasker fra Normal. Opplever aldri at små forpakninger beregnet på reise lekker. Så pleier jeg alltid legge hele toalettmappa i en tykk plastpose. Så om det likevel blir søl så går det ikke ut over resten av bagasjen. Til parfyme bruker jeg slike beholdere du pumper x antall ganger bruk av en parfyme over på. Da kan man også ha med ulike. Anonymkode: dc0f0...f7a
AnonymBruker Skrevet 21. juni #3 Skrevet 21. juni Bruker også reisestørrelse på flasker, enten fra produsent eller som personen over. Har det bare i toalettmappe. Har aldri hatt problemer med lekkasje, og har reist ganske mye. Er dette et problem? Anonymkode: c16ce...ac7
AnonymBruker Skrevet 21. juni #4 Skrevet 21. juni Jeg bruker låseposer. Orker ikke det styret med å fyller over til små flasker. Aldri opplevd lekkasje Anonymkode: 21635...46d 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni #5 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Til parfyme bruker jeg slike beholdere du pumper x antall ganger bruk av en parfyme over på. Da kan man også ha med ulike. Anonymkode: dc0f0...f7a Hvor i all verden får man tak i dette??? Anonymkode: ffe07...511
monican94 Skrevet 21. juni #6 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvor i all verden får man tak i dette??? Anonymkode: ffe07...511 normal
Gjest jegerrinne Skrevet 21. juni #7 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvor i all verden får man tak i dette??? Anonymkode: ffe07...511 Normal
AnonymBruker Skrevet 21. juni #8 Skrevet 21. juni Putter i en tett pose som jeg knyter sammen, og legger den sånn ca midt i koffertenn. Aldri opplevd lekkasjer, men om det skulle skje, vil shampo holde seg i posen. Anonymkode: 359e4...cd1
AnonymBruker Skrevet 21. juni #9 Skrevet 21. juni Bruker sånne fra Ikea. https://www.ikea.com/no/no/p/rensare-vanntett-veske-10482036/ Anonymkode: 3a11b...9d0
AnonymBruker Skrevet 21. juni #10 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har dere tips til hvor oppbevare sjampo og slike ting som kan lekke eller knuse når man skal pakke det i koffert? Jeg har en sånn bitteliten koffert til toalett saker som jeg putter i koffert, men får ikke plass til alt der. Har dere tips til hva jeg bør ha det i? Pose med glidelås eller? Anonymkode: bf60c...882 Minsteprisen plastposer utenpå hver flaske. Må du ha parfyme med? Parfyme som lekker i en koffert fører lett til at både innholdet og kofferten kan kastes etterpå. Skal du med fly så les det som står om flytende innhold i bagasjen på Avinor, og i forsikringsvilkårene dine. Lekker ditt innhold og skader andres bagasje kan du få erstatningskrav for andres bagasje. Ellers er midt i kofferten med klær på alle kanter beste stedet for det du er redd for skal lekke. Anonymkode: aed4b...41f 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni #11 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bruker sånne fra Ikea. https://www.ikea.com/no/no/p/rensare-vanntett-veske-10482036/ Anonymkode: 3a11b...9d0 Tørrbager selges overalt særlig på sportsbutikker. Ok å pakke i, men ikke alle er tette. Anonymkode: aed4b...41f
AnonymBruker Skrevet 21. juni #12 Skrevet 21. juni monican94 skrev (12 minutter siden): normal Jeg er ofte på Normal, men har aldri sett en slik parfymeflaske. Du har ikke tilfeldigvis bilde? Alternativt ved hva det heter, så jeg kan google? Anonymkode: ffe07...511
monican94 Skrevet 21. juni #13 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg er ofte på Normal, men har aldri sett en slik parfymeflaske. Du har ikke tilfeldigvis bilde? Alternativt ved hva det heter, så jeg kan google? Anonymkode: ffe07...511
AnonymBruker Skrevet 21. juni #14 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Bruker også reisestørrelse på flasker, enten fra produsent eller som personen over. Har det bare i toalettmappe. Har aldri hatt problemer med lekkasje, og har reist ganske mye. Er dette et problem? Anonymkode: c16ce...ac7 Jeg som er "personen over". Når jeg har lekkasje er det brukerfeil - jeg har slurvet når jeg pakker ned. (reiser mye). Derfor greit å bare kunne skylle innholdet. Men at klær og alt er like fint. Anonymkode: dc0f0...f7a
AnonymBruker Skrevet 21. juni #15 Skrevet 21. juni Ikke pakk glassflaske med parfyme i innsjekket koffert. Det har jeg. Alt ødelagt. Anonymkode: a7f03...1da
AnonymBruker Skrevet 21. juni #16 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Minsteprisen plastposer utenpå hver flaske. Må du ha parfyme med? Parfyme som lekker i en koffert fører lett til at både innholdet og kofferten kan kastes etterpå. Skal du med fly så les det som står om flytende innhold i bagasjen på Avinor, og i forsikringsvilkårene dine. Lekker ditt innhold og skader andres bagasje kan du få erstatningskrav for andres bagasje. Ellers er midt i kofferten med klær på alle kanter beste stedet for det du er redd for skal lekke. Anonymkode: aed4b...41f Ja🙄 Anonymkode: bf60c...882
AnonymBruker Skrevet 21. juni #17 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Ikke pakk glassflaske med parfyme i innsjekket koffert. Det har jeg. Alt ødelagt. Anonymkode: a7f03...1da Hvor skal jeg ha de da? Anonymkode: bf60c...882
AnonymBruker Skrevet 21. juni #18 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hvor skal jeg ha de da? Anonymkode: bf60c...882 Reiser du veldig sjeldent? Det er ikke vanlig å reise med store parfymeflasker. De veier, og det er risiko for søl. Man har miniatyrvarianter, små prøveflasker, eller slik beholder du kan fylle på som jeg anbefalte. OM jeg sender noe i glass så ruller jeg det godt inn i et tykt plagg. Og sørger for at kofferten er pakket tett. For slikt kan bevege seg rundt. Anonymkode: dc0f0...f7a
AnonymBruker Skrevet 21. juni #19 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Reiser du veldig sjeldent? Det er ikke vanlig å reise med store parfymeflasker. De veier, og det er risiko for søl. Man har miniatyrvarianter, små prøveflasker, eller slik beholder du kan fylle på som jeg anbefalte. OM jeg sender noe i glass så ruller jeg det godt inn i et tykt plagg. Og sørger for at kofferten er pakket tett. For slikt kan bevege seg rundt. Anonymkode: dc0f0...f7a Parfymene er små, 30ml, så burde ikke være et problem? Jeg har en sånn bitteliten koffert til toalettsaker, som jeg putter i stor koffert, kan ha de inne der? Anonymkode: bf60c...882
AnonymBruker Skrevet 21. juni #20 Skrevet 21. juni Ta med parfymeprøver i stedet for hele flasker. De er så små at du lett får dem med i håndbagasjen. Og så kan du kjøpe sjampo og balsam i fast form. Trenger du å ha med mer flytende, så får du med ganske mye i håndbagasjen, om du bare har små nok beholdere. Anonymkode: 97b1c...167
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå