Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
mommyaka skrev (På 21.6.2025 den 9.57):

El bil er ikke billig...de koster fra 500.000 opp til over 1 millioner.  Ja det er billigere en bensin. Og vil si el bil er bedre en all eksos som kommer ut, men da får man tilbake at batteriet som blot laget er ille. Så her kommer de bare an på hva du som person liker

Nei, alle elbiler koster ikke fra 500 000,- og oppover 😄 Man kan få en fin og brukbar elbil til UNDER 500 000,- også. 

AnonymBruker
Skrevet

Norge er hjernevasket til å tro at vi skal vær best og først med det meste. Inkludert klima og det å redde verden.  Og vi skal alle være lykkelige over å betale mange rare avgifter i klimaet sitt navn. Penger klimaet ikke kan dra nytte av.

Sannheten er at vi er ett av få land som like så gjerne kan utslettes, uten at kloden merker bedring. 

Selv handler jeg på Temu, slik at jeg for en gangs skyld  kan føle jeg får noe igjen for pengene.   

Anonymkode: ab040...35a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri handlet noe på temu. Hva i alle dager er det folk «trenger» hele tiden når de hele tiden bestiller ting eller kjøper ting o fysiske butikker? Kan telle sikkert på to hender de tingene jeg had handlet i år. Som ikke er mat Og forbruksvarer liksom..

Anonymkode: 56f0b...dbd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Mandagsunge skrev (På 23.6.2025 den 12.52):

Eg er fullstendig klar over at folk flest ikkje bryr seg, men det at eg reduserer forbruket for at ungen min skal få arve ein levelig planet nytter lite når 90% av befolkninga nektar å ta det same ansvaret. 

Det har null og si for planeten om så hele Norges befolkning sluttet å forbruke noe i det heletatt 

Anonymkode: f02af...d9a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Mennesskeheten dør ut om noen millioner år og planeten vil dø om noen milliarder år. Det er ikke vits i å "redde" planeten ved å gjøre en masse tull.

Anonymkode: 19d40...fac

Mandagsunge skrev (20 timer siden):

Du kan jo google konsekvensane av klimaendringane som dagens barn vil få kjenne på kroppen om vi ikkje får bremsa dei noko så fandens fort. Det er ikkje millionar av år til. Vi har allereie begynt å få meir ekstremvêr og økosystem som er i ulage, og eg vil faktisk at ungen min skal få leve like godt som eg har det. 

Om det er tusener av år eller millioner av år før alt går under har da ikke noe å si

Anonymkode: f02af...d9a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har aldri handlet noe på temu. Hva i alle dager er det folk «trenger» hele tiden når de hele tiden bestiller ting eller kjøper ting o fysiske butikker? Kan telle sikkert på to hender de tingene jeg had handlet i år. Som ikke er mat Og forbruksvarer liksom..

Anonymkode: 56f0b...dbd

Dette fatter ikke jeg heller. Jeg forstår heller ikke hvordan det kan være Kid, Europris, Nille etc i hver minste lille bygd. Hva er det folk handler? 

Hvor mange pynteting trenger man egentlig?? 

Anonymkode: 0d533...d8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...