AnonymBruker Skrevet lørdag kl 04:51 #1 Skrevet lørdag kl 04:51 Vurdere å bytte bil. Har noen kriterier og det ene er at hundeburet jeg har I dag passer inn. Syns det ser så smalt ut mellom hjulbuene, noen her som har en sånn bil og kunne målt hvor langt det er mellom der? Og ved bagasjeluka på det smaleste? Anonymkode: c26bf...3b5
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 05:50 #2 Skrevet lørdag kl 05:50 Før du bytter til Phev vil jeg anbefale deg å sjekke ut hvor dyr forsikring det er på disse bilene. Ikke unormalt at trafikkforsikring og full kasko kommer opp mot 1800,- i mnd eller 22 000,- i året. Deler som skivebremser o.l er også dyrt. Men fin og god bil ellers selv om den er veldig drivstofftørst til Hybrid og være. Anonymkode: 8f6a5...276
carro1991 Skrevet lørdag kl 06:08 #3 Skrevet lørdag kl 06:08 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Før du bytter til Phev vil jeg anbefale deg å sjekke ut hvor dyr forsikring det er på disse bilene. Ikke unormalt at trafikkforsikring og full kasko kommer opp mot 1800,- i mnd eller 22 000,- i året. Deler som skivebremser o.l er også dyrt. Men fin og god bil ellers selv om den er veldig drivstofftørst til Hybrid og være. Anonymkode: 8f6a5...276 Takk for tips, bilen jeg har I dag er også sykt dyr å forsikre så det er jeg vant til😂 Satt å leste litt i stad om den og ser at flere klager på at den bruker mye drivstoff, så det er jo kjedelig. Ingen ting er bestemt og hvis buret ikke passer inn så er den uansett helt uaktuel å kjøpe.
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:56 #4 Skrevet lørdag kl 07:56 Ville heller gått for Toyota Rav4 plug-in hybrid om du er ute etter en bil innenfor den kategorien. Anonymkode: d5358...b17 1
carro1991 Skrevet lørdag kl 08:16 #5 Skrevet lørdag kl 08:16 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ville heller gått for Toyota Rav4 plug-in hybrid om du er ute etter en bil innenfor den kategorien. Anonymkode: d5358...b17 Men i den passer ikke buret jeg har, og det er uaktuelt å bytte bur...
Gladgutten79 Skrevet lørdag kl 12:23 #6 Skrevet lørdag kl 12:23 Hadde en 2020 mod, bytta den ut etter 2 år, kort rekkevidde på el, tørst når den gikk på bensin (vi hadde en 2,4) en rævva app som knapt virker når man sto på siden av bilen, å kjempedyr å forsikre, men en grei bil å kjøre og god plass i bagasjerommet
Snok1 Skrevet lørdag kl 12:34 #7 Skrevet lørdag kl 12:34 carro1991 skrev (4 timer siden): Men i den passer ikke buret jeg har, og det er uaktuelt å bytte bur... Det er bedre å kjøpe bur som passer bilen enn å kjøpe bil som passer buret. Ut over det så er Outlander en drittbil, og gamle Outlandere drar på seg kjempeutgifter til reparasjoner og vedlikehold. Alle hybridbiler er drittbiler, men Outlander er nok i særklasse. 2
carro1991 Skrevet lørdag kl 14:55 #8 Skrevet lørdag kl 14:55 Snok1 skrev (2 timer siden): Det er bedre å kjøpe bur som passer bilen enn å kjøpe bil som passer buret. Ut over det så er Outlander en drittbil, og gamle Outlandere drar på seg kjempeutgifter til reparasjoner og vedlikehold. Alle hybridbiler er drittbiler, men Outlander er nok i særklasse. Er ikke så lett å "bare kjøpe ett annet bur" når jeg ikke kan ha mindre bur enn det jeg har i dag 😉 burde strengt talt hatt ett som er større men da må jeg over på varebil type og det er jeg lite interessert i. Så jo, jeg må faktisk kjøpe bil som passer til buret.
carro1991 Skrevet lørdag kl 15:01 #9 Skrevet lørdag kl 15:01 Gladgutten79 skrev (2 timer siden): Hadde en 2020 mod, bytta den ut etter 2 år, kort rekkevidde på el, tørst når den gikk på bensin (vi hadde en 2,4) en rævva app som knapt virker når man sto på siden av bilen, å kjempedyr å forsikre, men en grei bil å kjøre og god plass i bagasjerommet Jeg kommer til å komme meg stort sett ditt jeg skal på el moter i det daglige så det er igrunn ikke noe stress at den ikke går lengre for min del. Den jeg har i dag bruker å mye bensin og er dyr å forsikre så det spiller igrunn ikke så stor rolle for meg. Jeg har vurdert denne bilen lenge og er klar over det meste som er negativt med den. Det som gjenstår er om buret passer, noe jeg fikk bekreftet i dag at det gjør. 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:31 #10 Skrevet lørdag kl 15:31 Ta en titt om ikke Kia har en PHEV i din størrelse. Alt er bedre enn Outlander, de er sinnsykt røffe. Eller du går for en sivilisert elbil med en gang. Prøvekjør litt forskjellig så du kan kjenne på hvor ulik biler er i dag. Anonymkode: dccea...2b0 2
carro1991 Skrevet lørdag kl 16:11 #11 Skrevet lørdag kl 16:11 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Ta en titt om ikke Kia har en PHEV i din størrelse. Alt er bedre enn Outlander, de er sinnsykt røffe. Eller du går for en sivilisert elbil med en gang. Prøvekjør litt forskjellig så du kan kjenne på hvor ulik biler er i dag. Anonymkode: dccea...2b0 Har kikka en del på Kia og de er enten for små eller for dyre.. hvertfall utifra det jeg har finni.
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:16 #12 Skrevet lørdag kl 16:16 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Men fin og god bil ellers selv om den er veldig drivstofftørst til Hybrid og være. Ja, jeg bytta nettopp til Rav 4 PHEV og jeg kjører dobbelt så langt på strøm. Anonymkode: c667f...65f
binders11 Skrevet lørdag kl 16:27 #13 Skrevet lørdag kl 16:27 Hva slags hund har du som trenger stort bur? Vi har St. Bernhard på 65 kg med et litt for lite bur i en Outlander Phev. Husker ikke årstall på bilen, men var bruker lite på mila. Dessverre er det ofte deler som går i sykker som nevnt over og den er dyr å reparere. Grei å kjøre syns jeg.
carro1991 Skrevet lørdag kl 16:45 #14 Skrevet lørdag kl 16:45 Har 2 stk golden og må ha dobbelbur med skillevegg. Uaktuelt at de skal ha mindre plass enn de har i dag.
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:32 #15 Skrevet lørdag kl 22:32 Kan du ikke istedet for hundebur heller sette opp gitter bak baksetene. Anonymkode: d5358...b17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå